Het "Laat je even opbeuren" topic

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 14:42

Voor iedereen die onzeker is over zichzelf

Afbeelding

en vergeet niet

Afbeelding

Afbeelding

SuzanLarissa

Re: Het "Laat je even opbeuren" topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-12 19:14

Ceasars oog is weer slecht :(
Zie weer een witte plek erin.. Al mail gestuurd naar de oogarts, morgen die kliniek maar even bellen en de oogarts.
En ik ben nog steeds niet beter grrr

japielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-12 19:30

Hmm klinkt bekend!

ken een paard wat dat ook had oog is uit eindelijk verwijderd paard hobbelt nu vrolijk met 1 oog in de wei :) maar wordt ook nog gewoon gereden en zelfs mee gesprongen!

nikkialex

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-12 19:45

pfff bij mij zit echt alles tegen vooral in deze maand,
dus ga er lekker voor zitten;

de vriend van mij moeder is hem gepeert,
Hij heeft op een zondag nog gezegt dat hij oud met haar wilt worden,
en op de maandag erna krijgt ze een mailtje met; ja ik weet niet of ik verder met je wilt want blablabla, en een paar dagen laten, een mailtje, ja tis uit enzo, hij neemt ze telefoon niet op, andwoord niet op; mailtjes, smsjes, whatappjes, :(

m'n moeder word dinsdag geopereerd, en moet 6 weken in het gips, en mag niet lopen, dus moet ze krukken en een rolstoel, dus moet ik met me broer suuuper veel doen in huis, en het is natuurlijk ook kl ote voor me mama,

ik kreeg te horen dat me oude verzorgpaardje is ingeslapen, ik ben er helemaal kapot van,

M'n cavia is overleden :'(

me aller beste vriendin heeft een longontsteking, en een keel ontsteking, en is doodziek,

mijn ouders zijn al sinds ik een paar jaar oud was, al uitelkaar gegaan, en daar heb ik het nu echt heel moeilijk mee, we kunnen nooit meer samen een leuk gezinnetje zijn, en de docenten op school hebben er ook geen respect voor dat ik soms niet me spulletjes bij me heb, omdat dat dan bij me vader licht en ik dan bij me moeder ben,

ik ben bijna geschorst van school, door een stom briefje waar ze een heel probleem van maken,

ik krijg heel vaak paniek aanvallen , en ben erg bang.

ik voel me lelijk en mislukt,

ik zit niet lekker in me vel,
ik voel me gewoon echt poedersuiker,'
Ik zal vast wel veel dingen vergeten zijn.

knuff voor degene die het ook moeilijk hebben!

MerelV

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-12 19:50

nikkialex schreef:
pfff bij mij zit echt alles tegen vooral in deze maand,
dus ga er lekker voor zitten;

de vriend van mij moeder is hem gepeert,
Hij heeft op een zondag nog gezegt dat hij oud met haar wilt worden,
en op de maandag erna krijgt ze een mailtje met; ja ik weet niet of ik verder met je wilt want blablabla, en een paar dagen laten, een mailtje, ja tis uit enzo, hij neemt ze telefoon niet op, andwoord niet op; mailtjes, smsjes, whatappjes, :(

m'n moeder word dinsdag geopereerd, en moet 6 weken in het gips, en mag niet lopen, dus moet ze krukken en een rolstoel, dus moet ik met me broer suuuper veel doen in huis, en het is natuurlijk ook kl ote voor me mama,

ik kreeg te horen dat me oude verzorgpaardje is ingeslapen, ik ben er helemaal kapot van,

M'n cavia is overleden :'(

me aller beste vriendin heeft een longontsteking, en een keel ontsteking, en is doodziek,

mijn ouders zijn al sinds ik een paar jaar oud was, al uitelkaar gegaan, en daar heb ik het nu echt heel moeilijk mee, we kunnen nooit meer samen een leuk gezinnetje zijn, en de docenten op school hebben er ook geen respect voor dat ik soms niet me spulletjes bij me heb, omdat dat dan bij me vader licht en ik dan bij me moeder ben,

ik ben bijna geschorst van school, door een stom briefje waar ze een heel probleem van maken,

ik krijg heel vaak paniek aanvallen , en ben erg bang.

ik voel me lelijk en mislukt,

ik zit niet lekker in me vel,
ik voel me gewoon echt poedersuiker,'
Ik zal vast wel veel dingen vergeten zijn.

knuff voor degene die het ook moeilijk hebben!

