Wij zijn er klaar voor om zwanger te worden Deel II!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Patriciavt

Re: Wij zijn er klaar voor om zwanger te worden Deel II!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-12 11:22

Nell, Cindy zag er zéker mooi uit op haar bruiloft hihi :D

En idd.... Ik geloof wel in tekens O:)

CindyUniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-12 11:23

@ Indy, owjee... wisten jullie dat dit eraan zat te komen?? waarom kunnen ze jullie er zo uit zetten??

ik heb ook nooit op de weegschaal gestaan hoor (nou liep ik ook bij de gyn en niet bij VK)
ik ben toevallig bij mijn MDL-arts gewogen, 1 dag voor ik positief testte toen woog ik 75 en de ochtend van de KS wogen ze me op 91,5
inmiddels weeg ik nog steeds ruim 80 :')

@ Patries, AAAAAAAAAAAAAHHH die je hier liet zien???? spannend!!!!!!!! daar stond ook bij dat ze aan inruil deden toch????
ik ga duimen voor jullie :))

hahaha ja Patries heeft de foto's gemaakt op onze bruiloft :D

*gaat naar Nell haar profiel*

Nell_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-12 11:25

Ik ben door de vk ook nooit gewogen. Dom! Kwam 30 kg aan en zwangerschapsvergiftiging :oo gelukkig hield ik het zelf bij

Natasjavegas

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-12 11:28

Hoi hoi,

Op hele erge banden pijn na heb ik een rustige zwangerschap gehad. Baby is wel heeeeeeel erg bewegelijk en vana 12 weken kon ik hem dan ook voelen bewegen dit ook mede omdat(zoals bij de andere
2 ook was) mijn placenta achter lag en baby voor. Verder ben ik in hhet begin 2 weken heel ziek geweest en daarna voelde ik me goed(tot de pijn in mijn bekken kwam).

Ik vind het heerlijk om weer een jongen te krijgen en ben inderdaat ook echt een jongens mama.
De jongens gaan ook echt heel erg leuk met elkaar om dus misschien scheelt dat ook wel.

Alleen maar mannen hier in huis whahahaha. we hebben sinds een paar maanden ook een pup en toen
we gingen kijken gingen we kijken voor een teefje en uiteindelijk loopt er nu echt een reu in huis.
Met paardje was het hetzelde ik ging kijken voor een merrie en kwam uit bij een ruin. Dus geloof dat het
zo moet wezen.

Vind het wel een heel leuk topic. Ga zeker verder meelezen en schrijven. Beetje tijdverdrijf ook ik zit helaas al 6 weken thuis ivm pijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-12 11:28

wo das best een bedrag patricia!
dubbele lasten zijn wel rot ja, die hebben wij nu ook door het samenwonen.. mijn huisje in schiedam staat nog steeds te koop... gelukkig wel verhuurd nu.

IndyPascalle

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-12 11:36

@CindyUniek
We hadden het eigenlijk niet aan zien komen. Het is een beetje een complex verhaal, maar het komt er op neer dat ik op een agrarisch bedrijf werk en we het huis kunnen huren zolang ik in dienst ben. Nu kregen we van het weekend een brief dat ik ontslagen ben (volgens de nederlandse wet kan dat helemaal niet, maar daar zijn we vandaag stappen voor aan het ondernemen).
Maar ondanks dat ik straks toch waarschijnlijk gewoon weer aan het werk mag hier, zijn we het gewoon zat om hier te blijven. Het is namelijk elke keer wat anders (onder andere het feit dat er nog steeds niet geaccepteerd wordt dat ik zwanger ben) en het is blijkbaar heel moeilijk hier om dingen op een normale manier op te lossen. Dus we hebben er voor gekozen dat we lekker een nieuw plekje voor ons zelf gaan zoeken.
Maar ja, het is niet echt de handigste tijd als er een kleine aan zit te komen.

Nell_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-12 11:40

Jeetje dat is ook wat! := wat voor reden geven ze voor het ontslag?

