Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
callum schreef:Nelleke. Met het revalidatie programma ben je 2 uur per keer kwijt aan fysio en ergo. Dit is enorm inspannend en betekend idd 3 dagen in totaal niks anders kunnen doen. Dit is echt een enorme keus. Waar je ook echt achter moet staan. Anders heeft het geen zin. Vanuit het centrum word ook aangeraden er heel goed over na te denken of je het gaat volhouden. Bovendien word het niet helemaal vergoed door de verxekering dus zit je ook met extra kosten.
Je kan niet afzeggen mits ren hele goeie rede. Pijn en vermoeidheid tellen niet. Dan moet je die dag helemaal zelf betalen. Dus ik snap heel goed dat kbk er goed over na denkt
Mjelle_G schreef:Een orthomoleculaire geneeskundige is geen kwakzalver? Deze doet ip hetzelfde werk als een endocrinoloog, alleen onderzoekt het bloed niet zelf maar laat dit in een lab doen.
callum schreef:Ja dat geloof ik graag ja. Als ik dat van die bijnieren lees ga ik ook twijfelen. Zeker als ik zie wat eruit kwam bii de acupuncturist. Deze heeft ook al gezegd dat een intensief programma nu niet slim is
callum schreef:Janneke2 schreef:...en ik hoop eerlijk gezegd dat iedereen gescreend werd mbt bijnieren/ cortisol.
nope. Ben verder nergens op getest zelfs. Nu moet ik zeggen dat ik regelmatig in het ziekenhuis lig en dus ook regelmatig geprikt word. Maar niet op bijnieren.