[Centraal] Piercings (deel 16)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

WoodyThePug

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-14 23:58

_Ekenna schreef:
Radieuxje, nee dat maakt niet uit hoor als je vrij snel weer een nieuwe piercing laat piercen. Heb ik ook gedaan met m'n 2e helix, tragus en dubbele conch.
Dubbele conch was in 1 keer en mijn dubbele surface onder m'n sleutelbenen waren ook in 1 x gezet. Dus een navel na een tragus moet zeker kunnen. ;-)

Bedankt voor je reactie!

Kwal

Re: [Centraal] Piercings (deel 16)

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-14 01:54

Even een vraag, heeft er iemand ervaring met een tong web piercing? Oftewel in je tongriem? :)

LauraSaskia

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-14 10:22

Krijgen jullie trouwens ook zo vaak de vraag of je 'nog ergens anders piercings hebt <<) ' of ligt dat gewoon aan het feit dat mijn lieve mannelijke collega's oversekste studenten zijn?

Valerie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-14 10:29

LauraSaskia schreef:
Krijgen jullie trouwens ook zo vaak de vraag of je 'nog ergens anders piercings hebt <<) ' of ligt dat gewoon aan het feit dat mijn lieve mannelijke collega's oversekste studenten zijn?

Heb die vraag meerdere keren al gehad. En als ik dan ja zeg(heb een vch) dan zijn ze stil, rood en lopen ze weg haha

LauraSaskia

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-14 10:41

Hahahaha, waarom vragen ze er naar als ze het antwoord niet kunnen handelen :') Ik zeg altijd ja, en laat dan mn brave helix piercing zien. Zijn ze toch wel een beetje teleurgesteld.

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-14 11:02

LauraSaskia schreef:
Hahahaha, waarom vragen ze er naar als ze het antwoord niet kunnen handelen :') Ik zeg altijd ja, en laat dan mn brave helix piercing zien. Zijn ze toch wel een beetje teleurgesteld.

Ik zie het al helemaal voor me. :')

Jaaaaaa..... die heb ik wel! 8-)
Wil je m zien??? <<)
*toont helix*

muntdrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-14 12:09

Druk weekend gehad. Vanavond plaats ik een foto van mn snug.

Dat met zenuwachade bij een helix piercing lijkt me echt bullshit. Er lopen sowieso geen hele zenuwbundels door je oor heen.

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-14 12:44

muntdrop schreef:
Dat met zenuwachade bij een helix piercing lijkt me echt bullshit. Er lopen sowieso geen hele zenuwbundels door je oor heen.

Ik heb het op internet opgezocht en dan met name op Engelse sites. Daar staat echt van alles, de ene heeft het over een neuspiercing, de ander over een wenkbrauwpiercing, de ander over een oorpiercing. En dan reageren de meesten met: het is een urban myth.

Kwal

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-14 12:47

Ik heb er ook nog nooit van gehoord... Ik denk, om zoiets als complicatie te krijgen, echt hele slechte hygiene moet hebben en ook nog met wilde dieren in huis moet leven die rare bacteriën bij zich hebben met 30 graden en een giga luchtvochtigheid ofzo :')

Ik wil denk ik toch mijn frenulum/tongueweb/tongriem laten zetten :D Lijkt me wel echt gaaf, heb altijd graag een tongpiercing gewild maar durfde nooit ivm pijn en eventuele ontstekingen, en mijn werk (ik werk in de zorg, tongpiercing valt toch vaak wel op vind ik). Daarbij komt dat ik bang ben voor tandbeschadiging door een tongpiercing en volgens mij is de kans daarop bij een tongueweb een stuk kleiner :j Heeft iemand deze piercing toevallig? Ik kan er weinig over vinden...

