Borstvergroting

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

loez

Re: Borstvergroting

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-15 21:57

Spannend!!

Succes!! En alvast beterschap Hihi! En daarna vooral veel plezier! Bij mij heeft het mijn complete leven veranderd en zeker verbeterd! :)

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-15 22:09

Spannend!
Dan ben je vlak bij mij, ik woon vlak bij de kliniek. :wave:

rainbow8

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-15 09:52

Dan kunnen we meeten Tinkerloos :D.

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-15 12:40

Kom ik kijken naar je nieuwe voorgevel,hahahaha

rainbow8

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-15 17:21

Hahahaha.. Is goed.. Hihi

Janiniie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-15 19:19

BertBaley schreef:
Denk een goede C? Ik wil het wel bij mijn lichaam laten passen (weeg net geen 60 kilo en ben 1.70 lang).
Ik moet dat even bekijken tussen het consult. Ik wil niet een of andere sloerie met cup H ofzo worden hoor _O-

Het is gewoon voor mijn zelfbeeld.. Ik zit er gewoon heel erg mee en dit zal een stuk beter worden na een operatie.

Hallo, met H ben je niet automatisch een sloerie! Ik ben 175 heb ook.een cup F.. Dat maakt geen sloerie Verder heb ik niet t hele topic doorgelezen maar kan me er best wat bij voorstellen als je echt kleine.borsten hebt dat je dat in een jurkje ofzo minder mooi vind! Ga idd voor iets wat bij je lichaam past, en lees veel reviews die hij websites staan !

BertBaley

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-15 21:32

Ik heb ze inmiddels al bijna 2 jaar hoor :+

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-15 21:54

:')

rainbow8

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-15 18:12

Dames.. Het is bijna zover!!!!!!! Aanstaande dinsdag om 10.45 uur gaat de operatie van start.. Ik begin nu een beetje zenuwachtig te worden..

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-15 18:22

Spannend!!!

Heel veel succes en alvast beterschap!
Dalijk als het genezen is dan weet je dat het de moeite waard is geweest! Echt waar!

Succes!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-15 21:26

Succes!
Wat zal je blij zijn straks! Ik weet nog heel goed het moment dat bij mij het verband eraf ging en de knoopjes van de hechtingen werden geknipt. Toen in voor de spiegel ging staan om te kijken was ik zo blij toen ik het resultaat zag <3

Ik geef trouwens inmiddels al 2 jaar en 3 weken borstvoeding aan mijn zoontje, met mijn implantatenborsten :D
Zo trots op dat het gelukt is en dat ze het ook zo lang zo goed blijven doen :Y)

Pinda_Dipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-15 10:21

Repelsteel: Daar ben ik nu eigenlijk wel benieuwd naar. Ik heb mijn kinderen gehad vóór de operatie, en nu 1,5jr na mijn operatie is de wens ontstaan voor nog een baby... Eerste twee kids hebben borstvoeding gehad en zou dat een 3e eveneens gunnen maar vroeg me ineens af of dat nu nog wel zou werken, en of mijn boobs dan straks niet veranderen in theezakjes mét implantaten. Kun je daar meer over vertellen?

magrietJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-15 13:18

Anoniem schreef:
Ik geef trouwens inmiddels al 2 jaar en 3 weken borstvoeding aan mijn zoontje, met mijn implantatenborsten :D
Zo trots op dat het gelukt is en dat ze het ook zo lang zo goed blijven doen :Y)

Pff dat je dat zo lang vol houdt.Je hebt bijna een kleuter aan je borst

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-15 13:54

rainbow8 schreef:
Dames.. Het is bijna zover!!!!!!! Aanstaande dinsdag om 10.45 uur gaat de operatie van start.. Ik begin nu een beetje zenuwachtig te worden..

Als het goed is ben je ondertussen klaar!

Hoe gaat het met je? Algehele narcose gehad of niet?

Voor nu een spoedig herstel en veel beterschap! En uiteindelijk: Geniet ervan! *\o/* *\o/*

rainbow8

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-15 06:10

Hier gaat het aardig.. Kreeg van kennis de tijd om er coolingpads op te doen.. Dit scheelt wel.. Ben heel snel hersteld van de narcose, zo snel hadden ze het nog niet meegemaakt.. Toen ik thuis was en ik werd gek van het zitten ben ik met de honden gaan wandelen (die lopen toch altijd los.. 12, 8 bijna 9 en 17 weken).. vannacht redelijk geslapen (zittend) tot vriendje het leuk vond om bij me te komen liggen en met zijn knie tegen m'n borst knalde.. Heb hem toen enigszins vervloekt..

