Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lara_Silver schreef:Daar heb ik eergisteren het serum van besteld!Eens kijken wat het voor mijn krullen doet!
@Magda_90: hoe bevalt het resultaat tot nu toe? Gebruik je het enkel voor je haar of ook voor iets anders?
magda_90 schreef:Lara_Silver schreef:Daar heb ik eergisteren het serum van besteld!Eens kijken wat het voor mijn krullen doet!
@Magda_90: hoe bevalt het resultaat tot nu toe? Gebruik je het enkel voor je haar of ook voor iets anders?
Ik had het topic ontstipt en zie deze vraag nu pas.
De producten bevallen prima! Persoonlijk vind ik de producten van Yes to Carrots nog beter voor mijn haar dan die van Dr. Organic. Vanavond weer een masker met Kokosolie!
veneri schreef:kort heeft denk ik toch wel wat styling nodig voor de dwarse plukjes, maar misschien is de natural wax daarvoor al voldoende.
klopt het dat je haar door het wassen met zeep ook stugger wordt en meer volume krijgt?
hebben jullie ervaring met het naspoelen met appelazijn?
kimberley12 schreef:Hallo Bokkers,
Ik had een vraag, ik heb zelf heel dik lang haar, tot m'n kont. Helaas moet ik het elke dag wassen, omdat het zo snel vet wordt bovenop, nu heb ik al zoveel shampoos geprobeerd...maar wil het eens proberen met een natuurlijke shampoo. Welke zouden jullie aanraden? Heb er niet zoveel verstand van.