Jillian Michaels work-outs - Shred/Ripped etc

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 15:52

Het sneeuwt hier nu flink
Ik ga dus maar lekker naar de supermarkt wandelen in een warme broek en een dikke jas. Ff heerlijk genieten van de buitenlucht en de sneeuw. Meteen een lekekr stukje wandelen en een flink stuk lopen met boodschappentassen :D

Fenrir

Re: 30 Day Shred (Jillian Michaels) Part 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 15:54

Jaa Raponsje! Welkom terug :D

RoosG

Yeah Rasponsje! Blij dat je er bent!

Vanavond weer een latertje, wss werken tot 20.30 en dan nog even lekker 30DS. Baal ervan als ik soms een dag moet overslaan, maar ik moet zeggen dat ik me al een stuk beter voel!

Fenrir

Ohh en wat krijg ik onwijze trek van die tumblr zeg!! :') :9 Ik volg hem even :)

Raponsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 15:55

Mri schreef:
Het sneeuwt hier nu flink
Ik ga dus maar lekker naar de supermarkt wandelen in een warme broek en een dikke jas. Ff heerlijk genieten van de buitenlucht en de sneeuw. Meteen een lekekr stukje wandelen en een flink stuk lopen met boodschappentassen :D

Ik ben jaloers.
Ik woon een stuk noordelijker in een land wat bekend staat om sneeuw en kou en het weer vandaag?
De zon schijnt en het is niet echt koud. :')

Ik wacht nog steeds op die ene ijskoude winterdag om samen met een flinke travelmug vol met thee een lekkere lange wandeling te maken.

En lopen met boodschappen tassen, niet alleen om van A naar B te komen, je krijgt een gratis work out. :=

Raponsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 15:56

Fiffill schreef:
Ohh en wat krijg ik onwijze trek van die tumblr zeg!! :') :9 Ik volg hem even :)

Prop je maar helemaal vol.
Al eet je 5 van dat soort tussendoortjes per dag dan zit je nog onder het calorieen aantal dan wat je zou eten met een halve zak chips.

En je lichaam word er blij van.
(Mijn hersenen ook altijd want wie wil nou niet een bord vol met alle kleuren van de regenboog?)

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 15:57

Inderdaad :)

Ik vind sneeuw heerlijk! daar laat ik spontaan mn auto voor staan!

Die tumbler afbeeldingen :~ :~ :~ :~ :~ :~ :~

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 16:00

Raponsje schreef:
Fiffill schreef:

Prop je maar helemaal vol.
Al eet je 5 van dat soort tussendoortjes per dag dan zit je nog onder het calorieen aantal dan wat je zou eten met een halve zak chips.

En je lichaam word er blij van.
(Mijn hersenen ook altijd want wie wil nou niet een bord vol met alle kleuren van de regenboog?)

Ik eet altijd al veel van dit soort dingen, eet ook redelijk wat verspreid over een dag, ik ben echt gek op groenten en fruit kan niet zonder :9 maar zo op de foto's ziet het er altijd zo mooi uit :))

Hier helaas geen sneeuw!

LauraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 16:02

Aah super leuk dat je weer terug bent Rasponsje! Vind je adviezen altijd erg handig! :)

cooky

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 16:09

leuk dat je terug bent raponsje! ik heb veel aan je adviezen :)

vandaag moet ik dag 7 doen, doe het nog steeds met 1kg gewichtjes maar ga toch maar eens voor zwaardere kijken. ben benieuwd naar level 2!
heb op amazon eens gekeken voor een paar dvd's van jilian, maar ik heb nog nergens kunnen vinden hoeveel de verzendkosten zijn.
heb ergens "schrik" dat ik helemaal niet ga afvallen. ik zie nog steeds geen verschil (terwijl ik hier overal zoveel positieve berichten lees) terwijl ik gezond eet. zijn er nog meer die er nog geen verschil merken? of misschien moet ik gewoon meer geduld hebben...

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 16:11

Welkom terug Raponsje!
Je snackinspiraties zien er heerlijk uit :9

Ik ben vandaag ein-de-lijk aan de Shred begonnen!
De cardio ging niet helemaal goed door mijn astma, maar de oefeningen vielen me op zich niet tegen :)
Ik heb twee halve liter flesjes gebruikt als gewichten, misschien dat ik op zoek ga naar goedkope gewichten.

Helaas ben ik in anderhalve week tijd 2kg afgevallen (buikgriepje)..
En in tegenstelling tot de meeste mensen wil ik écht niet afvallen ;(
Foto's, gewicht en afmetingen wil ik elke tien dagen bij houden.
Mijn doel is om weer gewicht aan te komen, getoneder te worden (ja sorry, ik hou wel van subtiele blokjesbuiken :') ) en om voortuitgang te bereiken in mijn sport (met name de kracht in mijn armen en buik).

Oh ja, én ik heb al anderhalve week geen chips meer gegeten of chocomelk gedronken :):)

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 16:11

Hey Raponsje, leuk dat je er weer bent. Ik ga eens even kijken voor die tussendoortjes :j
(Ondertussen heb ik nog 1 broodje liggen en 1 banaan die opmoeten voor einde kantoortijd van vandaag)

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 16:13

cooky schreef:
leuk dat je terug bent raponsje! ik heb veel aan je adviezen :)

vandaag moet ik dag 7 doen, doe het nog steeds met 1kg gewichtjes maar ga toch maar eens voor zwaardere kijken. ben benieuwd naar level 2!
heb op amazon eens gekeken voor een paar dvd's van jilian, maar ik heb nog nergens kunnen vinden hoeveel de verzendkosten zijn.
heb ergens "schrik" dat ik helemaal niet ga afvallen. ik zie nog steeds geen verschil (terwijl ik hier overal zoveel positieve berichten lees) terwijl ik gezond eet. zijn er nog meer die er nog geen verschil merken? of misschien moet ik gewoon meer geduld hebben...

