Ja ik heb een individueel hardloopprogramma buiten dus dat is 1 op 1. Daarnaast heb ik BGT beweging georienteerde therapie waarin je dus vooral leert tot hoe ver je kunt gaan. En dat je overdenkt welke beslissing je neemt dus je kunt wel voluit gaan qua sport/spel maar als het gevolg daarvan is dat je de rest van de dag uitgeteld bent moet je goed overwegen of dat het waard is. Ze werken met een stoplicht methode maar het is dus vooral heel goed luisteren naar lichaamssignalen. Daarnaast krijg je cardio fitness, lichaamsbewustewording, gesprekken met een psycholoog, bezoek aan de dietiste en eventueel fysiotherapie. Ik sport niet meer met hartslagmeter, voorheen deed ik dat wel maar ik word er alleen maar onrustig van terwijl je zelf (of ik inmiddels wel) heel goed kunt voelen of je hartslag verhoogd is of niet. Op de sportschool controleren ze het wel regelmatig als ik bezig ben maar ik merk dat het toch een bepaalde onrust met zich mee brengt. Voor hun waarschijnlijk een geruststellend gevoel maar bij mij op het moment niet. Waar ik nu wel tegen aan loop is dat ik niet alleen op pad durf. Tijdens de revalidatie durf ik goed in te spannen, in de sportschool ook. Daar zijn ze op de hoogte van mijn "probleem" en grijpen ze in, ze hebben een AED enz maar alleen hardlopen vind ik wel moeilijk hoewel ik al heel wat jaren ritmestoornissen heb kon ik mij voorheen wel wijsmaken dat het onschuldig was. Nu weet ik dat de ritmestoornissen die ik heb niet ongevaarlijk zijn. Dat maakt dat als mij buiten op straat iets zou gebeuren je maar moet hopen dat iemand je ziet en ook daadwerkelijk helpt. Nu klinkt het wel heel dramatisch allemaal

Loop jij wel met een hartslagmeter?