Fitness Beginners gezocht

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

secricible

Re: Fitness Beginners gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-14 13:15

Pff, gianti, veel respect voor jou!
Ik heb nog steeds niks gehoord over die crossfit, grrr.
Gisteren dagje rust gehouden, misschien vandaag nog even en anders dinsdag. Knie voelt iig weer goed!

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-14 13:25

Mijn collega(bodybuilder) gaat vandaag een sportschool schema voor mij maken :D
word een full body schema :D

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-14 13:48

Nice Steffi!! Mijn date is PT en wil ook voor me een schema maken :D

Is onderhand idd beetje lifestyle geworden!! Was vroeger echt alles behalve zo.. Maar nu ik merk hoeveel beter mijn lijf elke keer wordt :D

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-14 13:51

Ik herken het wel een beetje. De sportschool is dan niet haalbaar voor mij, maar het thuissporten vind ik zo lekker.. Het gevoel daarna, lekker voldaan!!

miekel92

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-14 13:54

Handig die PT's en bodybuilders!
Bij ons op de sportschool kun je gewoon vragen om een schema, dan gaan ze kijken welke apparaten geschikt zijn voor jouw doel en ook bekijken wat je aan kunt.
Mijn polefitnessvriendinnetje en ik hebben gezegd dat we ondersteuning willen voor polefitness.. En daarop gebasseerd hebben we nu een schema gekregen. 1 apparaat hebben we meteen zwaarder laten zetten want daar voelden we echt niks van..
We vonden het wel grappig dat er een enorm verschil zit in hoeveel elk lichaamsdeel aan kan, de shoulderpress staat bij ons op 5 kg en dat vinden we al zwaar, terwijl de legpress op 60 kg staat en dat best vol te houden is :')
Gisteren vroeg een collega al of ik af gevallen was en mijn vriend vond ook al dat ik afgevallen was.. Ben ik heel blij mee :)

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-14 13:56

Leuk om te horen!!

Ja ik heb destijds ook schema in mijn sportschool laten maken.. Ook voor paaldansen.. Maar niet happy mee.. Saai en eentonig om dat 4x per week te doen

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-14 14:39

miekel92 schreef:
We vonden het wel grappig dat er een enorm verschil zit in hoeveel elk lichaamsdeel aan kan, de shoulderpress staat bij ons op 5 kg en dat vinden we al zwaar, terwijl de legpress op 60 kg staat en dat best vol te houden is :')

Haha same here! Bij sommige apparaten zit ik al bijna aan de max, bij andere apparaten (waaronder die verrotte shoulder press :o ) staat ie op 5 :P

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-14 15:09

Wow RZ, bij bijna alles op de max? Gaan de apparaten bij jou op de sportschool tot niet ver of ben jij zo een beest ofzo :+

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-14 15:10

Heb het schema van bodybuiler inmiddels ontvangen, dat word een pittige opgave voor mij :')

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-14 15:13

Hahahaha my thoughts exactly Steffi _O-

Shoulder press is idd erg verrot, niet gek, want het is echt een kleine spiergroep. Ik begon ook maar op 10 kilo en na 4 weken stond 'ie pas op 15/20 haha.

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-14 15:17

Shoulder press vind ik juist een heerlijke oefening hihi

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-14 16:38

SteffiiY schreef:
Wow RZ, bij bijna alles op de max? Gaan de apparaten bij jou op de sportschool tot niet ver of ben jij zo een beest ofzo :+

Was het maar waar :+
Bij Sommige apparaten zit ik Bijna aan de max :P Bvb de lower back, blijkbaar was m'n onderrug al sterker dan ik dacht :P

xdniesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-14 18:09

Zo, ik heb weer bij gelezen!
Leuk dat iedereen zo fanatiek bezig is. Ook heel variërend! Fijn dat het met je knie weer beter gaat .. (oops, naam kwijt).
Grappig he, dat je bij sommige apparaten in vergelijking veel kilo's doet. Of wat soms echt een dumper is dat je bij de ene abducter met gemak 50 kilo haalt en bij een net wat ander apparaat 10 kilo al zwaar is..

