Ik denk dat het goed zou zijn als we eens eerlijke voorlichting zouden krijgen over voeding. En dan niet via een diëtiste die light producten aanprijst om af te vallen. De media beïnvloed ons zo erg over wat gezond is en wat niet dat we door de bomen het bos totaal kwijt zijn. Ik ben van mening dat het beter zou zijn als we wat voorzichtiger met onze voeding om zouden gaan. Waarom drinken wij cola zonder kcal, bomvol aspartaam? Ik zeg niet dat we flessen cola met suiker moeten gaan drinken, maar door het vervangen van suiker (energie) door chemische stoffen die niets van energie leveren wordt het lichaam ontregeld, met ziekten en een gebrek aan energie tot gevolg.
Ik zou graag zien dat mensen bewuster eten, en dan hoor je mij niet klagen als iemand met overgewicht geniet van een frietje mayo, want soms zondigen kan absoluut geen kwaad zolang je basis van eten maar gezond is. Aan iedereen die nog margarine op het brood smeert, omdat daar zo weinig kcal in zitten, ga eens googlen. Deze boter is door zo veel processen geweest dat het niets meer bevat wat iets goeds doet voor ons lichaam.
Beste iedereen, eet zoals eten vanuit de natuur bedoeld is, als bouwstoffen! We hebben bouwstoffen nodig om normaal te kunnen functioneren. Voor iedereen die geïnteresseerd is, kijk eens op
http://www.leptine.nl deze site bevat veel interessante informatie

Eet de gezonde voeding als basis en pak af en toe een schaaltje chips er naast, niet iedereen heeft de bouw om maat 36 te hebben en een gezond persoon met een maatje meer kan ook gelukkig zijn. Eet minder bewerkte producten die wel voedingswaarde bevatten in de mate die je nodig hebt en beweeg genoeg, stop met die producten zonder voedingswaarde, die zorgen er enkel voor dat je ontregelt raakt en nog meer naar energierijke voeding verlangt.