Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Aleeneh schreef:Geryon schreef:Ik dacht altijd dat 38 voor mijn grootte wat groot is. De twee mensen die ik ken van mijn grootte en waarvan ik de maat weet hebben 36/37
Ik kan alleen gympen aan.. Zijn heel breed en door operaties helemaal mislukt.
38 is voor jouw lengte hartstikke normaal. Ik heb ook 38 met mijn 1,65. Moet er toch niet aan denken dat ik me nu verschrikkelijk moest gaan schamen voor iets waar ik niks aan kan doen en wat ook nog hartstikke gemiddeld is
Nee, is een gewone maat... ik vind het pas uit verhouding als je maat 45 of groter hebt met 1.65
unicorn_kiss schreef:Ik ben 1.76 m en ik had wel graag boven de 1.80m gezeten, over het algemeen vind ik het prachtig om lang te zijn. Enige nadeel is dat mijn paard eigenlijk net te klein is (1.65 m) maar ik zie verder geen nadelen. Ik draag soms extra hoge hakken om toch wat groter te zijn.
Ideaal had ik 1.75 gevonden, maar dit is ook leuk. Mijn vriend is 1.93 dus is wel een verschil, maar hij kan goed tillen.
Samiyah schreef:Aleeneh schreef:
38 is voor jouw lengte hartstikke normaal. Ik heb ook 38 met mijn 1,65. Moet er toch niet aan denken dat ik me nu verschrikkelijk moest gaan schamen voor iets waar ik niks aan kan doen en wat ook nog hartstikke gemiddeld is
Ik heb maat 39 met 1.66, moet ik me nu dood schamen?Nee, is een gewone maat... ik vind het pas uit verhouding als je maat 45 of groter hebt met 1.65
Christiene schreef:ik ben 1.88 lang en je steekt overal al snel boven uit.
stoot vaak me kop.
bij mij komt het door een combinatie van lang én onhandig zijn trouwens. Ik struikel ook over mijn eigen voeten (is ook zo'n eind naar de grond!) en stoot me altijd aan van alles.Maeve schreef:Christiene schreef:ik ben 1.88 lang en je steekt overal al snel boven uit.
stoot vaak me kop.
HAHA dat is zó herkenbaarbij mij komt het door een combinatie van lang én onhandig zijn trouwens. Ik struikel ook over mijn eigen voeten (is ook zo'n eind naar de grond!) en stoot me altijd aan van alles.
Trouwens, ik lees hier eigenlijk voortdurend dat men het vooral erg vindt dat ze groter zijn dan mannen... keuren jullie kortere mannen dan ook steevast af? Kijken jullie er al niet eens naar? Of sta je eventueel wel open voor iets?
Met kleding ook totaal geen moeite, hakken draag ik niet. Mijn vriend is alleen 1.92m maar ach geen last van! Nee ik ben tevreden

Dat heeft wel even geduurd: middelbare school was ik altijd de langste. Niet leuk
Toen ging ik in Groningen studeren. En grappig genoeg liepen daar toevallig veel lange mensen rond. Dat scheelde al een hoop.
Het heeft voordelen, je kan altijd alles zien want je steekt overal bovenuit
Nadelen voor mij zijn vooral de lichamelijke ongemakken, vergroeiingen in m'n rug en charlie chaplin-benen en voeten... Ook vind ik het vervelend dat elk paard een pony wordt als ik er op ga zitten, zelfs mijn merrie van 1.70 lijkt mini. Mijn vriend is trouwens ook 7 cm kleiner. Hij loopt meestal op de stoep en ik in de goot en op de roltrap staat hij steevast een tree hoger, hoewel dat niet echt bewust gaat