IndyPascalle

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-12 11:51

@Nell
Dat is me dus nog niet helemaal duidelijk. Stond ook niet in de brief.

Het meest vreemde is nog wel dat ik donderdag nog een gesprek heb gehad met mijn baas en dat er nog niks aan de hand was en dat ik dan zaterdag zo'n brief vindt... Op het moment ben ik niet aan het werk, dus het kan niet zijn dat er vrijdag iets gebeurt is ofzo.

Patriciavt

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-12 11:59

Jeetje Indy... Daar ben je mooi klaar mee.. Gelukkig heb je nog wel even tijd om te kijken voor iets anders, maar fijn is het niet :n
En wat een rotsituatie..

Cin, ja het huis dat ik liet zien!! Voor de nieuwsgierigen: http://www.funda.nl/koop/almere/huis-47 ... straat-12/

Natasja een heel huishouden vol jongens hihi!

Suze wij hebben nu geen dubbele lasten, maar dat wil ik graaaag zo houden := Helemaal in deze tijd, je weet niet hoe snel je huis verkocht is. En als het andere huis verkocht wordt voordat ons huis verkocht is, dan zal het zo moeten zijn en dan vinden wij wel wat anders :) Maar ik ben wel echt helemaal weg van dit huis :o

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-12 12:03

Naja Indy, wat idioot! Pfffff, heel veel sterkte, ik hoop dat je er iig iets uit kunt halen, want dit slaat nergens op zeg!

Esplendido

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-12 12:06

Vk net bij ons thuis geweest. Ik werd vanmorgen wakker met pijn ter hoogte van het litteken van mijn keizersnede. En omdat ik me er toch zorgen over maakte even gebeld met de vk. Ze is me thuis even komen controleren, maar alles was goed met kruimel en ze voelde of zag geen rare dingen. Meest waarschijnlijke verklaring is dat er nu een groeispurtje aan de gang is en het littekenweefsel rekt natuurlijk wat minder makkelijk mee. Moet een beetje rustig aan doen en het kan wel een weekje duren volgens de vk.

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-12 12:06

Auch, rustig aan doen hoor!

Nell_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-12 12:30

Hoever ben je zwanger? Slim dat je even hebt gebeld!

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-12 12:35

Ook ik heb mezelf maar eens even toegevoegd in de lijst als jullie dat oké vinden ;)

Dikke Buiken
Suzzy_3 - Suzanne - 21 jaar - uitgerekend 15 juli 2012 *Inmiddels bevallen van Arne*
Bluppie - Chantal - 27 jaar - uitgerekend op 13 augustus 2012
MissToseland - Corina -8 jaar samen, 4 jaar samenwonend - uitgerekend op 8 september 2012 van een jongen!
XFiemoX - H.elena - 8 jaar samen waarvan 7.5 jaar samenwonend, zwanger van 2e kindje - Uitgerekend 12 september van een verrassingspakketje :D
tessie1985 - 27 jr - uitgerekend 15 september 2012 van een meisje!
xxmayleexx - ? - uitgerekend op 11 oktober 2012
Rinske - Rinske - 29 jaar - uitgerekend op 22 oktober 2012
StormTitan - Hanneke - 33 jaar - samenwonend - uitgerekend op 14 november 2012
D_Travis - Dagmar - 26 jaar - uitgerekend 5 November 2012 eerste kindje, wordt een meisje!
Esplendido - 29 jaar - uitgerekend op 1 december 2012 tweede kindje
Daisyree - 30 jaar en 13 samen met Siemen - samenwonend - uitgerekend op 2 december
fanci_mike- Daniëlla-29 jaar, getrouwd met Raoul- uitgerekend 1 januari 2013
xDramaQueen - 23 jaar - uitgerekend op 15 januari 2013
Sandra694- Sandra - 22 jaar en samenwonend - eerste kind uitgerekend januari 2013
Haagsemeid - Wendy - 26 jaar en getrouwd- eerste kind en uitgerekend 22 januari 2013 in ZH
NaSan - Sandra - 30 jaar en gaat 12 oktober 2012 trouwen - eerste kind uitgerekend 17 januari 2013
Fantast - Manon 24 jaar 26-8-2011 getrouwd met Sjoerd - 1ste kindje uitgerekend 18 januari 2013
Flappie30 - 32 jaar en getrouwd - uitgerekend 26 februari 2013 - 1e kindje
_Covergirl_ - 27 jaar en samenwonend - tweede kindje uitgerekend ongeveer 16 februari 2013
GoGonut - 23 jaar en 7,5 jaar samen met Dennis - uitgerekend op 9 maart 2013

