Licht aan t einde van de tunnel, welk einde?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Quir
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024

Re: Licht aan t einde van de tunnel, welk einde?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-15 18:31

Kleur is de maat, groen is dikste dan roze en geloof blauw dunner. Maar pin me er niet op vast, roze is in ieder geval de middelste.

Oh de chirurg had mijn haren gevlochten, was ie heel trots op. :D

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-15 18:35

Ik vond de blauwe al irritant.

Wel lief van de chirurg :j

Lay_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-15 18:51

Ik vind het ontzettend knap dat je al online kan zijn, dat heeft bij mij 5 dagen geduurd. Ik heb de eerste 3 dagen vooral slapend door gebracht (de dag/nacht na de operatie weliswaar kunstmatig). Praten vond ik ook erg vermoeiend, neem lekker de tijd om bij te komen/herstellen!

timokyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-15 19:09

jeetje bikkel...nu al weer posten hier.
Gelukkig is alles goed gegaan!

Hopelijk kan het pijn team je helpen. Op naar een voorspoedig herstel!

Evelienepien

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-15 19:19

Wat fijn dat operatie geslaagd is en achter de rug..
En vervelend van de pijn in je hoofd; hoop dat het " gewoon wroetpijn" is zodat het dagelijks minder wordt. Beterschap iig!

savieralover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-15 22:11

gelukkig dat de operatie goed gegaan is! nu hopen dat je snel minder of gewoon helemaal geen pijn meer hebt :(:) veel beterschap in ieder geval!

Quir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-15 01:24

Pff. Infuus met de pomp is ontstoken en pijnlijk, mijn hand is rood en dik en infuus loopt ook maar slecht. Zijn ik weet niet met hoeveel 3 uur bezig geweest om een nieuw infuus te prikken en het is ze nog niet gelukt... Mijn aders zijn ondertussen te slecht door al t prikken en infusen.

Morgen naar OK om een nieuw infuus. Nu nog maar even met deze vol houden, zonder pomp lukt helaas echt nog niet.

Nu maar proberen te slapen, net nog morfine spuiten gehad en wat om te slapen. En af en toe de pomp dan maar gebruiken. Zit weer mee, ben kapot! Lig ook nog op een kamer met twee mannen die alle bomen in Nederland al omgezaagd hebben!

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-15 04:59

Oordopjes! En wat een gedoe weer, het zal ook niet eens meezitten.

femke_harley

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-15 08:49

Hier een stille meelezer. Ik wil je heel veel beterschap wensen met het herstel. Dat je je straks maar weer beter mag voelen!

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-15 10:49

Hoop dat je toch wat geslapen hebt, snurkers op je kamer is een ramp en helemaal als je je slecht voelt :(:)

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-15 10:54

Oh, balen van het infuus!! -O- is het inmiddels al gelukt??

Ik dacht echt.... Huh bomen omzagen, zijn ze houthakker van beroep en hebben ze het daarover en dat jij gek wordt van de verhalen kver allerlei verschillende bomen :') Tot ik dacht, ooooow ja snurken :+

bonni

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-15 11:09

Bah wat verschrikkelijk van dat infuus. En dan ook nog niet goed kunnen slapen door zulke mannen.
Ik hoop voor je dat je je vandaag fitter voelt en dat het gaat lukken met dat infuus!

MarijeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-15 11:24

Nog een meelezer, maar waarom zetten ze geen infuus in je voet als je zo lastig te prikken bent?
Het is pijnlijk en je bent minder mobiel maar als het voor een paar dagen is, lijkt het toch wel een betere optie dan maar te blijven wroeten :o

Ben zelf ook bijna niet meer te prikken en als het even kan proberen ze het nog wel in de hand (soms langdurig infuus met verlof uurtjes thuis als dat kan) maar de voet is een goed alternatief als het voor korte duur is.
Moet zeggen dat ik me ook nog maar door 3 personen laat prikken (2 op de holding/anesthesie, 1 op de spoed) en zelfs van de IC beginnen ze er niet meer aan. Gewone afdeling wil niet eens meer kijken en bellen meteen naar beneden :+

Quir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-15 12:46

Bedankt allemaal! :)

Mag dadelijk weer naar de OK voor infuus. In mijn voeten/benen kunnen ze helemaal niets vinden en ook in mijn hals niet. Nergens eigenlijk... Een vat in mijn elleboog is altijd redelijk te doen, maar nu ook niet.

Met pijnpomp gaat t redelijk, drukverband is van m'n hoofd af (scheelt ook pijn op t pompje achter m'n oor) en er is best veel haar weg geschoren. Helemaal tot voor aan m'n hoofd en boven en achter m'n oor.

