Operatie pandakplastiek heup, wie ook op oudere leeftijd???

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-13 17:17

Wat een tegenvaller zeg , dat is zuur om te horen : alle ellende voor niets. :(:)
Alles wat tegen kon zitten zat tegen ook. Bah.
Heel veel sterkte .

Whis_Serada

Re: Operatie pandakplastiek heup, wie ook op oudere leeftijd???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-13 17:29

Dankje, ja bale doe ik zeker weten. Maarja er is niks aan te doen. We gaan kijken hoelang het uit gaan houden met deze pijn.
Eerst maar eens proberen veel af te vallen ook al gaat dat moeilijk met weinig bewegen. Ben ook vanmiddag naar de huisDok geweest en die zegt ook zodra het lontje op is bij je kom je terug en ga ik er achter heen.

_Patrick_

Re: Operatie pandakplastiek heup, wie ook op oudere leeftijd???

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-13 17:43

Hele dikke knuffel Peet xxx

Kaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-13 20:12

Citaat:
Ben ook vanmiddag naar de huisDok geweest en die zegt ook zodra het lontje op is bij je kom je terug en ga ik er achter heen.

Fijn dat je de huisarts achter je hebt staan .Als ik jou was zou ik niet te lang lopen creperen hoor.
Je leeft maar één keer.

Bij mijn moeder , die ook een hoop ellende en pijn achter de rug had , was de nieuwe heup een opluchting.
Nog niet 100 % pijnvrij , maar zoveel beter. Ze was vrij kort na de operatie alweer op de been.

Whis_Serada

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-13 22:54

Hier weer eens een update.

Pas terug geweest bij de Dok en we staan dus op de wachtlijst voor April voor een nieuwe heup. Bale dat de zware operstie van vorigjaar niks heeft uit gehaald, blij omdat we nu misschien na een dikke 14 jaar hopelijk weer eens normaal en zonder pijn kunnen leven.
Waarom April , 1 omdat ik niet graag in de winter geopereerd wil worden en dus niet met rotweer met krukken te gaan lopen stunten, 2 omdat de Dok graag ziet dat ik dan ongeveer 90 kilo weeg en dat beter is voor mijn herstel. Ik woog onderhand in maart door alle stress en 4 maanden rolstoel 121, 5 kilo, nu wogen we afgelopen zaterdag 97, 7 dus we gaan de goedekant op. De laatste twee maanden is de pijn op een punt dat we weer aan de pijn medictie zitten en dat het me leven weer ernstig beïnvloed. Dus we zijn hier hard bezig met afvallen en tellen de maanden af tot we aan de beurt zijn. Tegen die tijd dat het zover is meld ik me weer.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-13 23:03

:(:)

Toppie dat afvallen zo goed ga. +:)+