Hebben jullie na de tijd allemaal van die bitjes? Of alleen spalkjes? Of beide natuurlijk

Hier heb ik de volgende week dinsdag eerste afspraak staan. Ik vind het doodeng, maar hoop echt dat ze wat kunnen zonder al te veel gekke dingen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kosseh schreef:Elastiekjes om je beugel heen?
Ik heb slotjes, maar er zitten geen elastiekjes om heen.
Poes, wel fijn dat het lekkerder voelt als de bitjes in zitten. Heb je genoeg motivatie om ze in te houden.
Klavervier schreef:kosseh schreef:Elastiekjes om je beugel heen?
Ik heb slotjes, maar er zitten geen elastiekjes om heen.
hoe blijft jou draad dan in je blokjes zitten? daar doen ze voor zover ik weet altijd elastiekjes omheen. mag je zelfs een leuk kleurtje kiezen haha. ( voor mij gewoon grijs!)
Citaat:De meeste beugels zijn met elastiekjes, dus een elastiekje om de bracket heen om de draad op z'n plek te houden. Tegenwoordig werken ze wel steeds vaker met klepjes.
Ik ben dinsdag ook weer bij de ortho geweest. Boven staat goed, hoeft niks meer aan gedaan te worden (behalve de operaties dan).En onder hebben ze er een gebogen draad in gedaan zodat m'n ondertanden op gelijke hoogte worden getrokken en is er van m'n voorste kies naar de andere voorste kies kies een kettingelastiekje (Dus allemaal elastiekjes om de brackets die met elkaar verbonden zijn) gedaan zodat de spleetjes dicht getrokken worden van het trekken van m'n kiezen. Spleetjes waren op 3 plekken een mm of 2/3 en zijn nu al helemaal dicht.