Qizz schreef:zilveren kruis via de KNHS, heeft iemand die? je zou dan een Divoza bon van 100 krijgen en 50 terug voor contributie? Weet iemand daar meer van? Of is dat weer zo'n lokkertje
Die actie loopt gewoon.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

kim_hester schreef:weet jij iets over besured?
Anne_GTI schreef:Qizz schreef:zilveren kruis via de KNHS, heeft iemand die? je zou dan een Divoza bon van 100 krijgen en 50 terug voor contributie? Weet iemand daar meer van? Of is dat weer zo'n lokkertje
Die actie loopt gewoon.

Zilveren Kruis is een hele grote... En alle reguliere en universitaire ziekenhuizen zijn gecontracteerd als daar kwaliteitszorg wordt geleverd. 96% van de fysiotherapeuten is ook gecontracteerd dus die nota's hoef je niet voor te schieten maar worden ook rechtstreeks gedeclareerd.
Ben het overzicht helemaal kwijt.. Het enige wat ik wil is een goedkope basisverzekeringen, maar wel dat ik makkelijk naar een ziekenhuis/zorginstelling in de buurt kan. En een tandartsverzekering. Is dat nou zo veel gevraagd? pfff!
(sorry, ben een beetje gefrustreerd..)
) maar met wat testen met de link van Shadow ben ik eruit dat ik wel overal terecht kan. Alleen zag ik van alles in die polis staan wat ik niet nodig heb (kraamzorg bijv.) dus ik ga even verder spitten.
)