[HK] De zomer komt er weer aan... (Motivatietopic)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Silenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 23:29

Inney schreef:
Heupen lijkt mij gewoon je bouw inderdaad. Je mag wel wat heup van mij hebben? := Ik wil wel wat kwijt, maar ja, bot train je niet weg haha! :+

Edit: Liesje, waar vind jij die challenges? Er zijn zoveel verschillende te vinden. Ik wil ze ook graag toevoegen aan mijn training namelijk.

Ja ik vind dat mn heupen zo vaag plat zijn zegmaar. :') Dus doe mij maar wat bot dan!

Ik heb een app, hij heet 30days. Kun je een challenge uitkiezen, zelf instellen vanaf 'hoeveel' je wilt beginnen zegmaar en het niveau aanpassen.
Ik hoop dat ie ook pushberichten stuurt. "Yo, luie vinvis. je hebt nog niks gedaan vandaag :+ "
Lijkt me ideaal.

Simoonzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 23:30

Luie vinvis :')

Anoniem

Re: [HK] De zomer komt er weer aan... (Motivatietopic)

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 23:31

Pushberichten van 30DAYS kan je aanzetten! Als je er eentje gedaan hebt kan je een optie aan/uitzetten voor een herinnering.

Inney

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 23:34

Staat er ook een voorbeeld dan van hoe de oefening moet? Ik weet bijvoorbeeld echt niet hoe ik precies alle oefeningen (goed) uitvoer.

Kon ik je maar wat bot geven hahaha. Ik houd me maar voor dat het me later helpt als ik een kind op de wereld moet zetten :')

Silenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 23:37

Danique schreef:
Pushberichten van 30DAYS kan je aanzetten! Als je er eentje gedaan hebt kan je een optie aan/uitzetten voor een herinnering.

Echt? Dus dat ie je een pushbericht stuurt van: vandaag moet je nog doen oid?
Waar kan ik dat vinden? :+

jaa Inney (ben even je echte naam kwijt :o ), dat kan je erbij vinden!

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 23:39

Haha luie vinvis! Wat zal je raar op kijken als ie dat echt deed!

Inney

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 23:41

O die heb ik volgens mij nog helemaal niet gezegd haha. Jody is mijn echte naam :D

Maar super, dan ga ik die op mijn telefoon ook zoeken. Welk icoontje staat ervoor? Dat ik niet een hele verkeerde pak haha := Had ik bij die myfitnesspall dus blijkbaar ook.

Silenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 23:44

Inney schreef:
O die heb ik volgens mij nog helemaal niet gezegd haha. Jody is mijn echte naam :D

Maar super, dan ga ik die op mijn telefoon ook zoeken. Welk icoontje staat ervoor? Dat ik niet een hele verkeerde pak haha := Had ik bij die myfitnesspall dus blijkbaar ook.

Een kalender met 30days erop. :+
Ik zit nu de site van de albert heijn af te zoeken naar gezonde tussendoortjes (die mijn honger stillen)
Is cup a soup gezond? En sultana's dan?
Die graanrepen zijn duur, manmanman. Ik zou er daar echt 4 per dag van wegstouwen, da's 1,5e euro per dag alleen al voor die repen :')

Inney

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 23:48

Simoonzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 23:49

Ik eet graag yoghurt tussendoor, of tomaat, komkommer, of fruit zoals mandarijntjes. :D

Inney

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 23:52

Sinaasappel vind ik zelf erg lekker en vullend. Is fruit, dus vast wel gezond toch? Eigenlijk zal ik meer noten en dergelijke moeten eten, maar dat vind ik niet zo lekker. En het is zo'n gedoe := Ik moet meer 'luie' gerechten hebben.

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 23:52

Ik houd voor tussendoortjes ongeveer 100-150 calorieën aan :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 23:54

Ik hou echt totaal niet van challenges. Vind het aan het begin leuk vol te houden maar als ik aan het einde 200 squats en 150 situps moet doen verlies ik echt mijn motivatie. Niet omdat het te zwaar wordt maar omdat het gewoon zo pislang duurt en omdat ik het vervelend vind om zo lang dezelfde oefening achter elkaar te doen :+

Inney

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 23:56

Hmm daar heb je een goede Emma, haha. Kwestie van doorzetten. En laat ik daar nou minder goed in zijn :') Maar ik ben nog nooit zo gemotiveerd geweest als voor deze zomer.
Ik wil mij weer fijn voelen in mijn eigen lichaam.

EmptyWords

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 23:57

Ik meld me!

