Bij mij spoot vorige week het bloed bijna uit mijn been. Ik weet niet hoe ik het voor elkaar had maar rechts prikte ik de heletijd in een bloedvat.. Dus dat doet pijn als je in spuit. Dus 3x eruit gehaald en toen het andere been geprobeerd. Weer mis.. Hoe ik het telkens voor elkaar krijg? Dus rechts nog een poging gedaan, weer pijn. Ik dacht schijt ook maar. Dus ik prik gewoon en haal die naald er daarna uit, pff kwam echt veel bloed uit. Hele zakdoek rood
en 2 mooie blauwe plekken.
Het prikken gaat hier ook nog steeds niet lekker. Ik denk dat mijn benen gewoon te veel littekenweefsel hebben.. In het begin was pijnloos prikken normaal maar tegenwoordig is dat zeldzaam. En ik snap niet hoe ik het voor elkaar krijg telkens in een bloedvat/ader whatever te prikken.. Toen die keer dat ik weer terug ben geweest zodat de assistente mee kon kijken ging het natuurlijk beide keren goed
Volgende week ga ik een B12 bestelling in Duitsland doen. Zou ik laatst al doen maar ben er niet aan toe gekomen. Ik hoor het wel als iemand mee wilt bestellen.
Bonny_CT, als je met het prikken een klein luchtbelletje hebt in de vloeistof is dat niet zo erg. In een film is dat meteen horror en ga je dood maar dat gebeurd niet met het B12 prikken. Vraag maar eens aan je dokter of assistente. Vaak heb je ook nog dat als je kleine belletjes hebt dat die met het prikken omhoog gaan en blijven zitten in de spuit. De laatste drup blijft eigenlijk altijd in het tuitje zitten (met dat luchtbelltje/s)