Jeetje wat een pech! Enorm vervelend!! Dikke knuffel voor jou!
Ik ben vanmorgen opnieuw in een dipje geschoten. Nou ja de hele week al, maar vrijdag ging het beter. Nu dus niet meer, ach ik weet dat het uiteindelijk weer beter wordt, maar nu kruip ik het liefst in bed en kom er voorlopig niet meer uit! Morgen weer een nieuwe dag.

Radetski

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-12 22:16

:(:) Voor iedereen die een dikke knuffel nodig heeft! :(:)

Ik kom er zelf ooit wel weer uit. Maar men vertrouwen en zelfvertrouwen is veelste hard beschadigd nu. Maar ach ooit kom ik er wel zeker?

Marrjjollein

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-12 01:18

Het gaat allemaal goedkomen met jullie, dikke knuffels :(:) Koppie omhoog, niemand is perfect, maar niemand is mislukt!

Voor iedereen die in een dipje zit, wat ik opbeurend vind is bijvoorbeeld een collage maken van dingen die ik wil, plekken die ik wil zien, en zo moed te vinden om te vechten voor wat jij wil! Of een verwen-jezelf momentje, cadeautje voor jezelf, chocola, sporten. Try to make yourself happy! :)

SuzanLarissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-12 08:11

Iedereen die een knuffel nodig heeft, bij deze :(:) :)
Zo maar even de huisarts en de veearts bellen..

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-12 13:18

Blegh, mijn week is weer lekker verpest. -.-'

Ik heb een virus in mijn keel, waardoor mijn klieren opzetten.
Dat is gister begonnen en mijn moeder heeft er naar gekeken.
Uit haar studie weet ze dat ik dus de komende week blijf hoesten en verstopt blijf zitten met snot. Ja, dat klinkt heerlijk. -.-'
Dat betekend dus ook geen school en vooral niet zingen.
Een week overleven in de jungle is nog minder erg dan dit voor mij. Blegh zeg...

japielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-12 13:23

Oew...
Bah klinkt idd niet egt fijn!
Beterschap!

Ik daar in tegen ga een stapje voor uit..
Heb zaterdag en gister redelijk normaal kunnen eten.
Zaterdag een broodje bal op de manege een heel doosje mini tomaatjes en in de avond biefstukje met sla.
Gister chineese mini loempia's met saus en soep.. nou zou je denken uhm maar dat is vet weinig?

Voor mij niet dus de afgelopen wegen at ik rustig een dag niks of gewoon maar 2 broodjes in 2 dagen.
En nu dus dit en zelfs zonder me medicatie...
En ik heb al bijna 4 dagen geen medicatie tegen mijn Rot gevoel in genomen en voel me eigenlijk wel redelijk oke *\o/*

Ben dus best trots op me zelf!

SuzanLarissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-12 13:33

Ga zo door japielover :)!

japielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-12 13:46

Ga ik zeker proberen!

Ik heb me neergelegd bij de situatie tussen mij en ex(altans dat probeer ik).
Om me heen zeggen zo veel mensen het zelfde dat dat wat makkelijker werd.
en ach als hij een ander vind tja dan zal dat zo bedoelt zijn..
Dan vind ik die vast ooit ook wel en zijn we wel voor elkaar komt het wel weer goed ooit :D

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-12 13:47

Thanks, Japie. ;)

Ga zo door, je kunt het!
Ik denk dat er zeker wel weer iemand komt.

Rumpleteaser

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-12 13:47

That's the spirit!!!

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-12 15:01

Sterkte iedereen, ik ga straks even bijlezen :)

Radetski

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-12 15:30

Sorry dat ik zo weinig reageer, zit zelf best diep. Probeer eruit te komen maar lukt me de ene dag beter dan de andere dag.

Maar iedereen die het nodig heeft of zich geroepen voelt voor een knuffel.. Een dikke knuffel!!!!! :(:) :(:)

MerelV

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-12 15:35

Vervelend radetski!! Ik hoop dat je snel de kracht weer vind om eruit te klimmen!!
Zelf zit ik ook in een dip, krijg niks door mijn keel en heb nergens zin in. Door dit topic houd ik wel moed dat het weer beter wordt!!

japielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-12 15:35

Kom op dames!

