Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
En dan wisselt het bij mij altijd af tussen periodes dat het slecht gaat maar ik geen vertrouwen heb in het feit dat een psycholoog je daadwerkelijk kan helpen en dingen zal zeggen die je niet zelf kan bedenken/al vaak zat leest of hoort en de goede periodes waarin ik denk dat het al aan de beterende hand is en dus nu "te laat" of in ieder geval niet meer nodig is. T enige dat ik misschien wel zou willen proberen is medicatie.. Ik zie wel dat dat bij mijn moeder lijkt te werken en de zaken ietwat te stabiliseren.
maarja, vandaag dus een slechte ochtend maar wel een goede avond. Dus dan zie ik toch wel weer in dat ik echt niet altijd zo denk en dat ik zo enorm veel van mn lieve hondje houd, van mn katten, mn paardje, dat er vrienden zijn die ik graag wil zien etc.
Sidera schreef:Fijn dat je zo'n goede dag had jolien!
Ik heb ook een hele goede week, goed weer helpt toch altijd wel iets en heb verder een heel fijn weekend gehad
Nog even over je advies; ja ik heb dus niet eens echt hele traumatiserende dingen meegemaakt die ik echt moet verwerken, ik was gewoon erg ubhappy in de situatie waarin ik zat terwijl er best een aantal andere factoren op papier goed zaten. Maarja dat zeggen ze ook wel eens toch, dat het gekke van een depressie is dat alles goed kan (lijken te) zijn en dat je alsnog geen licht in t leven kan zien.
Gelukkig is dat gedeelte al wel achter me... Zie nu veel vaker de positieve dingen wel weer