Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lor1_1984 schreef:Ik heb er over zitten denken om edelstenen te bestellen via ebay of aliexpress ofzo, meer voor de sier dan voor de evt werking, maar hoe weet je nu of je echte koopt of neppers?
franka75 schreef:lor1_1984 schreef:Ik heb er over zitten denken om edelstenen te bestellen via ebay of aliexpress ofzo, meer voor de sier dan voor de evt werking, maar hoe weet je nu of je echte koopt of neppers?
als je echte koop t en je hebt je ze in je hand en ze voelen koud aan dan kan je er wel zeker van zijn dat ze echt zijn en je ziet het ook en plastic is veel lichter
oomens schreef:Wauw, precies ongeveer vier maanden nadat je bent gestopt met roken!
Vast net zo toevallig als wanneer het een aantal maanden eerder of later was gebeurd.
Anoniem schreef:oomens schreef:Wauw, precies ongeveer vier maanden nadat je bent gestopt met roken!
Vast net zo toevallig als wanneer het een aantal maanden eerder of later was gebeurd.
jij reageert echt speciaal om gewoon even iets doms te kunnen zeggen?
Je probeert mijn woorden belachelijk te maken, maar jouw woorden geven alleen maar blijk van je eigen slechte leeskunst.
Anoniem schreef:oomens schreef:Wauw, precies ongeveer vier maanden nadat je bent gestopt met roken!
jij reageert echt speciaal om gewoon even iets doms te kunnen zeggen?
Je probeert mijn woorden belachelijk te maken, maar jouw woorden geven alleen maar blijk van je eigen slechte leeskunst.