Ook ik ben er weer uit aan het komen dus dat kunnen jullie ook!

Radetski

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-12 16:05

mereltjuhxxx schreef:
Vervelend radetski!! Ik hoop dat je snel de kracht weer vind om eruit te klimmen!!
Zelf zit ik ook in een dip, krijg niks door mijn keel en heb nergens zin in. Door dit topic houd ik wel moed dat het weer beter wordt!!

Ik hoop ook dat ik snel de draad weer kan oppakken. Moet het alleen tijd geven. Als je het wil weten wat er aan de hand is mag je altijd pb'en. Ik zet het niet graag openbaar. Ik schaam me er best voor! Dat mag iedereen wel weten!

Radetski

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-12 16:06

japielover schreef:
Kom op dames!

Ik moet er gewoon uit komen! Hoe moeilijk het ook is. Het moet! Ik wil men familie niet laten afzien van wat er met me aan de hand is, ik moet het gewoon kunnen!

rayoow

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-12 16:15

Pff..reageer hie te weinig, beetje erg gestressed geweest door mn geldproblemen en mn paard die misschien verkocht moet worden.

Ommehand 1 luspunt, morgen sollicitatie op stal hier in de buurt en kan hem dan eventueel daar stallen.
Alleen mag m niet verplaatsen tot achterstand is betaald bedrag is voor mij hoog omdat ik geen werk heb..
En dat moet eind deze maand betaald worden OF
Ik verkoop hem 1 maand aan staleigenaar voor dat bedrag min 250 euro wat ik dan zelf moet betalen eind deze maand en koop m eind oktober terug voor 700 plus 255 stalling...

Even sollicitatie morgen afwachten en dan weer in gesprek...

japielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-12 16:25

Radetski schreef:
japielover schreef:
Kom op dames!

Ik moet er gewoon uit komen! Hoe moeilijk het ook is. Het moet! Ik wil men familie niet laten afzien van wat er met me aan de hand is, ik moet het gewoon kunnen!

Ik ben wel benieuwd wat er dan is.. je mag me zowiezo pbe als je wil hoor!

japielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-12 20:57

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-12 21:09

Pfft jemig.. ik weet het écht niet meer hoor.
Ben heel veel bezig met school, fotograferen, bewerken van foto's.. mijn pony.. maar toch.. Doen alsof het goed met je gaat is nog vermoeiender dan eraan toegeven. Het gevoel alsof ik ieder moment letterlijk kan instorten maar het allemaal nét niet genoeg is, dus blijf je maar doorgaan hoe moe je ook bent en hoe klote je eigenlijk voelt.. Het leven is zo verdomd oneerlijk. Iedere dag weer kijken.. nee, geen berichtje van haar.. oliebol, nee natuurlijk niet.. want ze is er niet meer... Je beste vriendin is er niet meer.. Hoe verwerk je zoiets, in godsnaam?!

Sorry, het moest er even uit..

japielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-12 21:11

Cynn_x schreef:
Pfft jemig.. ik weet het écht niet meer hoor.
Ben heel veel bezig met school, fotograferen, bewerken van foto's.. mijn pony.. maar toch.. Doen alsof het goed met je gaat is nog vermoeiender dan eraan toegeven. Het gevoel alsof ik ieder moment letterlijk kan instorten maar het allemaal nét niet genoeg is, dus blijf je maar doorgaan hoe moe je ook bent en hoe klote je eigenlijk voelt.. Het leven is zo verdomd oneerlijk. Iedere dag weer kijken.. nee, geen berichtje van haar.. oliebol, nee natuurlijk niet.. want ze is er niet meer... Je beste vriendin is er niet meer.. Hoe verwerk je zoiets, in godsnaam?!

Sorry, het moest er even uit..

Meid ik zou het niet weten..

Maar wat zal jij door een hell gaan.. en dan ik zeure dat ik me ex mis die ik gewoon nog spreek..
Pfff heeel veel sterkte hoor! je mag altijd je hart bij ons luchte!