Bij mijn kamer douche ik meestal maar 10 minuutjes per keer ofzo, die douche is niet zo fijn om heel lang onder te staan (en bespaart weer waterkosten), maar thuis meestal wel 20 minuutjes ofzo. Gewoon ook ff dagdromen onder de douche, heerlijk
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Bij mijn kamer douche ik meestal maar 10 minuutjes per keer ofzo, die douche is niet zo fijn om heel lang onder te staan (en bespaart weer waterkosten), maar thuis meestal wel 20 minuutjes ofzo. Gewoon ook ff dagdromen onder de douche, heerlijk
en sta ik soms 15 minuten onder de douche. Wij hebben hier wel putwater, dus moeten gelukkig niet voor het water betalen
anders voel ik me vies en ben ik bang om te stinken
En ik sport 3x per week... en dan douche ik daar sowieso; en dan ga ik de sauna in en douche ik daarna nog een keer... etc
dus mjah... dan douche ik veel
maar merk er thuis "niets' van...
Mag altijd graag even warm worden, dan rustig haar inzepen, mezelf inzepen e.d. Gewoon rustig aan en 'genieten'. Snel kan ik niet onder de douche! Laat staan als ik benen scheer....... Hier wel elke dag zeep, zowel voor haar als huid. Of het slecht is? Ik heb er geen droge of geïrriteerde huid van.
phormicola schreef:Ik heb vandaag geprobeerd lang te douchen (douche normaal 5-10minuten). Haar grondig wassen, scrubben, maskertje, scheren, lekker luieren onder de warme straal.
Toen ik dacht dat ik er al minstens een half uur onder stond heb ik de douche maar uitgezet en ben me gaan afdrogen, aankleden etc.
Inclusief afdrogen en aankleden ben ik alsnog maar 19 minuten bezig geweest. Ik vraag me nu dus echt af hoe je in vredesnaam 30 minuten kunt douchen
verootjoo schreef:Bij 42 graden krijg je na korte tijd brandwonden op je huid... Dus lijkt me niet handig daar onder te staan. Maar die knoppen kloppen toch meestal niet... De mijne staat altijd op 50gr, maar dat lijkt me ook niet goed
maar het maakt mij niet uit hoe heet iedereen douched hoor
elyse14 schreef:Hoe vaak je per week/dag douchte verschilt hier heel erg,
Maar hoe vaak gebruiken jullie je handdoek?
Ik gebruik mijn handdoek 1x en daarna gaat ie mooi de was in,
en dan pak ik de volgende dag weer een schone uit de kast!
want ik vind het echt ranzig als je 2 of meerdere keren met 1 handdoek afdroogt.
Maar hoe denken jullie daar over?..
)
? De laatste keer dat hij heeft gedoucht kan ik me niet herinneren. Die doucht zich dus echt haast nooit. Zo smerig. En kom vooral niet op zijn kamer. Stinken.... gatver.
Rianneke schreef:En in de winter als het koud is ben ik bijna niet onder de douche uit te krijgen
Kouuuudddd