Klussers
Joanne1987 - Joanne -25 jaar - getrouwd met Michel en nu 1 maand aan het klussen haha
Zahlina - Emma - 32 jaar - samenwonend met Daan - sinds oktober spiraalloos - zwanger in febr/maart - 12 mei miskraam
Leandra - Rosa - 29 jaar - getrouwd met Jeroen - 5 maanden aan het klussen
Saffier - Jessy - 26 jaar - 18-08-2012 trouwen met Nicolas - vanaf bruiloft echt klussen
Zonnebloem18 - Bianca - 26 jaar - 2 jaar samen met Justin - vanaf half februari aan het klussen
Loonew - Lione - 22 jaar - 2-4-2010 samenwonend met Marcel - sinds 17-11-2010 aan het klussen
Amenicora - Mariska - 23 jaar - samenwonend met Jordy - 8 maanden aan het klussen - eind november 2011 miskraam
Kinscem - Jose - 31 jaar - getrouwd met Arnoud - sinds augustus aan het klussen - onder behandeling bij gynaecolooog
Suze_ - Suzanne - 32 jaar - 15-08-2012 trouwen met Willem - vanaf bruiloft echt klussen
Fleur1984 - Fleur - bijna 28 jaar - getrouwd sinds 17-12-11 - Vanaf volgende maand beginnen klussen
nameless - marjon 30 jaar trouwt 7-6-2012 , onder behandeling gynaecoloog
rienne - Manon 21 jaar getrouwd 4-5-2012 - sinds 3 maand aan het klussen
Skyka -
Theedoos - 24 jaar - sinds 2 maanden aan het klussen
Ebony_94- 27 jaar- 3.5 jaar samen, 8 maanden aan t klussen

Meelezers
SuperLiesje - Lisanne - 21 jaar - 4,5 jaar samen met Jochum
Rockwitch - Lieke - 26 jaar - 9 maanden samen met Rob, waarvan 6 maanden samenwonend en sinds 21 mei geregistreerde partners. Hopelijk eind dit jaar beginnen met klussen.
Satine - Nikki - 27 jaar - getrouwd met Filip - twijfelt nog een beetje om te beginnen klussen ivm eigen zaak en grote renovatie woning
Calimero_ - Kim - 20 jaar - 3 jaar samen met Ype
Anne_Mieke88 - Lees gewoon mee omdat ik het zo leuk vind 2,5 jaar samen met Jarno voorlopig nog geen kinderen voor ons
Lynniiie - Lynn - 22 jaar - 4,5 jaar samen, waarvan 2 jaar samenwonend
Meliszy - Melissa - 21 jaar - 5 jaar samen met Ronald, gaan bijna samenwonen
Boompje - Leest ook mee, gaat pas over x aantal jaar weer klussen
Sliertje - 29 jaar- leest mee en geeft advies vanuit de kraamzorg waarin ik werkzaam ben! (http://www.kraamzorgmarijke.nl)
Suuskipje - Suzanne - 22 jaar - 4 jaar samen met Jeroen - gaat eerst maar eens samenwonen binnenkort
Duppie_ 23 jaar,5,5 jaar samen met Mikel,waarvan bijna 2 jaar samenwonend.vorige jaar miskraam.(voorlopig even meelezer)
Djesseka - Linda - 22 jaar - Eerst op zoek naar een leuke pappa
Miseria- 23 jaar - Trouwt 10-10 met Mark (2,5jr samen) en gaan pas klussen als er geen gevaar is voor dikke buik in trouwjurk
Melanie -29 jaar- trouwt 12-9-12 met jos (4.5 jr samen)
Tequilaatje - Merel - 27 jaar - Getrouwd met Maarten en moeder van Luna en Mika - we gaan binnen nu en een jaar weer beginnen met klussen. Ik wil eerst afstuderen voordat ik beval van nummer 3
liesJ-lisanne 24 jaar - woont 2,5 jaar samen met nico- eerst kijken wat er met contracten gaat gebeuren op het werk dus nog even lekker sparen
CindyUniek - Ciindy - 25 jaar - Getrouwd met Leen op 24-04-2009 - Moeder van Jennifer Marion, geboren op 12-09-2011 en vanaf eind aug. 2012 gaan wij voor een 2e klussen
Patriciavt - Patricia - 26 jaar - Samenwonend met Herman - eerst diploma en voet-goed (geen operaties meer) en dan tijd om te klussen