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-15 07:58

Auw! Dat is idd niet prettig!
Ik kwam na mijn operatie niet verder dan het toilet. Viel continu flauw als ik ff gestaan had. :')
Was ik naar het toilet geweest en dan moest ik in de gang gaan liggen om niet om te vallen :') gelukkig was dit weg na een aantal dagen!

Succes voor komende dagen!

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-15 22:58

Ik heb besloten in december te laten doen!!

Nu kwam ik kliniek van Diana Gabriel tegen.. iemand ervaring met hun?

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-15 23:25

Bericht foetsie....

Ik ken ze niet gianti! Waar is dat?

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-15 00:16

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-15 07:09

Ik heb 2 weken in de ziektewet gezeten en ben daarna weer rustig begonnen. Houdt er rekening mee dat je niet mag tillen enzovoorts. Het kostte mij de eerste week ook veel energie om te staan of lopen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-15 01:43

Pinda_Dipje schreef:
[naam]: Daar ben ik nu eigenlijk wel benieuwd naar. Ik heb mijn kinderen gehad vóór de operatie, en nu 1,5jr na mijn operatie is de wens ontstaan voor nog een baby... Eerste twee kids hebben borstvoeding gehad en zou dat een 3e eveneens gunnen maar vroeg me ineens af of dat nu nog wel zou werken, en of mijn boobs dan straks niet veranderen in theezakjes mét implantaten. Kun je daar meer over vertellen?

Wanneer de operatie juist wordt uitgevoerd kun je dus nog heel goed borstvoeding geven. Wel is de kans groot dat je er iets meer voor moet doen om het goed op gang te brengen. Ik heb bijna twee maanden lang iedere 2 uur mijn zoontje aangelegd en daarna nog 10 minuten (met dubbele kolf) nagekolfd omdat ik anders onvoldoende productie zou krijgen en houden. Pas na 10 dagen had ik exact voldoende productie (ik moest mijn zoontje voor en na de voeding wegen om te zien hoeveel hij binnen kreeg) en na een maand begon ik iets over te produceren zodat ik ook wat in de vriezer kon leggen. Daarna kon ik met wat grotere tussenpozen gaan voeden.
Ook heb ik in het begin wat last gehad van borstontstekingen. Vooral bij de verhoging van de productie ontstond nogal eens wat stuwing. Die stuwing zorgde voor zwelling en doordat het implantaat er zat en tegen deze zwelling aan drukte werd er nog wel eens een melkkanaaltje dicht gedrukt. Ik heb rond de 12 dubbele borstontstekingen gehad maar na de derde keer draai je je hand daar niet meer voor om wanneer je weet hoe je die moet opvangen. Ik nam geen pijnstillers tegen koorts en pijn, verwarmde mijn borsten een kwartier voor de voeding met warme kompressen, legde mijn zoontje vaak aan, kolfde nog 10 minuten beide kanten na en koelde na het kolven mijn borsten nog een kwartier na met koude kompressen uit de vriezer. Tijdens het kolven zette ik dan mijn vingers achter de harde plek en gaf druk richting de tepel, dus richting de uitgang zeg maar.
Dat en veel slapen en rusten hielp me dan binnen twee dagen door die ontsteking heen. De fabels dat je onder de douche in rondjes moet gaan masseren op de harde plek maakt het alleen maar erger, je maakt dan niets los.

Ik zat dus op een gegeven moment op cup H, dat was wel een vervelend grote cupmaat... maar inmiddels ben ik behoorlijk afgevallen en heb ik cup F. Het zijn geen theezakjes geworden en ze hangen ook niet, in ieder geval niets meer dan ze na 10 jaar ook zonder borstvoeding te geven zouden gaan zakken, want zakken doen ze uiteindelijk toch wel wat :')
Ik train nu mijn borstspieren ook weer tijdens het sporten en krijg daarbij geen last meer van ontstekingen door druk, de boel wordt door het trainen ook weer wat strakker en ik denk dat als ik over een tijdje weer op mijn originele cup E zit van na de operatie de boel er nog heel netjes uit ziet. Ook heel natuurlijk in ieder geval.
Je hoeft niet bang te zijn dat je een paar enorme uitgezakte vellen krijgt met onderin een paar siliconen schoteltjes :D
Daar was ik ook bang voor maar je lichaam is flexibeler dan je denkt. Het valt mij tot nu toe echt 100% mee :Y)

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 09:09

De operatie is gepland op 19 december <3 :):)

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 09:42

Naar wie ga je toe?

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 09:44

P hupkens via diana gabriels..

Snap niet hoe mensen kunnen zeggen dat zij consulten afraffelt, ben 2,5 uur binnen geweest

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 12:50

Ik wil altijd de betreffende chirurg zelf spreken dus zal nooit via haar gaan, maar dat is ieders eigen gevoel.
Spannend hoor, nu aftellen!