Ik ga dus maar lekker naar de supermarkt wandelen in een warme broek en een dikke jas. Ff heerlijk genieten van de buitenlucht en de sneeuw. Meteen een lekekr stukje wandelen en een flink stuk lopen met boodschappentassen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mri schreef:Het sneeuwt hier nu flink
Ik ga dus maar lekker naar de supermarkt wandelen in een warme broek en een dikke jas. Ff heerlijk genieten van de buitenlucht en de sneeuw. Meteen een lekekr stukje wandelen en een flink stuk lopen met boodschappentassen
Fiffill schreef:Ohh en wat krijg ik onwijze trek van die tumblr zeg!!![]()
Ik volg hem even
Raponsje schreef:Fiffill schreef:Ohh en wat krijg ik onwijze trek van die tumblr zeg!!![]()
Ik volg hem even
Prop je maar helemaal vol.
Al eet je 5 van dat soort tussendoortjes per dag dan zit je nog onder het calorieen aantal dan wat je zou eten met een halve zak chips.
En je lichaam word er blij van.
(Mijn hersenen ook altijd want wie wil nou niet een bord vol met alle kleuren van de regenboog?)
cooky schreef:leuk dat je terug bent raponsje! ik heb veel aan je adviezen
vandaag moet ik dag 7 doen, doe het nog steeds met 1kg gewichtjes maar ga toch maar eens voor zwaardere kijken. ben benieuwd naar level 2!
heb op amazon eens gekeken voor een paar dvd's van jilian, maar ik heb nog nergens kunnen vinden hoeveel de verzendkosten zijn.
heb ergens "schrik" dat ik helemaal niet ga afvallen. ik zie nog steeds geen verschil (terwijl ik hier overal zoveel positieve berichten lees) terwijl ik gezond eet. zijn er nog meer die er nog geen verschil merken? of misschien moet ik gewoon meer geduld hebben...
Raponsje schreef:En lopen met boodschappen tassen, niet alleen om van A naar B te komen, je krijgt een gratis work out.