Maar er zijn nu eenmaal genoeg verhalen van mensen die daadwerkelijk heel simpel dingen ervaren hebben, echt niet goedgelovig zijn maar ook niet eigen ervaringen wegwuiven....en als er dan zo'n schreeuwerd komt die zegt dat het niet kan, niet waar is, zelf bedacht is... dan is dat alleen maar een extra bewijs voor het niet willen zien van iets dat grote problemen kan geven...zoals het vermoeden bij entingen is.
Dat sterkt je dan alleen maar in je mening dat het niet te vertrouwen is allemaal.
Daarmee bereikt een LHO bij veel mensen die hun twijfels hebben, juist het tegenovergestelde van wat 'ie wil

Dat gezemel ook tegen mij, ik weet echt dondersgoed wanneer ik ineens zonder reden met een niet af te schudden gejaagd gevoel, zwetend, benauwd, met hartkloppingen en helemaal akelig in bed lig, ik gerust eens kan kijken wat er nu eigenlijk in de salade, hamburger of borrelhapjes heeft gezeten die ik 's avonds gegeten heb en ja hoor, dan is het weer die kalote-E621.... onder 1 van de vele namen waarin die zooi in eten verstopt wordt.
Heel leuk dat sommige mensen dat dan niet geloven, hun goed recht, maar als je dat al belachelijk maakt terwijl ik zelf heel duidelijk ervaar dat ik daar blijkbaar niet (meer) zo goed tegen kan (en veel meer mensen hetzelfde ervaren!) dan worden andere beweringen van zo'n persoon ook direct veel minder waard