[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-15 10:59

Als je de mogelijkheid hebt om tijdens die 2.5 uur in de auto vaak genoeg te kunnen stoppen zou ik het gewoon doen hoor :) Ik was niet compleet beduusd na mijn tattoo ofzo, hooguit een beetje misselijk en wat queezy, beetje trillerig. Autorijden met primatour op mag niet toch? Dat heeft mij echt gered toen :))

eestheer

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-15 11:03

Ik lees hier allemaal verhalen over terugreizen, en dat jullie toch wel een beetje last ervan hadden..
Dan ben ik denk ik een geluksvogel!
Alle keren nergens last van gehad! Gewoon naar huis kunnen rijden/reizen..

TessaVB

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-15 11:10

Ik ook! Vriendje is de eerste keer wel meegeweest, maar dat vond 'ie zelf ook leuk. 2 Weken terug ben ik zelf met een gekneusde enkel op m'n krukken gegaan, met de trein en bus.
Terugweg was wel pittig, met een au-voet en een au-arm. :') Maar ik leef nog. _O-

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-15 11:12

Emmaa_ schreef:
Als je de mogelijkheid hebt om tijdens die 2.5 uur in de auto vaak genoeg te kunnen stoppen zou ik het gewoon doen hoor :) Ik was niet compleet beduusd na mijn tattoo ofzo, hooguit een beetje misselijk en wat queezy, beetje trillerig. Autorijden met primatour op mag niet toch? Dat heeft mij echt gered toen :))

Ja kan ook inderdaad, onderweg stoppen.
Primatour word ik slaperig van, zal ik maar niet doen :')

xGoldenHero

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-15 11:13

Opzich is 50 minuten niet zo heel lang voor mij en ik denk dat ik inderdaad allerlei dingen met suiker mee neem. Gelukkig ben ik eigen baas dus ik doe rustig aan de dagen erna haha.

loversyl

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-15 11:33

Mag ik me melden?
Ik ben gisteren naar de tattooshop geweest om een afspraak te maken.
Ik ga morgen mijn 1e 2 tattoo's laten zetten.
Vind het echt heel spannend, kan helemaal niet tegen naalden en spanningen dus dat word leul haha.
Ik ga de naam van mijn vorige paard laten tatoeren, die heb ik morgen 5 jaar geleden laten inslapen en nogsteeds veel moeite mee.
Ik had zo'n speciale band met haar dat ik vind dat ik er iets mee moet doen.

Verder ga ik op mn arm nog een klein zinnetje laten tatoeren.

Ik werk alleen als huishoudelijke hulp en laat de tattoos onder op mn armen zetten, zorgt dat voor problemen op mn werk denken jullie? Want afdekken enz mag natuurlijk niet maar die chemische rommel lijkt me ook niet echt bevoordelijk.

aslo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-15 11:36

Ik ben beide keren alleen geweest. Eerste keer 3 uur gezeten, tweede keer 1,5 uur. Geen problemen, nu moet ik zeggen dat ik het tatoeëren ook niet als pijnlijk heb ervaren.

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-15 12:01

Ik ben ook van plan om alleen te gaan met het ov, ben benieuwd of ik ergens last van ga hebben....

Weten jullie waarom je suiker zo laag kan zijn na het zetten van een tattoo? Dat lange liggen oid?

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-15 12:06

Het kost nogal wat inspanning,je bent toch (onbewust) zenuwachtig.
En dan gaat je bloedsuikerspiegel dalen.

Ik heb er met mijn tattoos nooit last van.
Ik had het wel met mijn tongpiercing.

nardxash

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-15 12:23

loversyl schreef:
Mag ik me melden?
Ik ben gisteren naar de tattooshop geweest om een afspraak te maken.
Ik ga morgen mijn 1e 2 tattoo's laten zetten.
Vind het echt heel spannend, kan helemaal niet tegen naalden en spanningen dus dat word leul haha.
Ik ga de naam van mijn vorige paard laten tatoeren, die heb ik morgen 5 jaar geleden laten inslapen en nogsteeds veel moeite mee.
Ik had zo'n speciale band met haar dat ik vind dat ik er iets mee moet doen.

Verder ga ik op mn arm nog een klein zinnetje laten tatoeren.

Ik werk alleen als huishoudelijke hulp en laat de tattoos onder op mn armen zetten, zorgt dat voor problemen op mn werk denken jullie? Want afdekken enz mag natuurlijk niet maar die chemische rommel lijkt me ook niet echt bevoordelijk.
zolang je je tattoo,s kan afdekken is het geen probleem. Veel succes morgen een een erg mooie gedachten aan je vorige paard

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-15 12:47

Ik heb bij een mod een verzoek ingediend om de openingspost te wijzigen. :D
Ik hoop dat alles nu correct is.
We gaan het wel zien zodra de post is aangepast.
(weet natuurlijk niet wanneer dat presies gedaan word)

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-15 12:58

Ik ga ook altijd alleen, rijd gewoon heen en terug met de auto en heb daar nooit last van verder :)

loversyl: kun je tijdens de genezingsperiode wel je tattoos goed bedekken met iets van handschoenen? Dat is wel belangrijk :j

loversyl

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-15 13:08

Ja mijn zus zei al lange handschoenen maar daar zit volgens mij ook weer spul in.
Ga het morgen maar is goed navragen haha.
Wanneer gaan jullie (weer) laten zetten?

