ik gok dat al veel mensen voor ons online waren voor de sale vroeg vanochtend

jammer achja messen komt er vanavond nog wat bij
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
nanoukkie schreef:ooh al ik terug thuis ben ga ik eens een foto posten van mijn lush collectie. Jullie zullen versteld staan haha.
Zonde dat ik honderden euros heb uitgegeven in een obsessie-periode aan badproducten terwijl ik nooit een bad neem...
Courses schreef:_karin_ schreef:En waarmee ben je thuis gekomen?
2 gift boxes (ben even kwijt hoe ze heten), shampoo en 3 bath bombs
its_daantjee schreef:ik meld me hier als een van de lush verslaafden! morgen ga ik naar de lush in amsterdam.
ik heb zelf 4 producten nu? ben er erg tevreden over! zal zo even posten welke ik heb (weet de namen niet uit mn hoofd)
welke producten raden jullie aan voor krullend en soms dof, pluizend en droog haar? ik wil graag mijn krullen wat opfrissen zodat het weer mooi glanst en ik niet bergen mousse hoef te gebruiken, daar word het zo hard van.
en wat voor producten zouden jullie aanraden voor mijn gezicht? qua cremes, moisturizer (als je dat zo schrijft haha) voor puistjes etc?
ik heb snel last van een vettige huid etc.
ben benieuwd wat voor producten jullie me aanraden!
liefs, van mij
its_daantjee schreef:welke producten raden jullie aan voor krullend en soms dof, pluizend en droog haar? ik wil graag mijn krullen wat opfrissen zodat het weer mooi glanst en ik niet bergen mousse hoef te gebruiken, daar word het zo hard van.