Hardstikke goed van je!

Je zal straks nog veel meer voordelen tegen komen.
Enne oke het weer zit nu niet bepaald mee,maar de lente is er bijna,dus fietsen word dan weer leuk.
Ga zo door.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ils_K schreef:Ik lees ook al een tijdje mee.
En respect TS, ik had zoiets als jij dat kan, moet ik dat ook kunnen.
Polderke: goed zo! Nu volhouden.
Ik zit op mijn 2e rookvrije dag. Op het werk valt het mee, maar thuis is de verleiding groot. Maar ik wil volhouden. Zoals hier gezegt word, moet je zien wat het kost! En het is ook beter voor mijn hart( ben hartpatient).
Rook al meer als 10 jaar, en ben rond mijn 21ste een jaar gestopt geweest, dat ging mij toen heel makkelijk af. Maar nu pfff. Maar wil niet toegeven, dus dat doe ik ook niet. Moet er even doorheen, en van de gewoontes af.
4EverHobbes schreef:Alle stoppers: super! En volhouden!
Ik ben nu anderhalve maand gestopt, en voor het eerst in jaren een flinke griep te pakken. Bah. Ik vraag me af of dit er mee te maken heeft, of dat het gewoon toeval is.
Maar zoals mijn oma altijd zegt: voordat je een jongetje bent, is het weer over
GamblersCup schreef:Waarom ben je dan weer begonnen, na een jaar gestopt te zijn? En ik las dat er iemand 16 jaar gestopt was en toch weer begonnen is?
4EverHobbes schreef:Alle stoppers: super! En volhouden!
Ik ben nu anderhalve maand gestopt, en voor het eerst in jaren een flinke griep te pakken. Bah. Ik vraag me af of dit er mee te maken heeft, of dat het gewoon toeval is.
Maar zoals mijn oma altijd zegt: voordat je een jongetje bent, is het weer over