Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
love_western schreef:Probleem bij is dat ik absoluut geen sla, komkommer of tomaat lust. Lust helaas heel veel groentesoorten niet.
Komt ook door dat het zo knarst tussen je kiezen. Lust wel veel fruitsoorten.
Raponsje schreef:love_western schreef:Probleem bij is dat ik absoluut geen sla, komkommer of tomaat lust. Lust helaas heel veel groentesoorten niet.
Komt ook door dat het zo knarst tussen je kiezen. Lust wel veel fruitsoorten.
Dan eet je geen rauwkost op brood en neem je een boterham of cracker in plaats van die wrap bijvoorbeeld.
Lust je wel gekookte groente dan? Dat knispert niet.
Sinds ik een keer twee weken geen frisdrank heb gedronken, drink ik bijna alleen nog maar water.
Vind het wel leuk! Lekker gevarieerd en alles niet te lang zodat je het goed vol houdt.

) maar ik twijfel er nog steeds een beetje aan omdat het zo zoetig en lekker smaakt.
Weet iemand daar meer over? 
Die banenenpannenkoeken ga ik van de week is proberen!

!
! Dus ik vind het wel prima zo haha! Gewicht doet me niet meer zoveel.
Gewoon even doorzetten, voldoende bewegen en voldoende drinken. 
Laatste keer gemeten is vorige week, inmiddels misschien nog een paar cm erbij. Ik doe er dus wel wat langer over omdat ik de shred om de dag doe, inmiddels ben ik 3 weken bezig.Mrijn schreef:Heb lekker geshred en een schaaltje chips leeg gegeten. Ik hou van beloningen:-)
Ik neem af en toe wel eens wat lekkers maar gewoon omdat ik er dan trek in heb en denk het kan wel voor een keer, niet omdat ik 'zo goed mijn best heb gedaan'. Nee, als ik vind dat ik goed mijn best heb gedaan dan koop ik nieuwe kleding of kijk ik extra vaak in de spiegel
Raponsje schreef:Ik ben trouwens wel nieuwsgierig hoeveel iedereen al kwijt is op dit moment.
Dus hoeveel kilo / cm ben je kwijt sinds de eerste dag dat je begon met de Jillian programma's?
dus ben erg tevreden, en nu bezig met body revolution
ben best trots op mezelf dat ik het tijdens m'n weekendje weg toch nog ga doen!
hihi ...
naja..beter iets dan niets