Esplendido

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-12 12:54

Ruim twintig weken. Aanstaande donderdag twintig weken echo. Kunnen ze meteen even mijn bm checken.

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-12 13:24

Uitgebreide bijlees-actie!! :D

Maartje, Spannend meid zal voor je duimen dat het om een innesteling bloeding gaat en je volgende week posi mag testen ;) . Ik heb altijd al dat wanneer ik ongesteld word een ongelooflijk opgeblazen gevoel en dat gaat pas weg als die rode duivels doorgebroken zijn.

Rienne, Lekker naar de Ardennen geweest en het leuk maar vooral gezellig gehad? Wij zijn al een paar keer in de Ardennen geweest gezien lief zijn werk daar een vakantiehuis heeft.

Joanne, Mooie foto's en een prachtig ventje <3. Het straalt er ook echt vanaf bij jullie zeg

Rinske haar beeb die gisteren even het hele restaurant op z'n kop had gezet :') :D.
En ach lekker uiteten mag toch ook wel eens en die paar kg erbij die fiets je er zo weer vanaf als je ff naar de vk toe bent gefietst :P

Nieuwelingen welkom iedereen!! ;)

Toverbal, Felies met je 2e zwangerschap meid hoe oud is je eerste?

Suze die volkomen verrast werd afgelopen zaterdag door al haar dinnetjes :D. Top meid dat je een gezellige vrijgezellige daggie hebt gehad/beleefd.
Mooie foto lekker feestelijk hihi..

Fleur, Jammer van het ziekjes zijn maar ach 1x is al genoeg om raak te schieten en wie weet was er een eicel + zaadcel ff verdwaald en hebben ze elkaar samen gevonden waardoor ze samen de weg verder gingen betrekken :D.
En anders zeg ik maar ''Nieuwe ronde, nieuwe kansen'' ;)

GGN is lekker wezen Tapas eten in Nijmegen en nu iedereen het weet lekker er openbaarlijk over kletsen :D
Helaas kan ik je niet helpen mbt je vraag over trouwen gezien ik zelf graag zou willen maar ik ben dus niet van plan mijn lief ervoor te gaan vragen, en geloof als ik op hem zal moeten wachten het er nooit van zal komen aangezien meneer gewoon simpel in het stadhuis ff JA volmondig wil roepen terwijl ik echt ''groots'' wil trouwen en dus niet in Nederland maar in het buitenland op een prachtige bestemming. En de jurk die ik wil is enkel en alleen te maken/verkrijgen in de USA :o.
En wbt getuigen ach dan pik je toch wat mensen in het buitenland van de straat als getuige :P

Theedoos als jij morgen/overmorgen ongezellig word dan houd ik wel eventjes wat afstand van je hierzo :P

Kletskoek, Whats up?!?

