Vind nu net dit topic, op het juiste moment want pffttt, kan wel wat lotgenoten gebruiken ... Dag 5 van ongesteld zijn.. Morgen is het hopelijk over.. Maar heb zitten janken vanavond, als een malle.
En dat zit ik ook nog in een hostel in Bulgarije.. Mijn vrienden zijn lekker uit eten gegaan, ik had absoluut geen zin om mee te gaan.. Maar nu 1 uur in de nacht en ze zijn nog terug, dik aan het feesten natuurlijk, heb ik wel goed spijt en dat maakt me dan nog verdrietiger Belachelijk eigenlijk.
Heb al tijden niet zo'n emotionele reactie gehad, maar deze maand is het allemaal anders. Zal wel voor de vakanties komen. Alles is zo anders dan mijn normale patroon en denk dat mijn lichaam wat van slag is.
Ben een week eerder dan normaal, terwijl ik heel regelmatig ben... En heb het ook niet voelen aankomen, terwijl normaal ik 3 dagen van te voren last krijg van mijn borsten en de dag ervoor/dag zelf, buikkrampen. Niets van dat alles, boem, was ineens zo ongesteld.. En had geen last van het fysieke.. Maar emotioneel ben ik nu echt een wrak, terwijl ik dat normaal echt niet heb.
Helaas is mijn chocola op
Nog eventjes volhouden..
Hoop dat mijn vrienden mijn bitchy en huilerige mood van vandaag vergeven. Was echt verschrikkelijk en dat op vakantie
Ik wil er ook vanaf..ben het beu. Na 26 jaar pilgebruik net gestopt, en nu afwachten maar. In het verleden ben ik de pil gaan gebruiken omdat ik compleet leegbloedde,had er bloedarmoede van. Ben benieuwd of die ellende weer gaat beginnen, ik hou mijn hart vast. Vooralsnog een week te vroeg heel licht bloedverlies. Wat een gruwel die ongesteldheid.
BLUHHHH Gister enorme vreetbuien (bleef maar honger houden) en werd ik het vannacht. Veel eerder dan gepland. En morgen natuurlijk weer lekker gym... vandaag rijden... Ook nog enorme buikpijn. Mijn dag kan niet meer stuk