Ik weet nog niet of ik alleen ga of met vriend of met zus haha.
Denk dat het wel handig is iemand mee te nemen aangezien ik kampioen flauwvallen en ziek worden van stress ben haha

astra4

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-15 13:10

Inderdaad wel zorgen dat je tattoos beschermd zijn Syl. Het zijn tenslotte toch wonden! Succes alvast morgen:)

Ik zit ook al uit te kijken naar mijn afspraak bij Mandy. Ik mag op 6 januari, 1 dagje voor Mars!

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-15 14:24

Ik ben alleen naar de shop geweest, er mocht ook niemand mee, maar heb er achteraf al met al ook 5/6 uur gezeten, dus maar mooi dat er niemand mee was :')

Van bijna out gaan, lage bloedsuikerspiegel etc heb ik echt helemaal geen last gehad. Ookal had ik de hele dag niks gegeten. :o Ook niet van spanning eigenlijk, vond het niet zo'n big deal. Daardoor vroeg mijn artist ook of het wel echt mijn eerste was, aangezien ik totaal geen kick gaf :')

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-15 15:48

Yvankaxx schreef:
Bij de shop waar ik heen ga (Lucky shot in drachten) mag je wel iemand meenemen, maar die mag niet bij het zetten zelf zijn. Had het liefst er wel iemand bij gehad, maar ik zorg wel gewoon dat ik gebracht en gehaald wordt ofzo, mijn oma woont zo ongeveer naast de shop, dus dan gaat mijn moeder daar tijdens het zetten maar heen ofzo :+

Ze mogen niet echt naast naast je zitten maar wel gewoon meekijken hoor vanaf klein afstandje. Ik had een vriendin mee en die kon gewoon meekijken en met me praten.

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-15 15:56

Jildau schreef:
Yvankaxx schreef:
Bij de shop waar ik heen ga (Lucky shot in drachten) mag je wel iemand meenemen, maar die mag niet bij het zetten zelf zijn. Had het liefst er wel iemand bij gehad, maar ik zorg wel gewoon dat ik gebracht en gehaald wordt ofzo, mijn oma woont zo ongeveer naast de shop, dus dan gaat mijn moeder daar tijdens het zetten maar heen ofzo :+

Ze mogen niet echt naast naast je zitten maar wel gewoon meekijken hoor vanaf klein afstandje. Ik had een vriendin mee en die kon gewoon meekijken en met me praten.

Citaat van de site:
Een vriend of vriendin meenemen op je afspraak?
Er mag maximaal 1 persoon extra mee op je afspraak. Deze persoon mag niet in de behandelruimte. Meer mensen in de studio geeft meer afleiding voor iedereen. Wij willen graag in alle rust met onze klanten kunnen werken en communiceren indien noodzakelijk. In veel gevallen worden de behandelde klanten alleen maar afgeleid en dit resulteert in het bewegen van de klant.

Dus vandaar dat ik had begrepen dat het niet mocht. Maar ik wil er als het kan volgende week heen voor het ontwerp, dus dan kan ik even vragen. Ik durf alleen niet zo goed te bellen :o

Horsier

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-15 16:43

Hallo tattoo experts :D
Mag ik even binnenvallen met een vraag?
Ik wil namelijk heel graag een watercolor tattoo van een vogel laten zetten.
Nu heb ik contact gehad met shennaki maar daar krijg je het ontwerp pas op de dag van het zetten te zien.
Dit wil ik niet, ik wil toch minimaal een week vooraf het ontwerp hebben voor ik het definitief op mijn lijf laat zetten.
Zijn er tattoo artiesten die je wel vooraf een ontwerp toesturen?
Ik wil daar best een aanbetaling voor doen.
Via google kwam ik ook my precious ink tegen.
Haar werk vind ik ook heel gaaf maar ze is met zwangerschaps verlof.
Nu vind ik het niet erg om te wachten maar als iemand hier al zo kan zeggen dat zij ook vooraf geen ontwerp laat zien dan kan ik beter nu al verder zoeken.

marina

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-15 19:23

Bij amanda krijg je het ontwerp wel te zien en pas als e tevreden bent maak je een afspraak voor het zetten. Wachttijd is momenteel wel lang geloof ik!

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-15 19:37

Mandy doet veel vogels en ook watercolour. Vindbaar onder Mandy Denise Tattoo op Facebook. Maakt prachtig werk en erg fijne meid ook in omgang :)

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-15 19:47

Er is bij Mandy denise (On Edge in den Haag, goede shop!) geloof ik een wachtlijst van 1,5 jaar ofzo nu.

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-15 19:49

Kan wel weer een behoorlijk stuk opgelopen zijn ja, laatste keer dat ik d'r sprak was alweer even geleden maar toen was ze aan het inplannen voor januari/februari. Dus denk dat 1.5 jaar wel een beeeetje overdreven is :) Ze wou zelf volgens mij niet meer zover vooruit plannen

Schemerdier

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-15 20:01

Wat vinden jullie hiervan? Elke tattoo bestaat uit 1 lijn. ik vind het erg leuk!

Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-15 20:03

Die zijn gaaf! Kun je dan wel loslaten of moet je aan één stuk door?

Ariannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-15 20:11

gaaf :oo