Esplendido, Jij bent nu dus zwanger van je 2e kindje ook? Zoja, dan hoeft je lief toch niet nogmaals jullie 2e te erkennen? :o

Wij hebben een koophuis maar zijn en niet getrouwd en hebben ook geen samenlevingscontract. Ook heeft mijn lief nog geen gezag over ons kind (wisten niet eens dat je dat zo en zo moest aanvragen) dus die formulieren downloaden/printen we ff en sturen we het alsnog even op dan is het ook zo gepiept.
Nu ben ik degene alleen die gezag over ons kind heeft, hij heeft enkel erkend. Wij wonen hier sinds nov.2008 maar het huis is nog steeds niet af whaaaaaa...

Sandra dat is nog eens een superkooppie meid en kunnen jullie weer op andere dingen wat meer geld voor uit trekken bijv mocht het nodig zijn.
En dat je al iets vaags hebt weten te voelen kan maar zo meid, was het soort van gekriebel of een soort van aai over je buik? Dan kan dat best de beeb geweest zijn.
J. voelde ik pas bij een 19.5 week pas ivm placenta ervoor lag, stuiterbal voelde ik echter al bij een 14.5 weken gezien bij deze 2e de placenta ditmaal achter ligt.

J. was heel rustig in de buik hij werd pas actief s'avonds als ik relaxed onderuit op de bank lag te hangen dan ging mijn hele buik als een malle tekeer hihi...
Deze stuiterbal gaat 24uur vrolijk door met heel mijn binnenkant te verbouwen pffft. En ligt in meest onlogische posities waardoor ''porren'' geen effect hebben gezien stuiterbal stug blijft liggen of vrolijk door gaat whaaaa...

Rinske en beebje zijn weer apk-goedgekeurd :D *\o/*

CindyUniek bij mijn eerste moest ik ook op suiker geprikt/getest worden en bij deze 2e ook weer, gelukkig hebben ze godszijdank dat drankje van wat ik bij mijn eerste heb moeten drinken vervangen voor een lekkere whaaaa....
Toen ik dus weer moest zag ik er al helemaal tegenop ivm het smerige drankje toen bij mijn eerste, maar gelukkig was het veranderd en minder vies.
Op suiker testen was bij mij ivm overgewicht en omdat mijn vader suikerziekte heeft.

IndyPascalle, Jeutje ff je huis uitgezet worden pffft... Waar in welke plaats/regio zijn jullie op zoek naar een huis? En word het dan weer huur of koop? Gezien de tijd voor beiden (huur/koop) niet al te best ligt, maar mochten jullie bijv Almere goed vinden dan weet ik wellicht nog wel iets. Gezien mijn schoonvader zijn huis toch niet verkocht krijgt en het nogmaals in de verhuur wilt gooien, geloof dat de huurder die er nu in zit eerdaags eruit zal gaan en naar het buitenland vertrekt.
Laat het maar weten!!

En nee, ik heb me bij beide zwangerschappen nog geen een keer hoeven wegen op de weegschaal wel elk bezoek bloeddruk controle, suiker controle, ijzergehalte controle etc...

Patricia, oeiii moeilijke keuze maar wel een flinke prijs daling van dat huis zeg wooow :oo .
Wel een leuk huis overigens en in Parkwijk nog wel. Schoonvader krijgt zn huis maar niet verkocht heeft geloof ik iets van 3 jaar te koop gestaan en dan heeft ie het laatste jaar zijn porsche erbij gezet dus dat als mensen het huis kopen de porsche er gratis bij kregen, maar nee hoor 0,0 reactie. Nu heeft ie het verhuurd alleen deze huurder gaat er eerdaags uit en wilt ie of nog eens verhuren of toch nog kijken om het te verkopen.
Maar dat huis die jullie dus zo gaaf vinden er staat dat je je huis er ook op in kunt ruilen is dat geen optie voor jullie hihi?

