Stoppen met nagelbijten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-15 15:36

*Steekt vinger op*

Ik bijt dus ook nog steeds nagels, heb wel een paar maanden met Acryl nagels rond gelopen..
Maar had wel iedere 3-4 weken wel dat er een scheur in zat of er lag een nagel naast... :=
Heb er niet mee kunnen nagelbijten, en was heeerlijk!

Alleen ik heb ze laten verwijderen omdat ze te vaak brak of dus een scheur in zat..
En zit nu weer met mn eigen nagels en ik bijt vrolijk door.. Vanmorgen 1 erg ver afgebeten.

Wil toch weer is proberen te stoppen, denk dat k dit weekend maar is probeer om een French Manicure te doen op m'n eigen nagels (nagellak).

jessdaniels

Re: Stoppen met nagelbijten

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-15 16:39

Ik ben altijd stil geweest in dit topic maar nu meld ik me toch maar :) ben vrijwel helemaal gestopt en mijn nagels zijn nu echt mooi lang! Ik blijf alleen steeds op mijn duimen bijten.. zo irritant. Kent iemand anders dit? :')

bokker1605

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-15 15:55

Ik bijt zelf ook op mijn nagels, wil telkens stoppen maar als ze dan weer lang zijn denk ik yolo en dan zijn ze weer afgebeten :') Ik doe nagellak

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-15 16:39

Ik ben echt al een aantal keer opnieuw begonnen. Steeds kauw ik alles van de stress er weer af...
Ik hoef geen lange nagels, maar ik wil graag verzorgde nagelriemen, ipv. dat het altijd rood is en velletjes enzo. Nu smeer ik er elke dag een doorzichtig lakje op van de hema en bijt die er weer af := Een laagje wordt heel hard, maar twee laagjes heel zacht, heel apart...

xZiva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-15 17:54

Ik ben weer gestopt! Continu nagellak op hebben werkt echt voor mij :))

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-15 23:59

Even een huppeltje naar boven...

Zit met een probleem. Ik heb weer een poging gedaan, maar weer is het mislukt. Ik loop er verschrikkelijk tegenaan en durf amper te daten met die rare handen van me. Heeft iemand een idee of er therapie voor te volgen valt? Ik bijt écht ernstig nagel.

Ik heb aan de nagelriem van mijn wijsvinger zitten pulken en ik heb het idee dat nu de bovenste laag van mijn nagel loslaat... Kan dat daardoor komen?

Ik zit met m'n handen in het haar. Ik schaam me dood. Zo onderhand al twee traumavingers... -O-

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-15 07:39

Misschien de raylex pen proberen? Dat schijnt goed te werken..

Ik gebruik alleen de app en hier gaan we lekker, al 2x de 18 dagen volgemaakt :j

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-15 08:01

Chiave schreef:

Zit met een probleem. Ik heb weer een poging gedaan, maar weer is het mislukt. Ik loop er verschrikkelijk tegenaan en durf amper te daten met die rare handen van me. Heeft iemand een idee of er therapie voor te volgen valt? Ik bijt écht ernstig nagel.

Ik heb aan de nagelriem van mijn wijsvinger zitten pulken en ik heb het idee dat nu de bovenste laag van mijn nagel loslaat... Kan dat daardoor komen?

Ik zit met m'n handen in het haar. Ik schaam me dood. Zo onderhand al twee traumavingers... -O-

Hee joh je hoeft je echt niet zo te schamen!

Heb je nog genoeg nagel om nepnagels te laten zetten? Ik bijt zelf ook erg. En ga nu weer een poging doen door constant nepnagels op te hebben (puur omdat nagelbijten onhygienisch is). Acryl dit keer (zuurvrije prime hoor ik). Heel kort gemaakt. Blijft al een paar dagen goed zitten! Mijn kleinste eigen nagel is 0,4cm ofzo?

M'n handen zijn echt compleet anders nu ik 'normale' nagels heb :+. maar heb er van jongens/mannen nooit andere reacties op gekregen dan doet het geen pijn? :)

Als zo een nepnagel eraf gaat, doet m'n eigen nagel wel heel erg zeer bij aanrakingen. Dan ben je het veel te korte niet meer gewend :+

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-15 08:07

Sinds dat ik nu een paar dagen vakantie heb, is mn linker hand 'mooi' en mn rechterhand is afgebeten.
Probeer er nu weer nagellak op te smeren zo dat ik er niet aan kom.
En dit helpt gelukkig, ben ook al een paar maanden Acrylnagels vrij, en mn nagels zijn er alleen maar slechter van geworden. -O-

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-15 08:44

Ik heb de raylex pen besteld, morgen kan ik 'm ophalen. Ben benieuwd. Word er zó gek van dat ik zo hardnekkig blijf bijten!

noviceh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-15 08:49

Chiave schreef:
Jazeker :j Bij de nagelriemen ontstaan de nagels. Als deze beschadigd raakt, gaat dit ten koste van de opbouw van de nagels. Althans...dit heb ik me laten wijsmaken...

