Succes!! En alvast beterschap Hihi! En daarna vooral veel plezier! Bij mij heeft het mijn complete leven veranderd en zeker verbeterd!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
BertBaley schreef:Denk een goede C? Ik wil het wel bij mijn lichaam laten passen (weeg net geen 60 kilo en ben 1.70 lang).
Ik moet dat even bekijken tussen het consult. Ik wil niet een of andere sloerie met cup H ofzo worden hoor
Het is gewoon voor mijn zelfbeeld.. Ik zit er gewoon heel erg mee en dit zal een stuk beter worden na een operatie.
rainbow8 schreef:Dames.. Het is bijna zover!!!!!!! Aanstaande dinsdag om 10.45 uur gaat de operatie van start.. Ik begin nu een beetje zenuwachtig te worden..

gelukkig was dit weg na een aantal dagen!
Pinda_Dipje schreef:[naam]: Daar ben ik nu eigenlijk wel benieuwd naar. Ik heb mijn kinderen gehad vóór de operatie, en nu 1,5jr na mijn operatie is de wens ontstaan voor nog een baby... Eerste twee kids hebben borstvoeding gehad en zou dat een 3e eveneens gunnen maar vroeg me ineens af of dat nu nog wel zou werken, en of mijn boobs dan straks niet veranderen in theezakjes mét implantaten. Kun je daar meer over vertellen?