Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Manda schreef:Ik vind dat uitzoeken van die dingen als leek nogal ver gaan... natuurlijk is het je eigen keuze en ook wel waarderingsvol dat je het beste voor je kinderen wil, maar ik denk dat professionals wel weten waar ze mee bezig zijn en heb daar vertrouwen in, maar ik waardeer ook jouw mening hoor, alleen wat een werk om dat allemaal uit te zoeken, goed te interpreteren en op eigen initiatief 'afwijkende' keuzes te maken, dapper hoor!
Ik heb een vriendin die precies zo erover denkt als jij. En haar kinderen zijn ook niet gevaccineerd als baby, nu de mazzelen zo hun intocht aan het doen is krijgt ze toch de bibbers maar is ze te laat want de eerste met mazzelen is al gearriveerd op onze basisschool, ik ben blij dat mijn kinderen dat niet hoeven door te maken....het is dan wel redelijk te doorstaan als kind, maar het zit niet voor niks in het rijksvaccinatieprogramma.
Bovendien heeft haar zoontje vorige vakantie een vieze baksteen op zijn voet gehad en hele teen kapot, dat was het een heel gedoe in het ziekenhuis want hij had de DKTP ook niet gehad, kreeg dat kereltje alsnog een tetanusprik en straks de DKTP, dubbelop tetanus dus uiteindelijk, daar ben je niet blij mee als je toch al zo'n 'angst' hebt voor de vaccinaties.
Zahlina schreef:http://www.whiteoutpress.com/timeless/c ... es-autism/
Geen idee of het gaat om deze zelfde inenting die in nederland of hier gebruikt wordt maar ik vind dit bericht toch wel erg zorgwekkend.
Het is een erg lang stuk maar zeker het lezen waard voor iedereen die op het punt staat om hun kindje te laten enten met het BMR vaccin.
Er is dan nog steeds geen wetenschappelijk bewijs dat Autism wel of niet wordt kan worden veroorzaakt door inentingen maar er worden wel schadeclaims betaalt aan ouders die claimen dat hun kinderen autisme hebben gekregen door de BMR enting.Citaat:But in recent months, courts, governments and vaccine manufacturers have quietly conceded the fact that the Measles Mumps Rubella (MMR) vaccine most likely does cause autism and stomach diseases. Pharmaceutical companies have even gone so far as to pay out massive monetary awards, totaling in the millions, to the victims in an attempt to compensate them for damages and to buy their silence.
Manda schreef:Als je ze maar optijd doormaakt ja, maar hopen dat je rode hond dan ook optijd doormaakt en niet zoals ik alsnog moest vaccineren wanneer je kinderen wil, want het risico dat je rode hond krijgt tijdens de zwangerschap zou je je ongeboren kind naar mijn mening niet mogen aandoen. Ze checken ook niet voor niks aan het begin van de zwangerschap of je wel voldoende antistoffen hebt voor rode hond.
Matheno schreef:Zahlina schreef:Zoolgangster en Manda. Ik ben er dus niet van overtuigd dat de overheid alleen maar handeld in het belang van het volk.
Als iedereen gezond was dan komt er minder geld binnen hè.
Sizzle schreef:Artikel zonder enkele negatieve controles gepubliceerd door iemand die zelf in het editorial board zit.
https://respectfulinsolence.com/2017/11 ... -vaccines/
Zahlina schreef:Ruim 5 jaar later:
https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S0946672X17308763
Het bewijs is daar, aluminum, het middel waarom ik uiteindelijk niet gevaccineerd heb.
Een onderzoek wat in maart dit jaar gepubliceerd is.
Waarom ik dit topic weer naar boven haal?
Omdat ik er benieuwd of er nu nog het zelfde over nagedacht wordt, of ik nog steeds een gevaar ben of dat ik misschien kijkende naar mijn kinderen achteraf wel eens een hele juiste keuze heb gemaakt.
Sizzle schreef:Janneke, laat een titer bepaling doen voor BMR bij je kinderen en je hebt je antwoord. Ik neem aan dat je kinderen inmiddels volwassen zijn en het heeft nu niet echt zin meer waarschijnlijk.
Maar er heeft nog nooit iemand gecontrolleerd laten zien dat een kind een fatsoenlijke titer opbouwde na de druppels.
De uitvinder van die methode (geen arts overigens, maar een econoom met een PhD) schrijft in zijn eigen werk dat hij onvoldoende statistisch bewijs heeft dat het effectief is.