Miryamk schreef:@waxmeltsenzo dat is toch ook zuur, dat je zolang niet serieus genomen bent, onbegrijpelijk!
Ik liep toen dus bij een internist die niet vertelde wat ik had. Zelfs de bedrijfsarts kon er niet achter komen. De eerste maand was ik een aantal keer begonnen met werken omdat ik mij goed voelde en tot 2 keer toe flauw gevallen waardoor me verteld werd en terrecht dat ik thuis moest blijven tot ik echt weer kon werken. Maargoed wanneer dat was was natuurlijk lastig. Toen moest ik van de bedrijfsarts thuis blijven. En toen ik na die maand wel weer parttime kon werken moest ik vaak eerder weg voor een gesprek bij de internist of bedrijfsarts of omdat ik bloed moest prikken of een longfoto maken. Dus werd gillend gek. En mijn werkgever wilde weten wat ik nou had, ik had iets met mijn longen dat was mij verteld maar niet precies wat ik wist niet of het besmettelijk was of iets. Dus de werkgever begon vragen te stellen waar ik geen antwoord op kon geven. Waardoor hij op een gegeven moment vroeg of ik dan niet eens boos kon worden op de internist. Waarna ik vertelde dat ik dat al geweest was en mijn vriend ook maar dat ze het gewoon niet vertelde. Toen heb ik aangegeven dat ze mogelijk wel aan de bedrijfsarts zouden vertellen wat het was. Zulke informatie moet op te vragen zijn door een bedrijfsarts nouja dat leek zo maar dat gebeurde ook niet dus zowel ik, als mijn familie en vriend maar ook werkgever, huisarts en bedrijfsarts wisten niks. Tot dat het op het nieuws kwam dat in Brabant waar mijn paard had gestaan Q koorts was uitgebroken en toen we lazen over de begin symptomen dat het kon beginnen met accute Long ontsteking gingen belletjes rinkelen, het kwam in Zuid Holland nog niet voor toen ik het had. Maar toen de belletje gingen rinkelen waren daar ook gevalletjes geweest. En heb toen de internist de vraag gesteld en gezegd dat of hij zou het vertellen of ik zou naar een andere arts gaan en als bleek dat ik het had de media opzoeken en vertellen hoe het er in dat ziekenhuis voorstond toen pas is toegegeven dat ik idd Q koorts had.
Door die hele klote ziekte heb ik mooi Chronische bronchitus overgehouden en heb ik toen mijn paard en mijn ratten af moeten staan. Als ze direct met de juiste ab hadden gestart had dit wellicht veel minder geweest.
Ook heb ik toen zoveel stress gahad kon elk moment in huilen uitbarsten gewoon door alle vragen en onzekerheid. Het heeft zoveel met zich mee gebracht de gevolgen zijn erger geweest dan de ziekte zelf en de gevolgen zijn echt de schuld geweest van onjuist handelen. Je zal echt maar afhankelijk zijn van ziekenhuizen dan ben je slecht af denk ik.