zieke/revaliderende medebokkers gezocht

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Tazzey

Re: zieke/revaliderende medebokkers gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 15:39

Wat balen van je stageplek!! Schoenenreus toevallig?

maatje987

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 15:51

nee groenrijk Zoetermeer :(

MonteKarlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 19:45

Tazzey schreef:
Dat was het bij mij ook. Een heel verhaal over het verdelen van de energie. Alleen ik kan dat toch voor mezelf bepalen? Op een dag heb ik me met veel pijn en moeite uit bed gehezen, 40 minuten enkele reis in de taxi voor een half uurtje ergo. En wat deden we die dag... een appel schillen aan het aanrecht. >;) Toen weer terug in de taxi en thuis meteen op bed want ik was kapot.

Ja in het begin had ik dat ook! Toen had ik nog een ander.
Maar toen moest ik zon papier invullen waarop ik voor 7 dagen elke half uur in moest vullen wat ik aan het doen was en daarbij een cijfer geven hoe vermoeid ik was.
Nouja door alleen al aan dat schema te denken werd ik al moe, haha.
En inderdaad, ik bepaal zelf wel hoe ik mijn dag in deel.
Wel echt balen dat jij daar zo snel last van hebt, zo snel moe zeg maar.
Hoe komt dat als ik vragen mag ?

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 19:47

Doordat ik heel erg veel pijn heb en bewegen veel moeite kost ben ik gewoon heel erg snel moe. Ik denk ook dat de morfine daarin meespeelt. Vroeger had ik daar echt geen last van.

Die schema's heb ik ook moeten invullen. Mijn ergo was vrij streng als ik 10 minuten vrij gelaten had dan werd ik erop gewezen en moest ik vertellen wat ik deed. Dus ik heb vanaf dat moment mijn toilet bezoekjes er maar bij gezet. :o

MonteKarlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 19:55

Tazzey schreef:
Doordat ik heel erg veel pijn heb en bewegen veel moeite kost ben ik gewoon heel erg snel moe. Ik denk ook dat de morfine daarin meespeelt. Vroeger had ik daar echt geen last van.

Die schema's heb ik ook moeten invullen. Mijn ergo was vrij streng als ik 10 minuten vrij gelaten had dan werd ik erop gewezen en moest ik vertellen wat ik deed. Dus ik heb vanaf dat moment mijn toilet bezoekjes er maar bij gezet. :o

Ah oke :(:)
Hahah! Lekker muggenziften dan.

_Alarm_wlkp

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 20:06

Whoei!
Jullie gaan zoooo hard dat ik niet kan volgen :(
't Zal dus gewoon bij lezen blijven..
Mijn situatie zal niemand nog herinneren denk ik dus laat ik het er ook maar bij :')

MonteKarlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 20:08

_Alarm_wlkp schreef:
Whoei!
Jullie gaan zoooo hard dat ik niet kan volgen :(
't Zal dus gewoon bij lezen blijven..
Mijn situatie zal niemand nog herinneren denk ik dus laat ik het er ook maar bij :')

Wel joh! Bij jou was het nog zo onduidelijk allemaal toch ?
Weet je in middels al meer ?

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 20:33

Alarm, jij bent chronisch pijn patiënt toch? Gewoon lekker blijven als je het leuk vindt!
Hoe gaat het nu met je?

_Alarm_wlkp

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 20:50

Oh dus toch :D
Ik ben naar mijn huisarts geweest voor verdere opinie.
Ze zei dat het haast onmogelijk is dat de EMG nu correct zou zijn als het een jaar voordien slecht was en ik harder ben achteruit gegaan.

Ik moet in februari voor een NMR gaan, deze keer van m'n nek.
En weer EMG maar deze x bij een andere persoon, die ook m'n benen gaat controleren.
Hieruit gaan ze verder.
Ik had de stempel gekregen niet-radiologische spondylitis.
Waar mijn dode vingers en krachtverlies vandaan kwam konden ze op de reumakliniek niet zeggen..
En mijn huisarts vond dat vaag en niets zeggend vandaar de reden om er mee verder te gaan.

Ik slaap de laatste dagen weer enorm slecht, veel nachtelijke pijnen en 's morgens niet kunnen opstaan wegens 'geblokkeerd' lichaam hebben.
Dus weinig dat ik kan doen, paardjes is wat stappen en het hoogstnodige werk, de rest is rusten en rusten...

Tyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 02:05

In mijn eerste traject revalidatie werd gezegd dat ik ook ergo zou gaan krijgen maar heb het nooit gehad. Eerlijk gezegd denk ik ook niet dat het voor mij een meerwaarde gehad zou hebben. moet toch mijn eigen manier vinden hoe dingen te doen. Al is het misschien soms handig met bepaalde hulpmiddelen en adviezen erbij geen idee.........
Wel bizar dat je letterlijk elke minuut moet vermelden wat je doet zeg....

Ai balen Alcootje dat je een mindere tijd hebt nu. Hopen dat je MRI snel geweest is.

@risje: Zeker fijn dat er iets is gevonden. en dat je serieus genomen wordt. DAT is toch belangrijkste uiteindelijk. Hopen dat je er ook snel meer van gaat horen.

@maatje987: gets balen zeg van je stage.... Is het makkelijk om een plek te vinden of wordt dat nog lastig?

@alarm: Gaat ook niet echt super dus. Slaap is zo belangrijk........ Heb je wel voldoende pijnmedicatie?

Ik zal minder reageren denk ik in dit topic. Probeer mee te lezen en te reageren hoor. Maar goed. Ben weer aan het werk. Nu mijn tweede nacht. Gaat wel iets minder dan eerste tot nu toe. Pols en elleboog zijn irritant. Hechtingen zitten er nog steeds in. Inmiddels navraag gedaan en iedereen zegt dat ze oplosbaar zijn. WE gaan wel zo uiteinde eraf knippen. En gaat het niet goed pust het vanzelf eruit denk ik.......

maatje987

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 06:56

Tyke niet echt heel makkelijk ik ga ook paszoeken als ik weer beter ben weet ook nit echt wat ik wil

_Alarm_wlkp

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 09:57

Tyke : ik heb gewoon standaard onstekingsremmers gekregen, moest zelf nog zeggen welk ik prefereerde >;)
En paracetamol..

Tyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 21:00

Misschien voor de nacht vragen om extra pijnstiller?

MonteKarlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 09:46

:wave:

Wat een weer, ik moest vanmorgen om kwart over 9 in het ziekenhuis zijn, maar we konden het dorp niet eens uitrijden. Dus nu is die afspraak verzet naar vanmiddag en ben ik voor niets vroeg mn bed uit geweest :Y)

Jullie nog plannen vandaag ?

alcootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 10:20

Oh balen montekarlo maar wel fijn dat de afspraak nog verzet kon worden.

Hier begint het nu een beetje te hagelen en wat te sneeuwen. Paardjes wilde ook niet graag naar buiten. Geef ze eigenlijk geen ongelijk.

Ik begin weer een beetje in beweging te komen. Kan weer een beetje zitten en wat rondlopen. Dus we gaan maar weer wat proberen te Hotfixen.

Het nodigt ook niet echt uit om naar buiten te willen gaan als ik zo naar buiten kijk. Ligt er bij jullie al echt sneeuw?

maatje987

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 10:23

bij mij helaas niet vind sneeuw altijd wel leuk om naar te kijken

vandeweek zeiden ze nog dat het in het westen heel hard gaat sneeuwen enz maar hier nog niks en hebben ze landinwaarts meer sneeuw dan wij hier

MonteKarlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 10:24

alcootje schreef:
Oh balen montekarlo maar wel fijn dat de afspraak nog verzet kon worden.

Hier begint het nu een beetje te hagelen en wat te sneeuwen. Paardjes wilde ook niet graag naar buiten. Geef ze eigenlijk geen ongelijk.

Ik begin weer een beetje in beweging te komen. Kan weer een beetje zitten en wat rondlopen. Dus we gaan maar weer wat proberen te Hotfixen.

Het nodigt ook niet echt uit om naar buiten te willen gaan als ik zo naar buiten kijk. Ligt er bij jullie al echt sneeuw?

Fijn dat je weer wat kan gaan doen :j
Vanmorgen lag er wel een flinke laag, maar toen is het gaan regenen en is bijna alles weggesmolten, nu hagelt het en dat blijft liggen, het is net glazuur wat er ligt, haha.

Bij ons staan de paarden ook binnen, misschien vanmiddag naar buiten.

MonteKarlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 10:24

maatje987 schreef:
bij mij helaas niet vind sneeuw altijd wel leuk om naar te kijken

vandeweek zeiden ze nog dat het in het westen heel hard gaat sneeuwen enz maar hier nog niks en hebben ze landinwaarts meer sneeuw dan wij hier

Om naar te kijken ja :Y)
De rest is drama.

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 10:25

Goedemorgen meiden!

Hier nog steeds geen sneeuw. -O- Ik wil ook sneeuw.