Ik wil 20 kg afvallen, niet perse voor de zomer. Daarbij wil ik fitter worden en conditie opbouwen.

Vandaag iig 5 km hardgelopen

Selena

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 23:57

Doe het anders in delen :j
Bijvoorbeeld sochtend en s avonds.

kosseh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 23:58

Hoihoi,
Ik wil mij ook melden.
Wordt nu echt te erg. Zit tegen de grens aan van wat mijn verzorg paard max mag dragen. En wil gewoon weer dat oude leuk korte broekje wat nog in mijn kast ligt weer aan kunnen.

Tussendoor eet ik vaak een rijstewafel, mijn vervanging voor chips.
Appels eet ik ook vaak.
Verder kom ik ook niet met tussendoortjes die lekker zijn en makelijk mee te nemen :P

AniekMac

Ik wil mij ook graag melden!
Mijn doel is om een wat strakker lijf te krijgen, daarbij wat af te vallen en meer conditie krijgen. Ik wil gewoon weer lekker in mijn vel zitten en zonder schaamte kunnen rondlopen van de zomer(ben niet super dik ofzo gewoon stevig gebouwd :') ).
Voorheen reed ik iedere dag paard maar dat is nu nog maar twee keer in de week. Wel fiets ik iedere dag 5 km naar mijn vp toe. Dus ik fiets ongeveer 10 km per dag. Sinds januari ben ik lid geworden van de sportschool en hier ook minimaal twee keer per week heen gegaan(anderhalf uur per keer), ik ga nu samen met vriendinnen dus ga dat makkelijk volhouden. Het minder snoepen/gezonder eten ging best goed tot afgelopen vakantie, toch weer veel gesnoept en dat wil ik echt niet meer! Dit topic kwam dus precies op het juiste moment.
Nu vind ik het kwa eten heel moeilijk. Ik ben al vanaf jongs af aan een hele moeilijke eter ik lust bijna niks. Ik lust geen groente en fruit, geen melk en ik hou ook niet heel erg van vlees. Ondertussen heb ik er een soort "angst" voor ontwikkelt en durf ik ook niks meer te proeven (tips??!!!) ik eet dus ook heel eentonig en dit helpt er niet echt bij denk ik, dus als iemand de gouden tip heeft.
Als het weer wat beter is wil ik weer gaan skeeleren en misschien hardlopen.
Ik heb ook myfitnesspal geïnstalleerd maar heb t maar twee weken ingevuld :') moet ik maar weer eens mee beginnen ....

Inney

Maar heeft een oefening nog hetzelfde effect als het in delen gedaan word?

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 23:59

Ik deel het ook op inderdaad, helemaal met squats, dat is pas saai haha

EmptyWords

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-15 00:00

Squats zijn indd ontiegelijk saai.... die doe ik onder de douche, kan de conditioner mooi intrekken :Y)

Selena

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-15 00:01

Ja. Alleen je neemt tussen de oefeningen even rust. Is juist goed voor je spieren.

kosseh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-15 00:03

Maar in 2en train je minder je conditie van je spieren. Dus minder snelle verzuring.
Veder maakt het niet veel uit denk ik

Silenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-15 00:04

Inney schreef:
Sinaasappel vind ik zelf erg lekker en vullend. Is fruit, dus vast wel gezond toch? Eigenlijk zal ik meer noten en dergelijke moeten eten, maar dat vind ik niet zo lekker. En het is zo'n gedoe := Ik moet meer 'luie' gerechten hebben.

Precies dit! Ik vind noten niet lekker. Ja, coctailnootjes, tijgernootjes. :+
Stukjes wortel/paprika.. Sjongejonge.. Dat zijn toch geen tussendoortjes.. Ben geen knaagdier..
Pindakaas is ranzig, hardgekookte eieren ga ik echt niet eten op school (plus dat het niet zo heel lekker is zonder zout en mayo, ja daar ga je al)

Ik ben een verwendvoedselkreng. :')

Selena

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-15 00:07

Liesje1611 schreef:
Inney schreef:

Precies dit! Ik vind noten niet lekker. Ja, coctailnootjes, tijgernootjes. :+
Stukjes wortel/paprika.. Sjongejonge.. Dat zijn toch geen tussendoortjes.. Ben geen knaagdier..
Pindakaas is ranzig, hardgekookte eieren ga ik echt niet eten op school (plus dat het niet zo heel lekker is zonder zout en mayo, ja daar ga je al)

Ik ben een verwendvoedselkreng. :')

Ik herken dit zo erg :=