Bikinilijn

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Hoe scheer jij je bikinilijn?

Een streepje
162 (16%)
Ik scheer alles
712 (70%)
Ik laat het gewoon groeien
60 (5%)
Anders
69 (6%)

Totaal aantal stemmen: 1003

Catnip

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 16:32

Ik scheer gewoon alles, ook benen en oksels. Maar stoppels zijn idd vervelend.

Dus ik ging een jaar of 2 geleden heel erg moedig een epileerapparaat kopen. Speciaal gelet dat het eentje was die zo weinig mogelijk pijn zou doen. Ik heb hem 1 keer gebruikt :+
Ligt nu al jaren in de kast.

Ik zou ook het waxen in een salon best willen proberen, maar wat als het te veel pijn doet en ik halverwege moet zeggen, stop maar :')

Ik ben echt zo'n sissy op dat gebied :')

jiperdepip

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 16:33

MariekeS_ schreef:
Ik ben erg benieuwd hoe die philips epilator bevalt mij de mensen die hem net besteld hebben :))

ik ook als ik op de link klik die in het topic genoemd werd kreeg ik dat hij niet meer leverbaar was ??

_Jessie

Re: Bikinilijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 16:33

haha uitverkocht door bokt _O-

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 16:35

Djoena

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 16:39

Ik weet niet of hij al voorbij is gekomen, maar ik gebruik de Philips Lumea :j
http://www.wehkamp.nl/Zoeken/ArtikelDet ... &View=Grid

Bij mij werkt hij perfect! ik heb geen last meer van ingegroeide haarworteltjes! :)
Het duurt wel even voordat het effect er is. Bij mij duurde het zo'n 4 maanden eer alles weg was (en nu dus alleen een streepje die ik af en toe kortwiek :') )

Het is wel een hele investering, want ik hoor ook wel eens verhalen dat het met blond of rood haar niet werkt. Ik doe mijn benen, bikinilijn en oksels ermee :j en ben bijna geheel haarloos nu :j
Je kan na 2 weken precies zien welk stukje je vergeten bent te behandelen :+

Jennyj01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 16:39

_Jessie schreef:
Ja die grote is echt geen pretje om te gebruiken down under :')
Volgens mij hebben ze allebei wel een aparte kop ja.

Jenny, van je wenkbrauw tot je tenen :wow: Held! In 1 behandeling? Ik zou stuk gaan :')

Ja ongeveer 40 minuutjes duurt het. Meestal zit/lig ik ondertussen op m'n iPad wat op bokt rond te lezen. Voel er niet veel meer van.

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 16:41

Interessant topic.
Ik zat er aan te denken om dit jaar naar de schoonheidssalon te gaan voor in ieder geval mijn bikinilijn (of ik de rest durf weet ik niet haha dat houd ik dan liever op scheren dat gaat nog goed zonder stoppels..)
Nu alleen vorige week geopereerd met je raad het... een wondje op mijn 'schaamstreek'. Ben bang dat ik dus voorlopig nog niet bij de schoonheidssalon zit.

Dus fijn om nu die goede recensies te lezen over dat ding.. als het echt niet optijd heelt kan ik dat nog proberen.
Maar ik scheit hem nu al brrr :+

Chouchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 16:52

Wilke, hoe snel ging jij met de epilator over je been heen? Zo snel als in dat filmpje van Toren C dat je hier hebt gepost of wel wat langzamer? :P

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 16:56

Uhm ja, geen idee :P In het begin te snel iniedergeval want dan wil je er sneller vanaf zijn :P Je merkt vanzelf wel wat werkt :j Wat langzamer en ietswat kleine bewegende rondjes maken werkte bij mij 't beste :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 17:20

Is oksels epileren niet vre-se-lijk? Doet dat niet meer pijn dan je bikinilijn? Het lijkt me geweldig als het haar daar wat langer wegblijft aangezien ik donker haar heb, dus als ik scheer blijft het hoe dan ook donker door het stukje haar dat onder de huid overblijft. Ook moet ik het echt elke dag scheren (snelle haargroei) waardoor heel mijn huid daar geïrriteerd is.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 17-06-14 17:34, in het totaal 1 keer bewerkt

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 17:24

Bof ik met m'n oksel dat ik zeer weinig haar heb, dat ik het makkelijk kan scheren. Zelfs als ik stoppels heb, zie je dat niet. #goodlife

Ik ga binnenkort mijn oerwoud maar bijtrimmen en dan met knikkende knietjes naar schoonheidssalon.

Chouchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 17:36

Kayleigh_ schreef:
Is oksels epileren niet vre-se-lijk? Doet dat niet meer pijn dan je bikinilijn? Het lijkt me geweldig als het haar daar wat langer wegblijft aangezien ik donker haar ben, dus als ik scheer blijft het hoe dan ook donker door het stukje haar dat onder de huid overblijft. Ook moet ik het echt elke dag scheren (snelle haargroei) waardoor heel mijn huid daar geïrriteerd is.

