Lush-verslaafden?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Spruitje56

Re: Lush-verslaafden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-15 15:00

indd online is er niks bij :(
ik gok dat al veel mensen voor ons online waren voor de sale vroeg vanochtend :(
jammer achja messen komt er vanavond nog wat bij

nanoukkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-15 15:02

ooh al ik terug thuis ben ga ik eens een foto posten van mijn lush collectie. Jullie zullen versteld staan haha.
Zonde dat ik honderden euros heb uitgegeven in een obsessie-periode aan badproducten terwijl ik nooit een bad neem...

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-15 16:22

Ik ben net klaar in Utrecht! :)

_karin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-15 16:31

En waarmee ben je thuis gekomen? :D

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-15 16:31

nanoukkie schreef:
ooh al ik terug thuis ben ga ik eens een foto posten van mijn lush collectie. Jullie zullen versteld staan haha.
Zonde dat ik honderden euros heb uitgegeven in een obsessie-periode aan badproducten terwijl ik nooit een bad neem...

Ken dat laatste. Ging samenwonen en daar hadden we geen bad

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-15 18:30

_karin_ schreef:

2 gift boxes (ben even kwijt hoe ze heten), shampoo en 3 bath bombs :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-15 18:31

Ik ga dinsdag naar Den Haag :j ook eens kijken of ze nog wat hebben. Straks heerlijk badderen met Karma <3

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-15 18:37

Denk dat ik zo in bad duik (inmiddels huis met bad gekocht) en daarna de baby ook nog even laat spartelen. Heb nog wat babyproof lush spullen

SuzanH

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-15 18:40

Ik heb niet het hele topic gelezen, maar ik ga morgen naar de lush in Utrecht. Heeft iemand nog een tip voor iets wat ik echt moet kopen? :D

nanoukkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-15 18:41

I love juicy shampoo :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-15 18:43

Fiets morgen na het werk eens langs de lush in Gent, eens zien of er nog sale is. :)

Had gisteren op de site vlak voor alles was uitverkocht wel een paar dingen gezien, maar de verzendkosten waren toch wel hoog.

SuzanH. Ik vind ultrablend en de bigshampoo erg fijn! Als je een bad hebt en van bubbels houdt zou ik zeker een bubblebar proberen! Die kun je vaker proberen. :)

SuzanH

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-15 18:44

Dankjewel alle twee! Ik heb een bad dus zal die bubblebar zeker meenemen :D

_karin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-15 20:18

Courses schreef:
_karin_ schreef:

2 gift boxes (ben even kwijt hoe ze heten), shampoo en 3 bath bombs :D

Nice!! :D

Mijn gift box zat toch wel erg vol met producten die ik zelf niet zo snel zou kopen :') maar desondanks wel blij mee. Christingle <3

@SuzanH, ik vind de Honey I washed my hair (?) shampoo bar echt een van de fijnste Lush producten. Ik heb nu Jason and the Argan Oil, ook fijn maar net even een wat duidelijkere geur waar je van moet houden. Verder gaan de zepen echt eeeeuwen mee, heb inmiddels een aardige voorraad in de kast maar die ik in augustus ben gaan gebruiken is nog steeds zo'n 80% goed. :')

[edit] ik vind trouwens de Lush in Utrecht wel een van de minst fijne Lush winkels.

SuzanH

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-15 20:26

@karin welke lush winkel is wel fijn? :)

_karin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-15 21:27

Persoonlijk vind ik die in Den Haag het fijnst! Maar ik ben in de winkels in Amsterdam ook altijd goed geholpen.

