Middel tegen littekens door acné

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Jolien87

Re: Middel tegen littekens door acné

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-15 22:50

Dat was ik wel van plan ja, heb het potje in de kast staan. Maar ik durf niet zo goed en nu het zomer is, is het zeker niet verstandig door de sterkte van de zon. De komende maanden is er geen gelegenheid om het aan te brengen. In de herstvakantie ga ik naar Londen en in de kerstvakantie lijkt me ook geen strak plan. Ik heb geen zin om met donkere vlekken en de vellen aan mijn gezicht aan het kerstdiner te zitten. :')

hipkippie

Re: Middel tegen littekens door acné

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-15 21:04

Hahah dat lijkt mij ook niet zo'n succes idd met kerst. Ik doe nu ook geen tca's meer ivm de zon maar in t najaar wil ik t zelf gaan proberen. Vind t ook wel tricky hoor, bang dat ik t nog erger maak dus ik wil eerst nog heel veel uitzoeken erover op internet en hoewel mijn gezicht wat gewend is een laag percentage te nemen dat eventueel gaan opbouwen als ik zie dat t goed zn werk doet ipv t lelijker te maken

Daphna

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-15 22:39

Inmiddels begint het weer vroeger donker te worden. Ik wil eigenlijk weer met de TCA's beginnen.
Afgelopen winter heb ik regelmatig vlekjes aangestipt met tca op een wattenstaafje. Ik heb het idee dat mijn huid dit jaar wel wat is veranderd in de zin van minder littekens. De acne is er nog steeds, dat heb ik maar opgegeven. Ik weet na al die jaren hoe ik mijn huid goed moet verzorgen maar de acne blijft, omdat het van binnenuit komt.

Hoe gaat het met jullie huid?