De epilatorset die ik vanavond al binnen krijg, heb ik ook voornamelijk aangeschaft om het op de oksels uit te proberen. Hier ook last van altijd geïrriteerde huid, bultjes krijgen geen tijd om te herstellen (ook niet als ik er een week niet aan zit) en loop dus elke dag met bultjes, en ook blijft er altijd een waas achter. Ik vind het wel een beetje eng om hem te testen op de oksels dus ik ga beginnen met mijn benen, maar wil toch wel deze week een keertje kijken hoe erg de pijn is!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 17:38

Let me know pls :j

Dirndl

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 17:38

Haha ik ga stuk hier, heerlijk om te lezen dit _/-\o_

In mijn ene oksel groeit geen haar, lekker makkelijk :)) En de andere heeft er ook maar 5 geloof ik.. Ben sowieso erg haarloos, best prima. Down under wordt geschoren, maar dat is altijd zo'n bloederig klusje :=

Ga de wax strips van Veet misschien toch maar eens uitproberen..

chanelle14

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 17:40

Nu wil ik ook zo'n ding, gewoon, omdat iedereen hem heeft. :')

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 17:41

Wilke93 schreef:
Ah okee :) Ik heb ook wel rode bultjes nu, maar zal morgen wel weer weg zijn :')

Wacht maar tot je kippenvel krijgt :') Dat voelt pas vreemd..

sevke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 17:45

laserontharing :j
Het kost wel wat, maar je hoeft er je verdere leven niet meer aan te denken...

Chouchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 17:47

Barbabientje schreef:
Wilke93 schreef:
Ah okee :) Ik heb ook wel rode bultjes nu, maar zal morgen wel weer weg zijn :')

Wacht maar tot je kippenvel krijgt :') Dat voelt pas vreemd..

Kippenvel is sowieso altijd vreselijk als je net geschoren hebt, of als je kippenvel krijgt tijdens het scheren ;(

debsoleino

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 17:47

_Jessie schreef:
debsoleino schreef:
Wat grappig, zonder dit topic te hebben gezien heb ik deze gisteren ook besteld. Ik vind het een super ding! Alleen vond ik mijn oksels wat pijnlijk maar de rest viel echt reuze mee! :D

Doe je dan je oksels met de grote of de kleine?

Ik heb de kleine gebruikt. Ik vond de grote voor de benen een stuk minder pijnlijk. Misschien dat ik de volgende keer wel de grote ga gebruikt.

Wel gingen mijn oksels en bikinilijn bloeden. Ik las dat dat voornamelijk de eerste paar keren zo is. Misschien waren mijn haartjes wel iets te lang.

Bikinilijn vond ik niet zo erg. Ik heb alleen de zijkanten gedaan en doe de rest met een scheermesje. Als ik op vakantie ga ga ik het misschien wel helemaal doen.

Chouchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 17:48

sevke schreef:

Heb je dit dan zelf met een apparaat gedaan of heb je het laten doen? Hoe lang was jij bezig voordat je niet meer hoefde?

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 17:48

sevke schreef:

Is dat echt zo of een verkoperspraatje? :o

Ik wordt namelijk gek van mijn benen met het donkere haar en kan mij zeker om de twee dagen scheren. Dit jaar ga ik beginnen met waxen in een salon, maar die laser kom ik dus ook tegen.

Taucha

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 18:10

Ik volg ff, ben benieuwd naar de langere-termijn resultaten (lees komen er bultjes of rode plekken) van de nieuwe epileerders hier onder ons. En stiekum ben ik eigenlijk ook heel benieuwd naar de ervaringen met laseren. Dus gooi die kennis hier ook maar neder!

Milo2012

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 18:12

Britta31 schreef:
Als je boven lip erg overbehaard is.Kan je een verwijsbrief van de huisarts krijgen en dan wordt de laserbehandeling voor een heel groot deel vergoed door de verzekering.

Nee er word helaas helemaal niets vergoed....

Milo2012

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 18:14

Robynn schreef:
Ik weet niet of hij al voorbij is gekomen, maar ik gebruik de Philips Lumea :j
http://www.wehkamp.nl/Zoeken/ArtikelDet ... &View=Grid

Bij mij werkt hij perfect! ik heb geen last meer van ingegroeide haarworteltjes! :)
Het duurt wel even voordat het effect er is. Bij mij duurde het zo'n 4 maanden eer alles weg was (en nu dus alleen een streepje die ik af en toe kortwiek :') )

Het is wel een hele investering, want ik hoor ook wel eens verhalen dat het met blond of rood haar niet werkt. Ik doe mijn benen, bikinilijn en oksels ermee :j en ben bijna geheel haarloos nu :j
Je kan na 2 weken precies zien welk stukje je vergeten bent te behandelen :+

wij zijn ook van plan zo'n ding aan te schaffen! En hij werkt dus echt? We waren een beetje angstig dat het resultaat minimaal zou zijn.

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 18:15

Dirndl schreef:
Down under wordt geschoren, maar dat is altijd zo'n bloederig klusje :=

Waarom lees ik dit terwijl ik aan het eten ben? :+