Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Elan_GV schreef:deedee19 schreef:Om je haar te ontvetten kun je ook baking soda gebruiken. Dan gaat het vuil er dus wel uit.
badeendje schreef:Ben nu ook bezig met 't stoppen met wassen met shampoo. Onder de douche alleen een beetje je hoofd 'masseren' om het vettige een beetje te verdelen en goed borstelen, haar in een staart en tadah, je dacht dat ik vet haar had? De dag nadat ik mijn haar een beetje had uitgespoeld zegmaar zat m'n haar helemaal niet meer vastgeplakt aan mijn hoofdhuid, maar het veerde gewoon omhoog, dat was echt heel raar haha. Straks weer even doorborstelen.
Lijkt me zo onwijs relaxed om op een gegeven moment geen shampoo meer te hoeven gebruiken, alles droogt maar uit en conditioner zit vaak alleen maar vol met prut siliconen waardoor je haar alleen maar mooi lijkt, maar dat is het niet.
merrylegs schreef:ik ben nu bezig met af te bouwen, dus van een keer elke twee dagen, nu een keer elke drie dagen wassen. Zijn er nog mensen die het zo gedaan hebben(aangezien ik geen zin heb om 6 weken met vettig haar rond te lopen), en hoe ging dat?
mijn moeder heeft me al voor gek verklaard
Laura_Zodine schreef:badeendje schreef:Ben nu ook bezig met 't stoppen met wassen met shampoo. Onder de douche alleen een beetje je hoofd 'masseren' om het vettige een beetje te verdelen en goed borstelen, haar in een staart en tadah, je dacht dat ik vet haar had? De dag nadat ik mijn haar een beetje had uitgespoeld zegmaar zat m'n haar helemaal niet meer vastgeplakt aan mijn hoofdhuid, maar het veerde gewoon omhoog, dat was echt heel raar haha. Straks weer even doorborstelen.
Lijkt me zo onwijs relaxed om op een gegeven moment geen shampoo meer te hoeven gebruiken, alles droogt maar uit en conditioner zit vaak alleen maar vol met prut siliconen waardoor je haar alleen maar mooi lijkt, maar dat is het niet.
Hoezo is het dan niet mooi? "mooi" beschrijft toch hoe iets eruit ziet..
Maar ik snap sowieso het nut niet echt. Gaat het om geld te besparen op shampoo?
Sheran schreef:Wat jammer dat het weet vet bleef/vet werd, Maeve! Misschien had je meer tijd nodig, maar ik kan me niet voorstellen dat het leuk is om zo lang met vet haar te lopen. Wat deed je in de tussentijd eigenlijk met je haar? Deed je er nog producten in/borstelde je het goed/kwam je op vieze plekken misschien?