Achja ik voel t vanzelf wel

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
eefj33 schreef:Even een vraagje... Hoe weet je of een piercing te krap is? Bij een genezen gaatje, dus niet dat je piercing met een te krappe piercing gezet is. De onderste van mijn TFH is nu namelijk wel genezen, die was echt toe aan een korter en recht staafje. Alleen die er nu in zit sluit dus echt perfect aan... Te perfect? Het lijkt mij dat het juist fijn is om wat speling te hebben zodat vuil er makkelijker tussenuit kan en het dan een kleine zwelling (als je weerstand even laag is ofzo, kan gebeuren natuurlijk) kan opvangen. Wat denken jullie? Balletje dat er nu opzit is wel een beetje lam overigens, dus die zit er niet heel strak op nog
eefj33 schreef:Even een vraagje... Hoe weet je of een piercing te krap is? Bij een genezen gaatje, dus niet dat je piercing met een te krappe piercing gezet is. De onderste van mijn TFH is nu namelijk wel genezen, die was echt toe aan een korter en recht staafje. Alleen die er nu in zit sluit dus echt perfect aan... Te perfect? Het lijkt mij dat het juist fijn is om wat speling te hebben zodat vuil er makkelijker tussenuit kan en het dan een kleine zwelling (als je weerstand even laag is ofzo, kan gebeuren natuurlijk) kan opvangen. Wat denken jullie? Balletje dat er nu opzit is wel een beetje lam overigens, dus die zit er niet heel strak op nog
OneAndOnlyx schreef:Ik merkte de afgelopen week dat mijn piercing meer zeer ging doen & toen ik eraan zat voelde ik ook een bultje. Even nagevraagd aan iemand(want ik kan zelf de achterkant van mijn oren niet zien) en inderdaad. Het is een bultje, met een wit puntje erop(als een puistje dus). Ik twijfel of dit een vochtbultje is? Heb net gezeezout en er zat rood op mijn watje nadat ik deze zachtjes op de achterkant had gelegd..(bloed?)
AnneJ1995 schreef:OneAndOnlyx schreef:Ik merkte de afgelopen week dat mijn piercing meer zeer ging doen & toen ik eraan zat voelde ik ook een bultje. Even nagevraagd aan iemand(want ik kan zelf de achterkant van mijn oren niet zien) en inderdaad. Het is een bultje, met een wit puntje erop(als een puistje dus). Ik twijfel of dit een vochtbultje is? Heb net gezeezout en er zat rood op mijn watje nadat ik deze zachtjes op de achterkant had gelegd..(bloed?)
Dat witte puntje kan ook droge huid zijn (dat was het bij mij in ieder geval). Ik heb toen m'n oor maar gewoon helemaal met rust gelaten, alleen nog met douchen even kort en voorzichtig wassen. Nu is t bultje (en dus ook het witte) helemaal weg.
OneAndOnlyx schreef:AnneJ1995 schreef:
Dat witte puntje kan ook droge huid zijn (dat was het bij mij in ieder geval). Ik heb toen m'n oor maar gewoon helemaal met rust gelaten, alleen nog met douchen even kort en voorzichtig wassen. Nu is t bultje (en dus ook het witte) helemaal weg.
Maar dat rode leek echt behoorlijk op bloed en het ziet echt best wel rood ook. Maar inderdaad droge huid zou kunnen!
Suliko schreef:Heeft er hier iemand een tepelpiercing?Het idee speelt namelijk al een tijdje in mijn hoofd...
![]()
Maar mijn borsten zijn absoluut nog niet uitgegroeid even als mijn tepels zelf denk ik zo, nu veranderen borsten je hele leven lang wel, maar hoe zit dat precies?
En zo heb ik nog wel meer vragen haha.
_Ekenna schreef:Suliko schreef:Heeft er hier iemand een tepelpiercing?Het idee speelt namelijk al een tijdje in mijn hoofd...
![]()
Maar mijn borsten zijn absoluut nog niet uitgegroeid even als mijn tepels zelf denk ik zo, nu veranderen borsten je hele leven lang wel, maar hoe zit dat precies?
En zo heb ik nog wel meer vragen haha.
Ik heb er nu een sinds een maand of 9. Hoe oud ben je?