We hebben eigenlijk maar 1 concurrent in deze competitie we staan qua punten gelijk! 21 mei moeten we tegen hen, bij ons thuis. De kampioenswedstrijd als alles goed gaat!
Zo! Die overwinning moest van ver komen zeg :/ We hebben het eruit weten te slepen maar het was alles behalve soepel! We hebben gewonnen met 8-6 maar in Sportlinked staat 9-7
Zo dan... weinig doelpunten zeg! Hoeveel stond het met rust?
Bij ons ging t tegen de nr 3 de hele tijd gelijk op, ook nog tijdje 2 dlp voorgestaan, maar op t einde (laatste 10 min) vliegt dr opeens alles in bij hen en winnen ze Nog 3 te gaan en nog steeds maar 1 punt meer dan nr 8...
Ja en de nr 8 gelukkig, dus zouden die nog van ons af kunnen trappen. Alhoewel; toen bij ons zijn er bij hen mensen met rood en geel afgegaan... dus denk dat ze ons letterlijk van zich af gaan proberen te trappen als we daar zijn...
Laat ik nu eindelijk toch ook maar eens reageren... Ik lees al een poosje jullie verslagen van de wedstrijden. Ik ben 31 jaar en heb van mijn 5e tot mijn 21e bij Luno in Linschoten gespeeld. De laatste periode in het eerste, veld 3e klasse, zaal 2e klasse. Helaas raakte ik geblesseerd door een val met het paard en heb ik daarna nog maar af en toe een wedstrijdje mee gedaan. Inmiddels heb ik een dochter van 4 die graag op korfbal wilde en zij zit bij de kangoeroetjes van Thor, Harmelen. Bij mij begint het ook weer te kriebelen om te gaan spelen! Mn blessure heb ik het laatste jaar geen last van... maar momenteel zit korfballen er nog even niet in, omdat ik zwanger ben. Ik ben van plan om na de zomer ook bij Thor te gaan spelen, bij de midweek. Lijkt mij ideaal om wel te kunnen korfballen, maar geen verplichting te hebben in het weekend!
DideH
Geplaatst door de TopicStarter: 08-05-17 16:24
Wellicht overstap naar 1 ofzo? Ben benieuwd! Keep me updated?
Welkom Arja! Mag ik vragen wat voor blessure je had? Lijkt me stom om door zoiets te moeten stoppen! Ben je na de zomer weer zwanger af?
Ben bang dat het dat juist niet is ik zal je op de hoogte brengen!
Welkom Arja! Leuk dat het weer begint te kriebelen. Midweek zou inderdaad ideaal zijn. Eigenlijk zou ik dat qua tijd ook het liefste doen. Wanneer ben je uitgerekend?
Ik was met paard en al gevallen en zat met mn voet in de stijgbeugel met paard en nog op... meerdere fracturen, inmiddels twee keer geopereerd... hopelijk kan ik nog schijnbewegingen maken enzo, zonder dat ik last krijg, maar daar zal ik vanzelf achter komen... Ik ben 29 juni uitgerekend, dus als het allemaal goed gaat moet ik na de zomer wel weer kunnen korfballen... Ik heb even gemist bij welke clubs jullie spelen... vertel!
Ja, is inderdaad 10 jaar geleden... de tijd vliegt! Het midweekteam waar ik bij kom bestaat uit 7 dames en 6 heren, dus ik probeer er nog een aantal bij te zoeken, zodat we wellicht twee teams kunnen worden... Ik moet trouwens wel erg wennen aan de 'nieuwe' regels. Vrije bal of spel hervatten, eindeloos doorwisselen etc... maar dat komt vast snel genoeg...
Hebben jullie gewonnen van luno? Volgens mij speelt er bijna niemand meer van toen ik in het eerste zat...
Lijkt me lastig om om te schakelen van 4e naar 6e klasse! Maar daar heb ik in dit topic al het een en ander over gelezen...
Haha kan me voorstellen dat er het een en ander veranderd is aan spelregels in 10 jaar tijd al merk je dat natuurlijk niet zo als je ze allemaal geleidelijk aan meemaakt hopen dat je meer mensen vindt! Anders sta je wel heel erg veel reserve en ben je nog niet echt lekker aan het spelen!
1 doelpunt verschil verloren, we speelden die wedstrijd echt slecht Hebben gevochten voor wat we waard waren, maar de ballen wilden totaal niet vallen. Was die zaterdag 3 weken geleden dat het zo waaide en gezien wij het van ons schot moeten hebben was dat niet zo'n succes
Steeds schakelen met dat niveau lijkt me inderdaad lastig Wij hebben al moeite met schakelen tussen veld en zaal
Nou gesprek gehad gisteravond. Het ging erom dat ik zondagochtend diarree had gehad en hij vond dat ik dat had moeten melden zodat ze mij konden ontlasten in de wedstrijd. Vond dat zelf niet nodig anders had ik het wel gezegd.
Daarnaast vroeg hij zich af of ik er nog wel plezier in had.