SuperAssie schreef:Beenmerg(en ook bloed) voor een bekende of familie zou ik zonder twijfel geven. Een onbekende daarintegen weet ik nog niet.
Van dat topic wat ik gezien heb hier op bokt is het toch wel een heftige bedoeling en ik kan het me niet permiteren om weken uit de running te zijn, hoewel dit voor een familielid natuurlijk wel anders ligt.
dank je voor je antwoord SuperAssie..
ik respecteer mensen altijd om hun keuze om niet te willen doneren.. Men vergeet vaak alleen dat het zoveel meer is als een hart of een long afstaan.
vandaar dat ik deze vragen altijd stel. Ik wil graag dat mensen nadenken over 'nee' ik doneer niet.. immers het is zoveel dan wachten tot na je dood.. Vooral het 'de natuur' moet zijn werk doen, is complex.. waar leg je dan de grens idd. bloed, beenmerg, of uberhaupt medische zorg. wat betreft de natuur zijn werk laten doen, ben ik zelf een keiharde dame en dat weten vele (behalve dat dame stuk dan).. maar ik wat betreft donaties zeg ik altijd, graai maar raak na mijn dood, ik heb er niets meer aan..en eventuele nabestaanden weten mijn keuze en zijn er waarschijnlijk alleen maar blij mee dat ik nog 1x wat mag betekenen na mijn dood, in ieder geval delen zij deze mening op dit moment