Ik ben afgelopen week ziek geweest, dus heb alleen die maandag gesport. Vandaag ook weer. Had er echt veel zin in en het ging ook wel goed. Wel ergerde ik mij enorm aan de spiegels in de sportschool. Ik vind het verschrikkelijk om naar mijzelf te kijken terwijl ik sport. Viel me ook op dat ik wel érg bleek ben.. Vanavond denk ik maar zonnebankje pakken {:}

sandyjorgen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-14 00:51

lekker zonnebankje :D doe ik woensdag ook weer.
vanavond XCO gedaan, t wordt weer tijd voor een nieuwe release :+ deze wordt saai

vandaag weer een geslaagd calorieen dagje, ben benieuwd als ik t zo volhoud of t vrijdag ook weer wat oplevert op de weegschaal :D

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-14 00:55

Heerlijk gesport.. Helaas even tandje terug.. SStond op weegschaal.. Ben 3 kg afgevallen.. En alleen maar 3 dagen minder gegeten door niet Lekker in mijn velvel, maar toen ook minder gesport... Snel die kilos weer eraan

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-14 09:59

Goed bezig Gianti! Jij bent bezig met aankomen als ik het goed begrijp?

Zo ik heb vanmorgen om 0700 al 40 baantjes gezwommen :D (1 km dus, is 25 meter bad)

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-14 10:01

woh, goed hoor! Complimenten!

Ik heb volgens mij de oorzaak van mijn knie-probleem gevonden... Nouja, niet helemaal, maar wel waardoor ik er nu meer last van heb. Ik loop weer op laarzen met hakken en slijt die krengen helemaal scheef af. Dus denk dat het scheef lopen (op die scheve hak) zowel oorzaak is van het probleem (daardoor ga ik steeds schever lopen), als ook gevolg (ik slijt natuurlijk niet voor niks scheef af).
Dus nu maar weer op gympen door, en die hakken even laten herstellen en dan op naar de huisarts om wat aan die scheve poot te laten doen :+

Elmira30

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-14 10:26

Gianti, je wilt niet afvallen maar aankomen of lees ik je zin verkeerd? Hopelijk zit je weer snel beter in je vel,goed dat je bent wezen sporten! :)

Zo Steffiiy, Ik vind het zo knap als mensen zo vroeg al (voor hun werk) in het zwembad actief bezig zijn! Lijkt me heerlijk maar mijn bed ligt nog lekkerder dan :)

Secricible. Verstandig om je hakken even te laten staan. Ik hoop dat de HA snel wat eraan kan doen.
Nu ik je verhaal zo lees; ik loop mijn gympen altijd scheef af aan 1 kant.

Ben gister wezen bodypumpen maar ik heb nu helemaal geen spierpijn -O- terwijl ik toch echt mn best gedaan heb, voor de zekerheid toch lichte gewichten gebruikt.
Volgende les verhogen denk ik?

Zo lekker paardrijden, hopelijk blijft het droog.
Laatst bijgewerkt door Elmira30 op 09-12-14 10:27, in het totaal 1 keer bewerkt

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-14 10:26

Haha Elmira, het kostte mij ook heel veel moeite om uit bed te komen hoor :=

Elmira30

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-14 10:28

Ik heb er echt respect voor, zeker nu in de winter. Maar nu je geweest bent voel je vast lekker! :)

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-14 10:35

Elmira30 schreef:
Ik heb er echt respect voor, zeker nu in de winter. Maar nu je geweest bent voel je vast lekker! :)

Ja dat is zeker! Ik denk altijd maar eraan hoe goed ik me voel hierna als ik moet opstaan :+

Elmira30

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-14 10:41

:D Heel goed!

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-14 10:54

secricible: ja dan kan je ze beter even laten staan!!

Steffi: goed beziggggg!!!!!

Elmira: zou idd volgende les gewoon verhogen :)

Ik probeer idd aan te komen ipv af te vallen.. Behoorlijk lastig.. Mort om 2 uur eten en 5 maaltijden per dag..

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-14 10:58

Dat is lastig, ik hoor wel eens dat aankomen lastiger is dan afvallen.

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-14 12:56

Het is ook wel een beetje verslavend hoor. Ik vind t best een Kick geven dat ik in 5 weken bij de meeste apparaten al dubbel kan met gewicht waarbij ik eerst dacht dat ik dood ging met de helft :D

Vandaag gewoon een uur eerder vrij genomen van mń werk zodat ik kan sporten. Ik heb vanavond vergadering. Daarvoor moet ik rijden en dan heb ik geen tijd voor t sporten. Dan maar eerder weg .
Dat had ik 5 weken echt niet gedacht dat ik met weerzin ging