Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Tazzey schreef:Dat was het bij mij ook. Een heel verhaal over het verdelen van de energie. Alleen ik kan dat toch voor mezelf bepalen? Op een dag heb ik me met veel pijn en moeite uit bed gehezen, 40 minuten enkele reis in de taxi voor een half uurtje ergo. En wat deden we die dag... een appel schillen aan het aanrecht.Toen weer terug in de taxi en thuis meteen op bed want ik was kapot.
Tazzey schreef:Doordat ik heel erg veel pijn heb en bewegen veel moeite kost ben ik gewoon heel erg snel moe. Ik denk ook dat de morfine daarin meespeelt. Vroeger had ik daar echt geen last van.
Die schema's heb ik ook moeten invullen. Mijn ergo was vrij streng als ik 10 minuten vrij gelaten had dan werd ik erop gewezen en moest ik vertellen wat ik deed. Dus ik heb vanaf dat moment mijn toilet bezoekjes er maar bij gezet.

alcootje schreef:Oh balen montekarlo maar wel fijn dat de afspraak nog verzet kon worden.
Hier begint het nu een beetje te hagelen en wat te sneeuwen. Paardjes wilde ook niet graag naar buiten. Geef ze eigenlijk geen ongelijk.
Ik begin weer een beetje in beweging te komen. Kan weer een beetje zitten en wat rondlopen. Dus we gaan maar weer wat proberen te Hotfixen.
Het nodigt ook niet echt uit om naar buiten te willen gaan als ik zo naar buiten kijk. Ligt er bij jullie al echt sneeuw?
misschien volgende jaar als verassing voor de eigenaresses van mijn verzorgpaarden of horse event is ook wel leuk
Had afgelopen 2 dagen flink last van mijn arm, maar vanmorgen bij het opstaan ineens nauwelijks pijn. Wat fijn om ook iets te hebben waar gewoon verbetering in zit!
En een extra hoofdstel is ook nog wel te betalen natuurlijk. Verder hebben we nog wel een dekje erbij nodig, dus wie weet waar we mee thuis gaan komen.
Knuffel voor je Tazzey....... zo frustrerend is dat.