Sidera schreef:Fijn dat je zo'n goede dag had jolien!
Ik heb ook een hele goede week, goed weer helpt toch altijd wel iets en heb verder een heel fijn weekend gehad
Nog even over je advies; ja ik heb dus niet eens echt hele traumatiserende dingen meegemaakt die ik echt moet verwerken, ik was gewoon erg ubhappy in de situatie waarin ik zat terwijl er best een aantal andere factoren op papier goed zaten. Maarja dat zeggen ze ook wel eens toch, dat het gekke van een depressie is dat alles goed kan (lijken te) zijn en dat je alsnog geen licht in t leven kan zien.
Gelukkig is dat gedeelte al wel achter me... Zie nu veel vaker de positieve dingen wel weer
Klopt hoor, soms komt een depressie omdat je te weinig geode stofjes in je hersenen aan maakt, maar dat is maar voor een heel klein deel van de mensen zo. Het kan ook zo zijn dat je door een gebeurtenis je gedrag bent gaan aanpassen, maar dat je daar nu erg onder lijdt. Het kan van alles zijn, gebeurtenissen kunnen per persoon anders uitpakken.
ik heb een beetje een rare paar dagen achter de rug, ik ben aan de enige kant ok, maar toch ben ik wat duf en beh.
Oh wacht, ik merk t al, ik zit weer te veel in mn hoofd te stressen, en niet in mn lijf. Dat verklaard een hoop.
Ben trouwens ook gestopt met veel cola drinken in de avond, ik kon zo een aantal glazen op, maar merkte dat ik er niet goed van sliep(logisch). Nu slaap ik veel beter in, en slaap ik gewoon ook beter. Dat ik dat niet eerder bedacht heb