Micro tube discectomie,oftewel MDS.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Tinkerloos schreef:Jeeeetje..
Liep je ook helemaal krom al die maanden?
En ik vond 15 weken al lang... *schaamt zich lichtelijk*
Ik kan gelukkig wel fietsen, maar niet auto rijden.
Op de fiets heb ik geen pijn,alleen met op en af stappen.
! Op de mountainbike nog wel en iedereen keek mij aan alsof ik de boel liep te belazeren(helemaal mijn baas destijd, de banketstaaf). Nog steeds gaat fietsen het allerbeste, heb de laatste 2 jaar heel veel spinning gedaan. Ik fiets dan ook liever dan dat ik loop.

Tinkerloos schreef:Ze kijken mij op het werk ook raar aan als ik aan kom fietsen.
Ik trap er vrolijk op los,geen centje pijn.
Tot ik afstap en naar binnen loop, dan ben ik weer veranderd in quasimodo.
Ik heb gelukkig nog werk, en ze vinden het wonderbaarlijk dat ik momenteel nog werk.
Het is ook geen gezicht,de hotelgasten kijken me ook heel raar na... ik loop door de gang met een stofzuiger alsof dat ding 100 kilo weegt,helemaal krom...
En als ik de stofzuiger weg heb gezet en dan wegloop om de kar met linnen te halen loop ik nog net zo krom.
Ze zullen wel denken: die arme kamermeisjes hier worden letterlijk afgebeuld...
Ze houden wel rekening met me, ik mag stoffen en zuigen en lichte karweitjes doen, en als ik helemaal verkrampt in mijn rug ben mag ik even gaan liggen, dan ben ik na 10 minuten weer even als nieuw.
(wel krom,maar dan gaat het weer even)
@Kailonne: als de neuroloog zegt dat mijn hernia met de nieuwe methode gedaan kan worden kies ik daar zeker voor.
Niet elke hernia kan met de micro tube gedaan worden.
Ik wacht even af wat hij maandag gaat zeggen.

Tinkerloos schreef:Gelukkig heb je het nu gehad.
Hoe gaat het nu net de pijn?
Ik kan me van mezelf herinneren dat ik niet wist waar ik het moest zoeken van de napijn..
Ik ben ook geweest bij de neuroloog, en ik word 31 oktober geopereerd.
Gewoon in het ziekenhuis.