Spruitje56

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-15 21:49

SuzanH schreef:
Ik heb niet het hele topic gelezen, maar ik ga morgen naar de lush in Utrecht. Heeft iemand nog een tip voor iets wat ik echt moet kopen? :D

zoiezo de karma bubble bar of lotion
ook is de fell blauwe shampoo bar super als je volume wilt
en andere shampoo wil proberen

amandananana

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-15 21:57

Ik ben fan van de douche jelly's en de shampoo bars <3 vind zelf tot nu toe jumping juniper het fijnst.

amandananana

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-15 21:59

Ik zit te denken om morgen nog even in Rotterdam bij de sale te gaan spieken :=

its_daantjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-15 22:02

ik meld me hier als een van de lush verslaafden! morgen ga ik naar de lush in amsterdam.

ik heb zelf 4 producten nu? ben er erg tevreden over! zal zo even posten welke ik heb (weet de namen niet uit mn hoofd)

welke producten raden jullie aan voor krullend en soms dof, pluizend en droog haar? ik wil graag mijn krullen wat opfrissen zodat het weer mooi glanst en ik niet bergen mousse hoef te gebruiken, daar word het zo hard van.

en wat voor producten zouden jullie aanraden voor mijn gezicht? qua cremes, moisturizer (als je dat zo schrijft haha) voor puistjes etc?
ik heb snel last van een vettige huid etc.

ben benieuwd wat voor producten jullie me aanraden!

liefs, van mij

nanoukkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-15 22:19

@its_daantje

Ik ben echt helemaal lush gek maar lang niet alle haarproducten 'doen' het.
De Ilove Juicy vind ik nu helemaal geweldig voor mijn hoofdhuid en dan gebruik ik de Jungle als conditioner, die voedt men huid maar geeft het wel volume!
Vaak gebruik ik ook gewone conditioner, die geur vind ik denk ik toch net wat lekkerder.
En dan gebruik ik argan oil van de kruidvat, niet lush maar die werkt prima.

Tegen puistjes en onzuiverheden vind ik de dark angels heel lekker evt in combinatie met herbalism!

amandananana

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-15 22:20

its_daantjee schreef:
ik meld me hier als een van de lush verslaafden! morgen ga ik naar de lush in amsterdam.

ik heb zelf 4 producten nu? ben er erg tevreden over! zal zo even posten welke ik heb (weet de namen niet uit mn hoofd)

welke producten raden jullie aan voor krullend en soms dof, pluizend en droog haar? ik wil graag mijn krullen wat opfrissen zodat het weer mooi glanst en ik niet bergen mousse hoef te gebruiken, daar word het zo hard van.

en wat voor producten zouden jullie aanraden voor mijn gezicht? qua cremes, moisturizer (als je dat zo schrijft haha) voor puistjes etc?
ik heb snel last van een vettige huid etc.

ben benieuwd wat voor producten jullie me aanraden!

liefs, van mij

Ik heb een vette t-zone en gebruik movis als reiniger, als toner de tea tree en als moisturizer enzymion. Werkt goed voor mij!

dnieSz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-15 22:28

Jaaa I love Juicy is echt een aanrader! :D als reiniger gebruik ik Ultrabland en dan de tea tree toner.

Op de site vind ik de sale een beetje karig.. :( hopelijk deze week een dagje adam!

nanoukkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-15 22:33

@dnieSz: ik wilde ook graag de ultrabland gebruiken maar zag op mascha's (schrijf je dat zo?) youtube dat ze er puistjes van kreeg.. Hmhm

_karin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-15 22:43

its_daantjee schreef:

Ik zweer met mijn pluis semi-krullen echt bij R&B! Heeft wel een apart geurtje maar werkt als een tierelier. Als je twijfelt even een testertje vragen in de winkel, je hebt maar een heel klein beetje nodig dus zo'n tester gaat best een tijdje mee waardoor je een goed beeld krijgt of het voor jou werkt of niet!

its_daantjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-15 23:48

ik heb de tea tree water, de grease lightning, de popcorn scrub die ik overigens heel smerig vind, en de curly wurly shampoo, vind hem erg fijn maar door de stukjes kokos heb ik het idee dat ik in mijn haar gekotst heb en dat de stukjes er nog in hangen :+ maar misschien is dat gewoon wennen voor mij.. haha!