Nell wie weet moeten we de meelezers and klussers ff supporten door ze flink aan te moedigen. Ik zal wel even met mijn zwanger hormonen gaan strooien voor ze :P :D

Natasja ik hoop ook dat stuiterbal een jongen zal zijn maar goed mocht het wel een meid zijn zal ik er ook wel blij mee zijn hoor alleen dan zal het wel even wennen en omschakelen worden voor me whaaaaa :D

Zo als goed is ben ik weer bij en heb ik iedereen gehad, mocht ik je vergeten zijn dan sorry Y;(

Patriciavt

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-12 13:26

Fiemo, ruilen is zeker wel een optie alleen wij hebben nu een appartement (niet heel klein, 80m2) en die mensen willen geen appartement :n :)

Wij hebben dit gekocht als starterswoning (best wel spijt van achteraf.. ik hou niet van appartementen en die 2 etages hoog was een ellende toen ik 12 weken in het gips zat en niet mocht belasten met mijn voet) en dus niet met de intentie om lang te blijven. Ik vind ook dat als je kinderen krijgt dat het een must is dat als ze gaan lopen, ze naar buiten kunnen (de tuin in, later buiten spelen) Natuurlijk is het niet onmogelijk om kinderen te krijgen in een appartement, van one 6-huizige-portiek zijn er 3 stellen met jonge kinderen. Maar het heeft niet mijn voorkeur en omdat we financieel een groter huis prima aankunnen, zou ik dat wel heel graag willen :)

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-12 13:28

Patricia, tsja dat is dan een tegenvaller. Misschien willen ze het huis van mijn schoonvader dan wel :D, alleen schoonvader hoeft hun huis niet :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-12 13:31

fiemo _/-\o_ _/-\o_ :D

Patriciavt

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-12 13:32

XFiemoX schreef:
Patricia, tsja dat is dan een tegenvaller. Misschien willen ze het huis van mijn schoonvader dan wel :D, alleen schoonvader hoeft hun huis niet :P

Dat geeft niet, want wij willen dat huis wel _O-
Dan alleen nog een oplossing voor ons huis :') *maar dat komt wel goed, alleen t is de vraag wanneer* :P

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-12 13:36

Misschien dat jullie je huis tijdelijk kunnen verhuren jullie eigen huis oftewel appartement? Baas van mijn lief heeft ook 2 huizen maar 1 daarvan verhuurt ie al jaren, beiden in Almere Haven.

Huis van schoonvader is in de wijk Tussen de Vaarten, oftewel Wim Schuhmacherhof ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-12 13:38

verhuren mag legaal wel maar max. 5 jaar en je mag geen hypotheekrente meer aftrekken :)

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-12 13:39

Oh geen idee hoe de baas van m'n lief het doet dat boeit me eigenlijk ook niet haha...

Patriciavt

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-12 13:40

Voel ik niet zoveel voor :o Het is niet dat we perse NU moeten verhuizen, een ander huis is geen must zelfs niet als ik wel nu zwanger zou zijn. Maar we willen wel graag een ander huis en het huis wat ik postte vinden we beiden geweldig <3
Als het zo moet zijn, dan zal het zo zijn en anders vinden we wel wat anders wat we graag willen :D T wordt een huis voor langere tijd :j En als ons huis verkocht wordt en wij hebben nog niets anders, kunnen we tijdelijk bij mijn moeder (en haar veel te grote huis sinds m'n zus en ik eruit zijn) in :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-12 13:42

:D

het is ook anders of je verhuurt als particulier vlgs. mij.
ik had er enorm veel papierwerk aan. moest via een speciaal bedrijf, ik moest ook een vergunning aanvragen bij de gemeente, dan al dat papierwerk weer naar de bank, die moesten het ook goedkeuren. kostte ook allemaal best wat geld *dag 1ste maand inkomsten huur* :')
en ik moet het iedere 2 jaar weer opnieuw aanvragen (kunnen ze weer geld vangen) en het mag maximaal 5 jaar. -O-

ik hoop toch iig wel binnen 3,5 jaar vanaf nu dat huis kwijt te zijn :=