Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
aerdenhout1 schreef:[***] schreef:Zit me te bedenken dat van die grote "jetsers" wel heel handig zijn als je oud en gerimpeld bent;
Je doet gewoon geen bh om (m.a.w. je gooit ze "los in de tas") en je rimpels worden direct strakgetrokken.
![]()
Ik lig onder mijn stoel!!
![]()
Gaat bij mij dus niet werken... JAMMER!!!!!!
Fiffill schreef:Geryon ik ging op mijn 17e van B/C naar Egeloof dat ze kunnen groeien tot je 21e.
Delaja schreef:Maritje1991: Welke maat heb je nu dan?
Want teveel erbij is ook niet altijd leuk hoor!
Ik geef toe, cup D is mooi voor het oog maar met paardrijden of fitnessen MOET ik perse een sportBH aan anders doet het pijn. En met bloesjes heb ik altijd het probleem dat ze in maat 38 mooi getailleerd zijn maar dan passen m'n boobs er weer niet in en als ik dan maat 40 pak passen de boobs wel maar valt het bloesje weer als een soort vuilniszak om mijn buik
Wat betreft hangen: als je je hele leven goede BH's aan doet valt dat ook wel mee toch?
_Friemel schreef:Ik had ook te hoge tiets vanaf mijn 14de tot ruim 20, toen zijn ze gaan zakken, en nu... zijn ze in iedergeval niet meer te missen![]()
Ik was 11 toen ik al cup a/b had, ik was slechts 14 en ik had een C/D en een magere taille, en omdat ze toen nog zo "vers" waren keken ze luid en duidelijk vooruit, werd mij weleens gevraagd of ik silliconen had