antje_vip schreef:Ik kwam deze tegen en vond het wel grappig dat de tijden/idealen nu zo veranderd zijn
Reclame van vroegah:
[ Afbeelding ]
Ik zie hier gewoon een slanke vrouw, anders

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
antje_vip schreef:Ik kwam deze tegen en vond het wel grappig dat de tijden/idealen nu zo veranderd zijn
Reclame van vroegah:
[ Afbeelding ]
Jette schreef:Wat vind ik dit af en toe een extreem kwetsend en onaardig topic, denk eens na voordat je iets roeptOnderbouw je mening en houd het vriendelijk.
Ik denk dat veel mensen het liefst in een maatje 34 zouden passen met een plat buikje. Maar dat er ook meer dan genoeg mensen tevreden zijn met hoe ze eruit zien, of ze nou 34 of 40 hebben. En íedereen is onzeker, zeker in zijn puberjaren, het gaat erom dat je je goed voelt met hoe je eruit ziet. Want voor vele is die platte buik gewoon niet haalbaar, natuurlijke aanleg? vet op de verkeerde plaatsen? wie zal het zeggen.
En nee, obesitas en echt te dik zijn is niet goed, maar watten eten en flauwvallen op de catwalk ook niet. Ik vind een model in een maat 36/38 stukken mooier dan iemand op van die luciferstokjes.
En houd eens rekening met de mensen die er echt hun best voor doen maar waarbij het niet mogelijk is. Ik las een paar pagina's terug iets over dat het dom was om te roepen dat het fijn is als je moet werken en een maatje meer hebt, ik sta hele dagen in temperaturen tussen de 3 en 9 graden. Op dat moment ben ik heeel blij dat ik een maatje 36/38 heb, dus ook hier geldt, ieder verhaal heeft twee kanten.
lifaya schreef:ik probeer ook gewoon zo gezond te eten... in elk geval bewust. Ik snoep de laatste tijd ook wel wat, maar dat is denk ik vooral stress gerelateerd. chips eet ik vrijwel nooit maar ik weet dat als ik een zak zou kopen hij in een dag op zou zijnWel drink ik zoveel mogelijk water op een dag. Helaas met werk zit ik weer aan de frisdrank. je mag geen eigen drinken op de vloer hebben en ik heb eerlijk gezegd geen behoefte aan 4 x een flesje spa rood te kopen per dag
dat kost me klauwen vol met geld... maar naast werk lukt het me wel aardig om gezond te eten