Voel me op dit moment even niet zo lekker. Heb enorme steken in mijn buik rechts onderin, bij m'n blaas/baarmoeder en bij m'n lever/long (voelt net als spiraaltje plaatsen haha). Waarschijnlijk de drain zelf of het hersenvocht... In ieder geval behoorlijk pijnlijk. Pff

jokari

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-15 13:15

bah Quir... Weet niet goed wat zeggen. Str*ntvervelend dat je aders zo beschadigd zijn zeg.
Hoop dat je goed geholpen wordt vandaag. :(:)

jiperdepip

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-15 16:22

Ik hoop voor je dat je je snel weer wat beter voel

Quir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-15 16:50

Vanmiddag bedacht de verpleging en PA dat pca pomp niet meer nodig was, omdat ik best goed vooruit kwam. Dus vonden ze dat ik maar gewoon verder moest op tramadol en af en toe morfine spuit.

Binnen t uur was er helemaal niets meer van me over. Zo enorm veel pijn, licht en geluid was ondraaglijk. Toen dus direct naar OK en eindelijk zit de pomp er weer aan. Gaat nu best goed weer, wel echt "high" nu door de boost dipi, morfine spuiten, tramadol en nu dus weer de pca pomp. Nu blijven we op de pomp en de tramadol, kom nu redelijk goed weer vooruit. :)
Maar man man wat was en voelde ik me ellendig.

Alle wonden hebben heel erg na gebloed, dus waarschijnlijk een subduraal hematoom. Soort hersenbloeding dus (bloeding tussen de hersenen en hersenvliezen), dat verklaard de enorme pijn in mijn hoofd. Gelukkig is t verder niet erg, soort blauwe plek en moet dus langzaam weg trekken...

Verder lijkt de drain het heel goed te doen, alleen mijn hals en het pompje is pijnlijk/gevoelig. M'n nek is vooral stijf.

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-15 16:53

Oh oh, lekker bezig daar bij jou in het ziekenhuis, beetje experimenteren met je :(:)
gelukkig heb je de pomp terug en doet hij het nu goed

nu rustig aan herstellen

Lay_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-15 17:17

Jeetje meid, ik heb zo met je te doen. Ik hoop van harte dat het vanaf nu alleen nog maar opwaarts mag gaan!

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-15 18:12

Jeetje ..... Goed dat ze snel tot inzicht zijn gekomen

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-15 18:20

Pfffffff, kan er ook nog wel bij! -O-
Vind het echt goed hoe positief je blijft en hoe nuchter je t bekijkt!

ECHT respect daarvoor!!!

femo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-15 21:54

Jeetje lieverd! Ik moet ook steeds aan je denken! wat ben jij een enorme bikkel zeg! Zou je graag een kaartje sturen.:) kun jij het ziekenhuis en naam en kamer even kunnen vertellen?:) mag ook via pb!

Quir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-15 23:00

Bedankt allemaal! <3

Was net even goed schrikken, man tegen over me viel behoorlijk hard op z'n hoofd. Poeh. Gelukkig wel goed nu verder, maar toch.

Met mij gaat t nu redelijk. Pijnpomp werkt goed, alleen klein beetje misselijk en duf. Hand waar t infuus in zat vanochtend begint te ontsteken.

Afbeelding
Krijg t niet zo op de foto, maar is behoorlijk dik en rood. Vooral op de ader. Voelt niet prettig.

M'n hals begint ook wat pijnlijk te worden, kloppend. Temperatuur nu goed in de gaten houden.

Dat vind ik heel lief Femo!
Ik lig in t Elisabeth ziekenhuis in Tilburg, afdeling D1, kamer 1 en bed 1. Mijn naam is Alice even foto van m'n bandje, is m'n naam iets minder makkelijk te googlen dan als ik t schrijf hihi.

Afbeelding

A_nouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-15 23:09

Oh wat een ellende ! Hopelijk knapt je lijf snel wat op :(:)

Morgen eens kijken of ik je een kaartje kan sturen. Hebben ze een verwachting hoelang je nog in het ziekenhuis moet verblijven?

Quir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-15 10:26

Nee nog geen idee hoe lang ik moet blijven. Pomp blijft ook nog even zitten.

Ze gaan foto's maken van de hele drain en de gyn komt straks ook even kijken. Spiraaltje zit niet meer goed naar mijn idee na de operatie. Dacht dat de steken in m'n buik van de drain kwam, maar denk eerder daar van...

Nu maar weer even wachten. Heb moeite met licht en geluid. Heb gevraagd of ik naar eenpersoonskamer mag.