Oh wat een aannames en goden hier in dit topic. Werkelijk walgelijk!
Het is nooit goed he. Ik heb vandaag serieus pas gerookt toen ik weer thuis was om 17.00 vanwege een of ander kinder gedoe in het winkelcentrum bij ons. En ja ik had het zwaar, echt heel zwaar. Maar heb besloten niet bij die kinderen te willen roken. En dat komt niet door dit topic maar omdat ik dat hiervoor ook al deed.
Maar ik blijf in het vervolg wel binnen, misschien dat al die wannabe belangrijke jopies dan wel een keer blij zijn. Want wat je ook doet, goed doe je het toch niet

Door bepaalde opmerkingen te maken zorg je juist voor een averechts effect. Door mijn post (die precies op deze manier is geschreven om dit te laten zien) zie je ook dat alle niet-rokers op hun achterste poten gaan staan. En dat is terecht.
Maar draai het eens om. Door niet een beetje respect te tonen en het eerst normaal te vragen waar nodig (tenzij die rokers gewoon aso zijn en nergens naar omkijken) krijg je het ook niet terug. Door verschillende uitspraken die hier worden gedaan gaan juist de rokers op hun achterste poten. En dat is niet vreemd.
Je kunt niet alleen rokers de schuld geven voor het stijgen van de prijs van je zorgverzekering. Je kunt niet zeggen dat alle rokers het allemaal niets boeit. Want dat is gewoon niet zo. In ieder geval geld dat niet voor mij. Want wat ik beschreef over het niet gerookt hebben tot 17.00 is echt waar.
Mag het even duidelijk zijn dat de toon in het begin van mijn bericht dus alleen was om te laten zien wat een toon met een bericht kan doen. Want op de manier zoals ik daar schreef, zo komen veel postst hier over die tegen de rokers zijn bedoeld.
En ik typ op mijn mobiel, sorry voor typefouten.