Abortus ... of toch houden?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Miracle_

Re: Abortus ... of toch houden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 00:09

Wat fijn dat je vriendin dat allemaal geregeld heeft voor jullie. Succes en sterkte alvast!

Snipsnap

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 01:10

Meid! Ik wens je heel veel sterkte en hoop echt dat je leven hierna een stuk beter zal worden!
Je hebt de juiste beslissing genomen!!
Ik ken je niet persoonlijk maar ben super trots op je!!
Blijf aan jezelf denken hoe dan ook!! En als je iemand nodig hebt om mee te praten dan staat mijn inbox open!
Desnoods kom ik bij je langs! Echt waar!
Hou vol meid!!

DieL_Zor

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 01:49

Arme meid wat heb ik ontzettend veel respect voor je!het enige wat ik momenteel kan doen is heel veel kracht sturen. Je bent sterk en dapper, je bent al zover gekomen.
Wat fijn dat je vriendinn zo voor je klaar staat en je je verhaal aan haar en de psychologe kwijt kunt.
Ik wil je heel veel sterkte wensen en een knuffel.

Geef niet op, het zonnetje komt een keer weer tevoorschijn...

ESSIE70

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 07:14

Gelukkig dat je vriendin mee gaat en dat jullie in het appartement terecht kunnen.
Heel veel sterkte morgen.

Dame23

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 07:55

Ik heb alles gelezen en alle reacties!. Dit moet ontzetten moeilijk voor je zijn en de tranen rolde over me ogen dat ik je gedichtje las. Hou ons asjeblieft op de hoogte hoe dit verhaal afloopt!. Of je hulp hebt kunnen krijgen van anderen die een hand naar je uitreiken en je hebt kunnen ontsnappen uit deze vreselijke situatie. Ik snap dat het eng is om uit deze situatie weg te stappen vooral omdat je je hele leven op zijn kop gooit. Maar denk aan je eigen en aan dat je ook een goed leven kan opbouwen zonder "dit alles".....

Valentijn5

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 08:26

Ik wil je ook veel sterkte wensen, in deze moeilijke tijd.

meganx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 08:42

lieve Ts,
ik vindt het heel erg dapper dat je , jezelf door dit alles heen trotseert. Dat laat ook blijken hoeveel kracht en doorzettingsvermogen jij in je hebt. ik denk ook dat je een groot voorbeeld bent voor andere mensen , die ook zo iets hebben meegegmaakt. Maar er niet mee weg kunnnen of overpraten.
ik wens je heel erg veel sterkte toe , en dat je over een tijdje dit hele hoofdstuk kan afsluiten en een nieuwe start kan maken. Al is dat makkelijker gezegt dan gedaan.
Sterkte !!

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 09:19

Fijn dat je weer een update plaatst, heel veel succes morgen meis :*

MADExLIEFJE

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-12 09:59

Iemand had (gisteren denk ik) een pb gestuurd met een link in, en ik heb geantwoord dat ik hem vandaag ging bekijken, maar nu vind ik die pb neit meer tussen alle andere. Kan die bokker mij de link even opnieuw sturen aub.

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 10:12

Fijn dat je zo'n lieve vriendin hebt en dat jullie het zo hebben kunnen regelen dat je een plekje hebt waar je de eerste dagen na de ingreep kan zijn.

Ik wil je iig voor morgen alvast héél veel sterkte wensen :(:) en ik zal aan je denken!

Naamloos1

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 10:17

Ts.. Als eerste heel veel sterkte met alles.. Wat moet dit een moeilijke tijd voor je zijn..
Gelukkig heb je het je vriendin verteld en kan ze je een beetje steunen en helpen met alles..
Maar wat mij het verstandigste lijkt met veel medebokkers denk ik.. Is om toch z.s.m. een ander onderkomen te zoeken.. Nu weet ik dat ik makkelijk praten heb, want ik zit niet in jouwn situatie.. Maar ik ben bang dat het anders alleen maar door zal gaan..

Mocht je toch nog niet genoeg hebben aan hier je verhaal kwijt te kunnen, dan staat mijn pb box voor je open :)

Kop op meid, en ik denk aan je morgen! :(:)

kerstkransje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 10:25

Heb je al contact gehad met www.Siriz.nl
7 dagen per week dag en nacht bereikbaar!

AdnerB

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 10:26

wat fijn dat je in deze zeer moeilijke situatie zo'n goede vriendin hebt die jou steunt en opvangt.
heel vee sterkte morgen!! :(:)

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 11:17

Wat een lieve vriendin heb je, super dat jullie samen wat nacht(en) in dat appartement kunnen zijn.