Werkt dat antinagelbijtspul ook voor de huid? Ik trek alle velletjes eraf

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-15 08:50

Ben benieuwd of het werkt, Plien..
Ik beet altijd dwars door die Antibijt nagellak..
Eerste paar keer niet omdat et smerig was maar daarna wen je er aan..

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-15 09:42

Ik hou niet van bittere smaken dus ik heb m'n hoop gevestigd op raylex :D.

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-15 10:03

Ik ga dwars door die bittere smaak heen..
Mn linker hand ziet er beter uit dan mn rechter.. :')

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 10:13

Vandaag gestart met Raylex. Nog niet durven bijten ghehe, werd al naar van de lucht :D. Ben benieuwd hoe lang het duurt totdat ik weer ongemerkt begin te knagen.
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 10:52

Ik knabbel vaker aan mijn nagelriemen , ze groeien gewoon. Door ongelukje heb ik een nagelriem met deukje (blok hout op hydraulische kloofmachine leggen , helaas ging nagel en vinger langs het scherpe deel. Nagel verloren mu gelukkig weer aangegroeid en deukje in nagelriem :+ ) . Maar nooit moeite met groeien nee hoor

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 16:29

Geryon schreef:
Chiave schreef:

Heb je nog genoeg nagel om nepnagels te laten zetten? Ik bijt zelf ook erg. En ga nu weer een poging doen door constant nepnagels op te hebben (puur omdat nagelbijten onhygienisch is). Acryl dit keer (zuurvrije prime hoor ik). Heel kort gemaakt. Blijft al een paar dagen goed zitten! Mijn kleinste eigen nagel is 0,4cm ofzo?

M'n handen zijn echt compleet anders nu ik 'normale' nagels heb :+. maar heb er van jongens/mannen nooit andere reacties op gekregen dan doet het geen pijn? :)

Als zo een nepnagel eraf gaat, doet m'n eigen nagel wel heel erg zeer bij aanrakingen. Dan ben je het veel te korte niet meer gewend :+

Ik heb 9 nagels waarop ik nepnagels zou kunnen plakken, op nagel 10 heb ik alleen een nagelbed. := Ik ben benieuwd, omdat ik ook heel brede nagels heb. (Kleine handen, dikke vingers, brede nagels). Ik wilde eigenlijk informeren bij een echte nagelstudio, maar zijn er ook studio's die niet eens kunnen werken met handen als ik? Zo breed en kort?

Het is niet echt dat ze zeggen: "Ah bah!" Maar toch een beetje akward als je een rugmassage geeft en je opeens hoort: "goh, had je maar nagels." :')

Over de Raylex, hoe bevalt het, dames? Verschilt het erg van de BiteEx?

jessdaniels

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 18:33

Van dit;
(Februari)

Afbeelding

Naar dit!
(Vandaag)

Afbeelding

Super bedankt voor alle motivatie dames <3

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 18:44

Chiave schreef:
Geryon schreef:

Ik heb 9 nagels waarop ik nepnagels zou kunnen plakken, op nagel 10 heb ik alleen een nagelbed. := Ik ben benieuwd, omdat ik ook heel brede nagels heb. (Kleine handen, dikke vingers, brede nagels). Ik wilde eigenlijk informeren bij een echte nagelstudio, maar zijn er ook studio's die niet eens kunnen werken met handen als ik? Zo breed en kort?

Het is niet echt dat ze zeggen: "Ah bah!" Maar toch een beetje akward als je een rugmassage geeft en je opeens hoort: "goh, had je maar nagels." :')

Over de Raylex, hoe bevalt het, dames? Verschilt het erg van de BiteEx?

Ik denk dat wij ongeveer vergelijkbare handen en nagels hebben. Of alle studio's het kunnen, geen idee. Je moet wel iemand hebben die handig is. Mijn zus doet mij en wil anderen ook gaan doen. Waar woon je? :P

Dit zijn mijn handen nu. Zien er echt ENORM anders uit met nagels haha.

Afbeelding

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-15 14:47

Ik ben nu 12/13 dagen met Raylex aan de slag. Tot nu toe gaat het erg goed. Pen werkt makkelijk en is zeer doeltreffend.

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 19:24

Afbeelding

Still going strong :). Raylex werkt voor mij tot dusver erg goed! Inmiddels al dusdanig dat ik het een dagje niet op kan doen en gewoon van mijn nagels afblijf.

Anouk_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-15 18:02

Heey allemaal ! Ik schop weer even het topic omhoog want ik begin met poging 572 met behulp van acrylnagels. Zit nu in de bus naar mijn nagelstyliste :D

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-15 18:38

Ik heb in januari een afspraak met de nagelstyliste, we gaan het aanpakken!

Anouk_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-15 21:10

Inmiddels al weer bijna thuis met dit resultaat:

Afbeelding

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-15 06:46

Ben benieuwd of het gaat helpen. Vind de lak wel leuk, vorm is niet zo mijn ding...
Hier is het weer helemaal mis gegaan... :(