en vergeet niet

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
nikkialex schreef:pfff bij mij zit echt alles tegen vooral in deze maand,
dus ga er lekker voor zitten;
de vriend van mij moeder is hem gepeert,
Hij heeft op een zondag nog gezegt dat hij oud met haar wilt worden,
en op de maandag erna krijgt ze een mailtje met; ja ik weet niet of ik verder met je wilt want blablabla, en een paar dagen laten, een mailtje, ja tis uit enzo, hij neemt ze telefoon niet op, andwoord niet op; mailtjes, smsjes, whatappjes,
m'n moeder word dinsdag geopereerd, en moet 6 weken in het gips, en mag niet lopen, dus moet ze krukken en een rolstoel, dus moet ik met me broer suuuper veel doen in huis, en het is natuurlijk ook kl ote voor me mama,
ik kreeg te horen dat me oude verzorgpaardje is ingeslapen, ik ben er helemaal kapot van,
M'n cavia is overleden :'(
me aller beste vriendin heeft een longontsteking, en een keel ontsteking, en is doodziek,
mijn ouders zijn al sinds ik een paar jaar oud was, al uitelkaar gegaan, en daar heb ik het nu echt heel moeilijk mee, we kunnen nooit meer samen een leuk gezinnetje zijn, en de docenten op school hebben er ook geen respect voor dat ik soms niet me spulletjes bij me heb, omdat dat dan bij me vader licht en ik dan bij me moeder ben,
ik ben bijna geschorst van school, door een stom briefje waar ze een heel probleem van maken,
ik krijg heel vaak paniek aanvallen , en ben erg bang.
ik voel me lelijk en mislukt,
ik zit niet lekker in me vel,
ik voel me gewoon echt poedersuiker,'
Ik zal vast wel veel dingen vergeten zijn.
knuff voor degene die het ook moeilijk hebben!
mereltjuhxxx schreef:Vervelend radetski!! Ik hoop dat je snel de kracht weer vind om eruit te klimmen!!
Zelf zit ik ook in een dip, krijg niks door mijn keel en heb nergens zin in. Door dit topic houd ik wel moed dat het weer beter wordt!!
Radetski schreef:japielover schreef:Kom op dames!
Ook ik ben er weer uit aan het komen dus dat kunnen jullie ook!
Ik moet er gewoon uit komen! Hoe moeilijk het ook is. Het moet! Ik wil men familie niet laten afzien van wat er met me aan de hand is, ik moet het gewoon kunnen!
Cynn_x schreef:Pfft jemig.. ik weet het écht niet meer hoor.
Ben heel veel bezig met school, fotograferen, bewerken van foto's.. mijn pony.. maar toch.. Doen alsof het goed met je gaat is nog vermoeiender dan eraan toegeven. Het gevoel alsof ik ieder moment letterlijk kan instorten maar het allemaal nét niet genoeg is, dus blijf je maar doorgaan hoe moe je ook bent en hoe klote je eigenlijk voelt.. Het leven is zo verdomd oneerlijk. Iedere dag weer kijken.. nee, geen berichtje van haar.. oliebol, nee natuurlijk niet.. want ze is er niet meer... Je beste vriendin is er niet meer.. Hoe verwerk je zoiets, in godsnaam?!
Sorry, het moest er even uit..