Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
malih schreef:Mijn vriend was een dotje, die durfde niet. Bij ons was t omgedraaid ik wachten op hem ipv hij op mij.
De mijne was dan wel nog niet ontmaagd maar heeft wel bijna een jaar op me gewacht. Varekaj schreef:Ik heb niet alles gelezen, maar ik wil wel even aan een alarmbel trekken naar wat ik las over bloedverlies tijdens s*x.
heb altijd de pil gehad en bij eerdere relaties ook altijd gestart met condoom tot we beiden getest waren op soa's. Steeds in orde, dus no prob. Ik had ook erg last van bloedverlies en "schuren", ook met glijmiddel en dat ging beter zonder condoom dus gewoon overgestapt op zonder.
Na een tijdje kreeg ik ook tussentijds bloedverlies, ik was toen ongeveer 21 denk ik. geen zorgen om gemaakt, ik had ook schaamte net zoals jullie.
Mijn ex was redelijk eh, voorzien en ik begon toch ook weer last te krijgen van bloedverlies, droogte en ook krapte. Zelfs al barste ik van zin, toch bleef dat voorvallen. Dus toch maar even naar gyneco voor uitstrijkje en andere pil. En wat dook er op als resultaat? Het papillomavirus. Wat velen niet weten, dat is OOK een soa maar ik denk niet dat er op getest wordt bij mannen. Een man kan dat ook dragen zonder het te weten en zo een vrouw besmetten. De kans is erg groot dat ik het daardoor ook heb opgelopen.
Goed, ik zat in stadium 1, geen alarm, vaak ging het weg na een medicatiekuurtje en ook andere pil. Niks van. Vorig jaar najaar op controle plots alarm bij de gyn, omdat het richting stadium 2 evolueerde. Moest na 3 maanden terugkomen, begin januari voor test en toen wees het al uit dat het nog verder aan het ontwikkelen was dus conisatie gepland. Dan branden ze de aangetaste cellen weg met de laser. Merk je niks van, is iets in dagkliniek. Enige lastige is 1 maand non-actiefHeel erg leuk als je vriend na 6 weken werk in het buitenland net dan terug is... en ook 4 weken droog moet blijven
![]()
Goed, conisatie uitgevoerd en godzijdank net op tijd want wat ze toen weghaalden. ik zat op die maand tussen laatste controle (stadium 2) en de conisatie al in stadium 3 en evolutie was nog bezig. Gyneco zei dat ik geluk heb gehad, anders had het een pak erger kunnen zijn en ik ben pas 28...
Dus dames, ga even bij de gyn langs, leg het probleem uit en laat je onderzoeken! Het kan net zo goed dat je een andere pil krijgt en dat die droogte en dat schuren daarmee opgelost raakt.
Had ik ook baat bij hoor. Al heb ik nu m'n oude pil terug, voel me daar toch nog het beste bij en droogteprobleem is opgelost
Die menen zijn dat gewoon, die zien dat soort dingen dagelijks en je doet hen er een plezier mee door er bewust mee bezig te zijn en de symptomen ernstig te nemen. het is niet leuk om zo'n uitstrijkje te moeten doen maar hey, het kan wel je s*xleven bevorderen met een andere pil of gewoon je gezondheid redden...
Heb met mijn huidige vriend ook condooms gebruikt in het begin, dat was zijn taak. Nadat hij op zijn werk getest was op alle mogelijke overdraagbare ziektes en soa's (verplichte kost, werkt in het buitenland) hebben we die ook laten varen. Met alle operaties de laatste tijd van mijn kant en bloedtesten op vanalles en nog wat + hercontrole eind augustus bij de gyn weet ik wel 100% zeker dat ik ook ziektevrij ben
Ik voelde me na een poosje een beetje chantler van friend, die zei dattie zolang droog stond dat hij t gevoel had weer maagd te zijn hihi.
en zo niet... tja dan word t een testje, zucht...
ja ach ik mag t nu ook niet meer zeggen t is wel nog niet mn vaste vriend ondanks dat we wel alleen elkaar hebben... maar t woordje relatie is er nog niet aan gegeven, al lijkt t er soms wel best al veel op ondanks onze afstand in nederland
word dat niet eens tijd dan?
)rea schreef:Enne ... als de ontlading krachtdadig was, komt het sperma er heus niet onmiddellijk terug uitgevloeid. Dat duurt dan wel effe voor het zich weer een weg naar buiten heeft gebaand![]()
Heb je tijd zat om naar de badkamer o.i.d. te lopen (hoewel blijven liggen nagenieten wel 1000x romantischer is natuurlijk)
Effe serieus nu : doen jullie dat echt, onmiddellijk uit het bed wippen om je te gaan wassen ?
Niet even blijven liggen soezen in elkaars armen of nog liggen nazinderen van de weldaad ?
op je zij met je benen toe in zijn armen!