Afbeelding
Dit plaatje is dus van Google, niet van mij :D

_Ekenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-14 12:52

xDonja, bedankt. Nu wil ik er ook weer een piercing bij. :')
Heb er geen ervaring mee, maar ik vind m wel stoer. :D

Kwal

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-14 12:57

Graag gedaan Loes, mijn zusje kwam ermee. Zij laat binnenkort haar eerste tattoo zetten en ze wilde niet alleen. 'Donja, anders ga jij mee en laat je gewoon een piercing zetten?' O:)

LauraSaskia

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-14 14:58

Iris82 schreef:
LauraSaskia schreef:

Ik zie het al helemaal voor me. :')

Jaaaaaa..... die heb ik wel! 8-)
Wil je m zien??? <<)
*toont helix*

Hahaha zo gaat het precies! :')

LauraSaskia

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-14 14:59

Hij ziet er echt tof uit xDonja! Ben benieuwd hoeveel zeer dat doet en hoelang het duurt voordat ie is genezen.

Kwal

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-14 15:24

Het schijnt echt niet zeer te doen, en dat ie heel snel genezen is... We gaan het zien, nu eerst twee tentamenweken doorkomen haha :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-14 15:24

Morgen ga ik weer een nieuwe piercing laten zetten *\o/*

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-14 15:40

Ik heb geen tongweb, wel een smiley en die was vrijwel pijnloos. Ik zou niet weten waarom je een tongweb zou willen, is compleet onzichtbaar?

LauraSaskia

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-14 17:05

Krast die smiley niet op je tanden? En is die ook snel genezen?

Wat voor piercing neem je [***]?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-14 17:06

LauraSaskia schreef:

Ik ga nog een forward helix nemen. Ik had er 10 maanden geleden al 1 gezet, en nu neem ik er een achter.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-14 17:24

LauraSaskia schreef:

Ik heb even een brakke foto voor je gemaakt.

Afbeelding

Hij zit er net boven. En je ziet hem dus alleen als ik lach.

LauraSaskia

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-14 17:29

Hahah, toffe brakke foto. Dankjewel!

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-14 17:54

Pff iemand die nog meer een TFH heeft en die mij moed in kan praten dat ik straks weer gewoon op mijn oor kan liggen? Met mijn helix lag ik er na een week wel weer op, zie ik dit keer niet echt gebeuren... voelt echt zwaar gekneusd aan, al zijn de echte wondjes niet meer pijnlijk en jeuken die VERSCHRIKKELIJK, maarja goed teken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-14 18:27

Colien schreef:
Pff iemand die nog meer een TFH heeft en die mij moed in kan praten dat ik straks weer gewoon op mijn oor kan liggen? Met mijn helix lag ik er na een week wel weer op, zie ik dit keer niet echt gebeuren... voelt echt zwaar gekneusd aan, al zijn de echte wondjes niet meer pijnlijk en jeuken die VERSCHRIKKELIJK, maarja goed teken.

Reken er maar op dat het nog wel een halfjaar zo zal voelen.

Talindos

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-14 19:08

lieveli schreef:
LauraSaskia schreef:

Ik heb even een brakke foto voor je gemaakt.

[ Afbeelding ]

Hij zit er net boven. En je ziet hem dus alleen als ik lach.

Iedereen schrikt zich rot als je begint te lachen, zie je opeens twee ijzeren balletjes onder je lip :') ;)

Het staat je heel leuk!

muntdrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-14 17:04

Sorry jongens, mn leven is zo druk dat ik telkens geen tijd heb gehad :')

Afbeelding

Vind hem zelf echt suoer gaaf. Hij is met een extra lang staafje gezet omdat snugs best vervelend kunnen zwellen maar daar heb ik tot nu toe geen last van gehad. Wil denk ik alleen nog een helix en dan is mijn oor compleet. Het ziet er nu wel heel vol uit omdat de staadjes zo lang zijn, maar dat is maar tijdelijk natuurlijk.

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-14 17:15

Wie kan mij helpen, er zit oud bloed onder het steentje zegmaar van mijn tfh (bij 2 van de 3) en aan de binnenkant onder de rand van mijn oor ook tussen de staafjes in... ik krijg het er niet af met wattenstaafjes en weken in water werkt ook al niet...
Edit: het zijn overigens geen korstjes die op de wond zitten, maar echt los bloed.