Ik heb kaartjes voor Jumping Amsterdam voor vandaag maar ik weet niet of ik kan gaan. Vanmorgen opgestaan met behoorlijk wat rugpijn.

MonteKarlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 10:26

Tazzey schreef:
Goedemorgen meiden!

Hier nog steeds geen sneeuw. -O- Ik wil ook sneeuw.

Ik heb kaartjes voor Jumping Amsterdam voor vandaag maar ik weet niet of ik kan gaan. Vanmorgen opgestaan met behoorlijk wat rugpijn.

Ahh zou jammer zijn als je niet kan gaan -O-
Ik heb kaarten voor de zaterdag avond.

maatje987

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 10:31

ik ben jaloers op jullie ik wil ook wel naar jumping Amsterdam :) misschien volgende jaar als verassing voor de eigenaresses van mijn verzorgpaarden of horse event is ook wel leuk :D

jullie brengen me weer op ideen :D

Cerilene_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 11:36

Leuk zeg jumping. Ben ik al jaren niet geweest.
Hier ook geen sneeuw. Ik hou er wel van, maar ook wel weer gevaarlijk en lastig voor het verkeer... Zou wel mooi uitzicht geven hier.
Vandaag meeloopdag, dus mijn vriend is hier ook. Wel leuk, maar ik heb waardeloos geslapen en ben niks waard. Beetje jammer.
Vandaag wel gestart met ijzerpillen want had flink tekort. Dat wisten ze al in het ziekenhuis, dus beetje irritant dat ze daar niet meteen mee zijn begonnen 3 weken terug...

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 12:02

Hier gelukkig ook geen sneeuw, sinds ik wielen gebruik vind ik er niet zoveel meer aan. :P Had afgelopen 2 dagen flink last van mijn arm, maar vanmorgen bij het opstaan ineens nauwelijks pijn. Wat fijn om ook iets te hebben waar gewoon verbetering in zit!

Wij gaan zaterdagavond naar Jumping, hoewel ik opzie tegen de mensenmassa heb ik er ook enorm veel zin in. Neem dit jaar toch een rolstoel mee, vorig jaar was ik met stok aan het kreupelen en zag toen beneden bij de tribunes rolstoelen/wandelwagens en rollators. Dus ik hoop dat dat dit jaar ook gewoon kan. De rolstoelplekken vind ik echt waardeloos, je betaalt hetzelfde en hebt gewoon geen mooi zicht op de piste.
Heb ook zin in rondje strodorp, hebben we vorig jaar niet gedaan en dit jaar heb ik voor het eerst een doel in plaats van alleen maar te kijken bij mooie dingen. Wil een mooi hoofdstel voor ons paard. Hij heeft in principe alles en alles is prima, maar ik wil bling. :o En een extra hoofdstel is ook nog wel te betalen natuurlijk. Verder hebben we nog wel een dekje erbij nodig, dus wie weet waar we mee thuis gaan komen.

Kreeg net ook bericht dat ze komende woensdag mijn nieuwe rolstoel komen brengen. Heeft even geduurd, ding is 3 december aangemeten, maar nu komt ie dan toch eindelijk. Hopelijk brengt ie de vooruitgang en vrijheid waar ik zo op hoop. Kan hem goed gebruiken om mijn arm te trainen en verheug me er gewoon op weer zelf boodschappen te kunnen doen.
Dat ging nu door mijn arm ook niet in de leenstoel, dus mooi dat ik het trainen weer op kan gaan pakken in mijn nieuwe stoel. :)

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 18:35

Fijn dat je rolstoel eindelijk komt! Ik hoop dat hij bevalt!

Ik voel me momenteel even erg slecht. Ik zit er even totaal doorheen. De druppel was het feit dat ik kaartjes voor Jumping heb liggen voor vanavond maar ik heb te veel pijn om te kunnen gaan. Het is gewoon het besef dat ik niks kan... Soms vraag ik me af of ik niet beter af zou zijn als het ruggenmerg volledig door zou zijn...

Tyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 21:28

:(:) :(:) Knuffel voor je Tazzey....... zo frustrerend is dat.

Ik heb geen kaarten voor jumping amsterdam. Voor mij iets te ver ook. Maar wel leuk altijd zulke evenementen.

@dreamybol: fijn dat je rolstoel er eindelijk is. Duurt soms erg lang.....

Hier tja arm gaat niet fijn. Op het werk misschien net iets te veel gedaan maar kan het haast niet indenken maar goed...... vandaag ook erop gelegen met afknelling. tot gevolg. nog een nacht en dan weekend maar erg rustig aan en weinig doen.