Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Emmaa_ schreef:Als je de mogelijkheid hebt om tijdens die 2.5 uur in de auto vaak genoeg te kunnen stoppen zou ik het gewoon doen hoorIk was niet compleet beduusd na mijn tattoo ofzo, hooguit een beetje misselijk en wat queezy, beetje trillerig. Autorijden met primatour op mag niet toch? Dat heeft mij echt gered toen
loversyl schreef:zolang je je tattoo,s kan afdekken is het geen probleem. Veel succes morgen een een erg mooie gedachten aan je vorige paardMag ik me melden?
Ik ben gisteren naar de tattooshop geweest om een afspraak te maken.
Ik ga morgen mijn 1e 2 tattoo's laten zetten.
Vind het echt heel spannend, kan helemaal niet tegen naalden en spanningen dus dat word leul haha.
Ik ga de naam van mijn vorige paard laten tatoeren, die heb ik morgen 5 jaar geleden laten inslapen en nogsteeds veel moeite mee.
Ik had zo'n speciale band met haar dat ik vind dat ik er iets mee moet doen.
Verder ga ik op mn arm nog een klein zinnetje laten tatoeren.
Ik werk alleen als huishoudelijke hulp en laat de tattoos onder op mn armen zetten, zorgt dat voor problemen op mn werk denken jullie? Want afdekken enz mag natuurlijk niet maar die chemische rommel lijkt me ook niet echt bevoordelijk.
Yvankaxx schreef:Bij de shop waar ik heen ga (Lucky shot in drachten) mag je wel iemand meenemen, maar die mag niet bij het zetten zelf zijn. Had het liefst er wel iemand bij gehad, maar ik zorg wel gewoon dat ik gebracht en gehaald wordt ofzo, mijn oma woont zo ongeveer naast de shop, dus dan gaat mijn moeder daar tijdens het zetten maar heen ofzo
Jildau schreef:Yvankaxx schreef:Bij de shop waar ik heen ga (Lucky shot in drachten) mag je wel iemand meenemen, maar die mag niet bij het zetten zelf zijn. Had het liefst er wel iemand bij gehad, maar ik zorg wel gewoon dat ik gebracht en gehaald wordt ofzo, mijn oma woont zo ongeveer naast de shop, dus dan gaat mijn moeder daar tijdens het zetten maar heen ofzo
Ze mogen niet echt naast naast je zitten maar wel gewoon meekijken hoor vanaf klein afstandje. Ik had een vriendin mee en die kon gewoon meekijken en met me praten.