Je bent een kanjer TS, onthoud dat.

Heel veel sterkte morgen, je kunt het. :(:)

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 11:47

Ik heb zitten twijfelen dit te posten, maar toch probeer ik het. Het blijft maar door mijn hoofd malen namelijk:

Weet de 'verwekker' wat er aan de hand is? Ik heb het vermoeden van niet. Zou het kunnen dat je 'bewijzen' verzamelt, zoals de afspraken met het abortusbureau, en desnoods een foto van echo. Dit laten verzegelen en bewaren, en hiervan kopien aan deze aanrander/verwekker geven? Met de mededeling dat ie jou nu echt met rust moet laten, anders ga je echt verdere stappen ondernemen. Bewijzen genoeg.

Maar dan weet ik weer niet of je bewijzen zo gegrond zijn, dat je echt kan aantonen dat híj het geweest is. Het moet niet zo zijn dat hij kan zeggen dat iedereen de verwekker is, dus misschien kan het abortusbureau je hierin helpen? Door dus echt een bloedonderzoek te doen waardoor blijkt dat de verwekker in de familie zit?

Ik hoop zo voor je dat je jouw eigen leven kan opbouwen, en niet dat je hierna in deze misbruik situatie blijft zitten. Ik hoop zo dat er nu wat in gang is gezet, dat je écht uit deze situatie komt, zonder dat er eventuele andere slachtoffers vallen..

Heel erg veel sterkte!

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 12:17

Marocje ik zat er zelf ook al aan te denken. Maar goed het kan ook helemaal verkeerd gaan voor ts als diegene op die manier geconfronteerd wordt.

gaby12

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 12:27

Ik wil je heel veel sterkte wensen voor de dagen die gaan komen. :(:)

Leen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 12:54

MarjanB schreef:
Marocje ik zat er zelf ook al aan te denken. Maar goed het kan ook helemaal verkeerd gaan voor ts als diegene op die manier geconfronteerd wordt.

Klopt... Misschien dat ts wel gewoon alle informatie kan bijhouden die iets bewijzen. Moest ze later -zeker wanneer ze een eigen plekje heeft- toch aangifte willen doen dat ze dat dan toch allemaal heeft.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 13:45

Leen_ schreef:
MarjanB schreef:

Klopt... Misschien dat ts wel gewoon alle informatie kan bijhouden die iets bewijzen. Moest ze later -zeker wanneer ze een eigen plekje heeft- toch aangifte willen doen dat ze dat dan toch allemaal heeft.

Precies. Nu is er de mogelijkheid om die bewijzen te verzamelen, hoe moeilijk ook. En dat je er nu nog mee kan of doet, over een tijd ben je misschien toch sterker met deze gegevens?

MADExLIEFJE

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-12 14:04

Marocje schreef:
Weet de 'verwekker' wat er aan de hand is? Nee
Zou het kunnen dat je 'bewijzen' verzamelt, zoals de afspraken met het abortusbureau, en desnoods een foto van echo. Dit laten verzegelen en bewaren, en hiervan kopien aan deze aanrander/verwekker geven? Ik ga het morgen vragen? Niet dat ik plan om er iets mee te doen, maar dan heb ik het al voor later eventueel.

trustHim

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 14:08

Als je bewijs verzamelt voor evt later vraag dan ook of ze wat bloed vanhet kindje kunnen nemen ivb met DNA.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 14:29

Meid, echt ik vind je ongelooflijk sterk en dapper!

Heel veel sterkte voor morgen.

dapperedodo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 14:33

meid wat een ellende.

diep respect voor je hoe sterk je dit allemaal ondergaat het gaat tog niet in je koude kleren zitten allemaal.

ik wil je voor morgen veel sterkte wensen.

en wat trusthim zegt over het bewijsmatriaal verzamelen is niet zo'n gek idee mischien voor later als dit allemaal achter de rug is.
Mischien kan je vandaag nog met de politie praten kijken wat je kan verzamelen of iets iedergeval dat ze der van weten en een melding kunnen maken in je dosier zonder dat ze actie ondernemen of mischien hebben ze nog tips of iets dergelijks wat je kan doen.

Regallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 14:43

Meis, onwijs veel sterkte.. Wat een ongelovige k*t situatie zit jij in zeg..

Succes morgen en ik hoop dat je dit alles een plekje kunt gaan geven in de toekomst..

Thea_Dinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 15:01

Met één woord, RESPECT !!

Wat moet dit een moeilijke situatie voor je zijn, en wat een, dapper, knap, lastige, maar goede beslissing.

Ik wens je morgen heel veel sterkte, ik hoop dat je een beetje goed door zo"n moeilijke dag kan komen.