Nee hoor, ik ook en ik zit ook op dag 7. Ga weer meten als ik op dag 10 zit maar vraag me af of er echt verschil gaat zijn.

Killyenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 16:16

Yes! Raponsje is back *\o/* Toffe tumblr, ik ga zo ook maar eens een avocadotosti creëren :))

Visitor

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 16:17

Fijn dat je er toch weer bent, Raponsje!

Mikkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 16:19

Heb ik net, heel illegaal op kantoor, een heel bericht getypt, druk ik op het verkeerd knopje en is alles weg. Dat schiet ook lekker op zo.

Nou ja, anyway het belangrijkste in mijn berichtje was: welkom terug raponsje. Fijn dat je er weer bent.

De rest ga ik vanavond opnieuw schrijven. Moet nu echt weer "an die arbeit"

Laura1589

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 16:26

Raponsje fijn dat je weer terug bent! En oohhwww wat zien die plaatjes er stuk voor stuk heerlijk uit zeg! Ik krijg er trek van! *eet sinaasappel*

Saintelette, ik had gister dag 7 en die ging bij mij ook echt slecht. En bij meer mensen hier, dus misschien hoort t erbij ofzo?

--

Ik heb vanavond zalm met een avocadosalade op het menu staan, wat ete jullie vanavond?

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 16:28

Welkom terug Raponsje! Fijn dat je er weer bent!
Ga zo gelijk je linkje bekijken! :D

Cooky, verschil zie ik ook niet, maar tijdens het meten was ik toch op veel plekken 2 cm kwijt :)
Soms zie je dat niet met het blote oog! :)

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 16:29

Ik ging me voor de grap meten op de 5e dag (alleen taille) en toen zat er 3 cm bij dus ik denk dat ik de eerste dag niet helemaal goed gemeten heb (dat hoop ik althans) :')

San

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 16:29

Poeh... Ik had moeite vandaag... Ontzettend warm en trillende benen. Zeker wanneer ik er in de side lunges echt op let dat ik niet m'n voorste been naar voren breng maar echt in een hoek van 90 graden met de grond houd... Dan gaat m'n achterste been wiebelen, omdat ik m'n billen dan best ver naar achter breng. Soms zijn lange benen echt niet fijn, hefboom werkt dan niet in je voordeel.

Linni_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 16:30

Welkom terug Raponsje! fijn dat je er weer bent en dat het weer wat beter met je gaat! *\o/*
Die tussendoortjes zien er inderdaad heerlijk uit zeg!

Cooky, ik ben ook bijna niks afgevallen als ik uitga van de kilo's die de weegschaal aangeeft, maar ben toch al 2,5 cm omtrek aan mijn buik kwijt! Gewicht zegt dus niet alles!

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 16:36

Raponsje is terug *\o/* *\o/* *\o/*

Raponsje schreef:
En lopen met boodschappen tassen, niet alleen om van A naar B te komen, je krijgt een gratis work out. :=

Haha, daarom was ik net niet zo blij toen hubbie de doos met melkpakken van mijn overnam. Ik trok echt haast een pruillipje en wilde bijna zeggen "maar dat is goed voor mij om die te sjouwen". Ik heb het hem toch maar laten doen, hij vertikt het met mij mee te doen en heeft hij ook een beetje een workout :P

Raponsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 16:37

Mensen die ineens moeite hebben met oefeningen die eerst makkelijker gingen:

Is heel normaal.
Het kan zijn dat je wat minder goed geslapen hebt, een vermoeiende dag gehad hebt, je niet zoveel zin hebt als altijd, moe bent, wat stijfjes bent etc.

Onthoud dat je mens bent en dus niet elke dag een perfecte prestatie neer kunt zetten.
Soms heeft je lijf ook gewoon een baal dagje.

Niets aan de hand, volgende keer beter.

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 16:39

RAPONS! *\o/* Welkom terug! Fijn dat het beter gaat met je zwangerschaps kwaaltjes :D

Dag 14 is achter de rug en ik heb alles met Nathalie meegedaa, tot het bittere eind. In het laatste circuit was ik echt naar de tv aan het schreeuwen van de pijn. Het zweet druipt van m'n kop, heerlijk :D

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 16:44

Welkom terug Raponsje! :) Ga zo ff je tussendoortjes bekijken. :D

Pfoeh, heb net dag 1 van level 2 erop zitten, wat een hel. -O- Haha maar vond het wel leuk hoor, weer eens wat anders dan level 1 en de oefeningen zijn ook leuker. :) Heb nu trouwens 2 1 liter flessen wasmiddel gebruikt als gewichten, had in level 1 nog helemaal geen gewichten gebruikt. :o Heb nu alles met Nathalie meegedaan, in level 1 lukten alleen de push-ups me niet maar die uitloop push ups vind ik wat makkelijker :)
phormicola: Merk je nu dat het al makkelijker gaat of valt dat mee?

En ik wil ook sneeuw, het is hier 12 graden met regen. -O-