Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
. Oh ik heb ook besloten mijn paard te verkopen... Met pijn in mijn hart overigens.. Maar ik wil het voorlopig niet meer. Vandaag bij het revalidatiecentrum te horen gekregen dat ik voor het revalideren minstens een half jaar uit moet trekken en dat ik heel veel kans heb om voor altijd pijn te blijven houden.. Ben nu echt weer verdrietig. Ik heb ook besloten mijn eindstage in Canada in februari niet meer door te laten gaan
.
dikke knuffel meid! Sundral schreef:Dankjulliewel. Oh ik heb ook besloten mijn paard te verkopen... Met pijn in mijn hart overigens.. Maar ik wil het voorlopig niet meer. Vandaag bij het revalidatiecentrum te horen gekregen dat ik voor het revalideren minstens een half jaar uit moet trekken en dat ik heel veel kans heb om voor altijd pijn te blijven houden.. Ben nu echt weer verdrietig. Ik heb ook besloten mijn eindstage in Canada in februari niet meer door te laten gaan
.
of moet je het op tijd door geven?
Sundral schreef:Kirsten.. Ja dat is wel zo alleen als ik dit niet zou hebben zou ik nu ongeveer zeg maar alles moeten aanvragen en huisvestiging enz regelen.. Ik moet dat via een bedrijf hier in NL laten doen en dat kost ongeveer 800 euro.. Dus straks lukt het me in februari niet om 40 uur in de week op kantoor te zitten? Pff ik weet het ook allemaal niet zo goed..
), nu is ie in goede conditie, nu kan ik er goed geld voor beuren en ik probeer het tzt wel met een andere. marleeentje schreef:goh wat een moeilijke keuzes allemaal meid! Begrijpelijk dat je je stage afzegt. Het risico is te groot dat dat niet gaat lukken. Bedrijven zitten daar ook niet op te wachten, dat je uiteindelijk toch af moet zeggen. En 800 euro is ook niet niks! En dan je paard nog... Das nog een veel moeilijkere keuze! Wie weet voel je je over een paar maanden veel beter en genees je helemaal. Maar misschien ook niet. Ik weet niet zo goed wat ik zou doen. Ik denk dat ik het nog even zou uitstellen om te kijken hoe de revalidatie gaat. En dan bijv over een maand als je al wat meer gedaan hebt een beslissing nemen. Maar ik zou denk ik wel nu al een moment bepalen waarop ik de keuze zou maken. Moeilijk hoor.. Sterkte met je besluit! Wanneer moet je nu weer naar revalidatie?
Broccoli schreef:Maar meis, ga je nu geen overhaaste beslissingen nemen? Ik heb een paar jaar geleden een rugwervel gescheurd en een paar jaar daarna inwendige schade aan organen opgelopen na vallen van mijn paard. Beide keren werd gezegd dat ik misschien niet goed zou herstellen, dat paardrijden pijnlijk zou zijn e.d. En ja, ik heb nog elke dag pijn in mijn rug, maar ik kan wel paardrijden. Het is te houden. Pijnvrij ben ik niet meer, maar dat hoeft van mij ook niet omdat dat niet haalbaar is. Beslis niet te snel..
.