Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xNathaliee schreef:Vanawege de hub waar je nu kunt trainen. Maar goed niet iedereen kan daar komen en je mag op bepaalde tijden komen (waardoor het waarschijnlijk onwijs druk is).
elinebakker schreef:Bedankt Maybritt! Jammer dat je niet achteraf nog per product kunt aanpassen, maar het scheelt zo al wel weer iets!
Hier voor de derde dag best oke, heb wel honger! Dus ik kijk het deze week even aan, misschien moet mijn lichaam wennen, of heb ik mijn activiteitenniveau anders ingeschat..
Ik deed eerst nog bodypump en grit, op welke dag zou ik dat evt. nog kunnen doen, op trainingsdagen? Mag je dan ook meer eten?
M_aaike_ schreef:Heb gisteren toevallig de shakes binnen gekregen. Vind het alleen zoooooo smerig![]()
![]()
Geen succes dus hahaha. Ook de eiwitrijke pannekoeken besteld. Die gaan we vandaag dus maar eens proberen
Heb inmiddels nieuwe trainingen. Vandaag lekker veel spierpijn. Heerlijk om te weten dat je lichaam weer moet werken tijdens een nieuwe training.
ringo94 schreef:ik vroeg me af zijn er ook mensen die het echt doen om af te vallen ? of alleen mensen die het voor de spiermassa doen ?
elinebakker schreef:Ojee ik denk dat ik omval als ik GRIT ga doen en maar een kleine 1400kcal mag..
Trainingsdag:
Kcal 1416
khd 145
Eiwit 130
Vet 35
Vezel 20
Zit alledrie de dagen te hoog in koolhydraten, en te laag in eiwitten. Kwam vandaag bijvoorbeeld op 115 eiwit. Weet niet precies wat je wil weten?