Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
lillytjuh schreef:Volgend jaar laat ik het huis insprayen door dienapider buster mensen. Vriendin heeft dat ook gedaan en het scheelt enorm!
Dit jaar wilde ik het niet omdat ik nu ik hoog zwanger ben niet met rare stoffen in aanraking wil komen.
drawerlover schreef:Weet ik zelf niet. Ik laat spinnen gewoon zitten zodat ik er elke dag tegenaan kijk (ook voor die tarantulabeesten) en geef ze namen dat maakt ze ook minder eng. En ik begon klein en probeerde spinnetjes te pakken en hield ze op mijn hand tot ik ontspande en daarmee ging ik steeds grotere pakken. Nu ben ik bij de ietwat grotere trilspinnen gebleven. Nog iets van 2 van die oppakken en dan ga ik naar de tarantulas hiero.
Britta31 schreef:lillytjuh schreef:Volgend jaar laat ik het huis insprayen door dienapider buster mensen. Vriendin heeft dat ook gedaan en het scheelt enorm!
Dit jaar wilde ik het niet omdat ik nu ik hoog zwanger ben niet met rare stoffen in aanraking wil komen.
En dan kruipt de kleine rond.
Jillsil schreef:lillytjuh schreef:Volgend jaar laat ik het huis insprayen door dienapider buster mensen. Vriendin heeft dat ook gedaan en het scheelt enorm!
Insprayen door buster mensen? Heb je voor mij de gegevens hiervan? Klinkt als muziek in mijn bange oren.
Anoli schreef:drawerlover schreef:Weet ik zelf niet. Ik laat spinnen gewoon zitten zodat ik er elke dag tegenaan kijk (ook voor die tarantulabeesten) en geef ze namen dat maakt ze ook minder eng. En ik begon klein en probeerde spinnetjes te pakken en hield ze op mijn hand tot ik ontspande en daarmee ging ik steeds grotere pakken. Nu ben ik bij de ietwat grotere trilspinnen gebleven. Nog iets van 2 van die oppakken en dan ga ik naar de tarantulas hiero.
Nou dat doe ik je echt niet na hoor
. Dus ik vraag hem zo rustig mogelijk waar hij die spin ziet. Onder de wc mama, heel fijn als je de grote boodschap aan het doen bent
. Ik vlieg dus als een gek omhoog en net toen ik op het punt stond in paniek te raken kwam er een lachende "sorry mama, het is een grapje" uit zijn mond
poetser schreef:Mijn zoontje had vanmorgen ook weer iets leuks bedacht.
Zoals gewoonlijk ging hij mee naar de wc met mij om Bob (de vaste spin) te begroeten. Na zijn vrolijke goeiemorgen Bob volgende er ook nog een goeiemorgen papa-spin (zo noemt hij die grote huisspinnen). Dus ik vraag hem zo rustig mogelijk waar hij die spin ziet. Onder de wc mama, heel fijn als je de grote boodschap aan het doen bent
. Ik vlieg dus als een gek omhoog en net toen ik op het punt stond in paniek te raken kwam er een lachende "sorry mama, het is een grapje" uit zijn mond