Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Voldoet alleen niet voor deze kussen opdracht. Maar ik weet genoeg even!
Scheren is pas in juni hoor, dus nog even geduld. 
Citaat:De producten van LOVEA BIO bevatten uitsluitend natuurlijke, minerale filters en dito verzorgende ingrediënten. Alle formules zijn bovendien vrij van parabenen, phenoxyethanol, genetische gemodificeerde organismen, siliconen, PEG, synthetische kleurstoffen en synthetische parfums.

Wat "vandaag" rood word door de zon is "morgen" bruin
Ik word heel snel bruin, heb ik van mijn vader.
Bij de schoenenwinkel keek die jongen me aan alsof ik gek was toen ik aankondigde de zojuist aangeschafte pantoffels in mijn rugtas te willen doen

Heeft alles te maken met hoe iemands huid is. Zowel mijn ouders als groot ouders zijn/waren altijd veel buiten zonder smeerspul en hebben allemaal een mooie strakke huid.

ik ben niet zo van risico's nemen
Kan ik huidkanker krijgen? Uiteraard. Maar het risico erop is wel verlaagd door mijn brave gesmeer.

Als je zo gespitst bent op eventuele risico's mis je veel van het leven.
Dus nee, huidkanker krijg je niet alleen met bloot in de zon zitten.
Men neme 2 aardewerken plante potten van verschillende grote, tape en zand. Potten laten weken in water, tape de gaten dicht, vul de grootste pot met een laagje zand, zet kleinere pot er in (rand gelijke hoogte met grote pot) en vul de zijkanten op met zand, dit begieten met water tot het niet meer weg trekt, de te koelen producten in de pot, deksel er op en klaar
(wel op koele plek zetten
)
maak mij totaal niet druk wat anderen doen met hun leven haha. Al smeren ze zich in met olijf olie om lekker te bakken in de zon
Voel mij prima bij risico inschatting, ben analytisch ingesteld
dus is wie ik ben, is mijn karakter
Natuurlijk niet bij alles, ga bij het eten van een stukje komkommer niet onderzoeken wat de risico's zijn maar goed, je krijgt gedurende je leven nu eenmaal wel inzichten mee en kan de visie wat bij doen stellen
als puber was ik ook van mening dat ik met factor 20 onmogelijk bruin kon worden 
zou ook een zeer geschikte wetenschapper zijn, ware het niet dat mijn statische kant nou wat minder ontwikkeld is waardoor ik met zelfstandig uitwerken van data teveel moeite zou hebben en eerst op weg moet worden geholpen
Bliksem schreef:Ik verbrand momenteel al bij het minste geringste voorjaarszonnetje.