Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
fjordjes schreef:Nog steeds lees ik zoveel herkenning! Ik stel ook altijd alles uit. Tot ergernis van mijn vriend, hij zegt het wel te accepteren en het te begrijpen maar ik merk er weinig van. Hij kwetst mij er regelmatig mee. Ik krijg het ook niet uitgelegd maar ik vergeet dus heel vaak het huishouden te doen en hij verwacht dat ik het grotendeels doe omdat ik maar parttime werk (full time zou ik dus ook echt niet kunnen). Maar hij kan dan vaak zo ongelofelijk boos worden. Ik vind dat echt heel vervelend en heb al vaak aangegeven dat het mij pijn doet (ik doe het immers niet expres), ik heb er om gehuild, weggelopen, boos geworden. Niks helpt, iemand een idee?
fjordjes schreef:Ja daar komt het wel op neer, ik geef dan ook vaak zat aan help me ermee door het op een briefje te schrijven (maar ook dat is niet het wondermiddel). Maar het helpt allemaal niks. Hij gaat dan echt schreeuwen dat ik niks doe en alleen maar op m'n luie reet aan het computeren ben. Ja dat doe ik veel maar dat komt dan ook omdat ik het dan weer vergeet.