mwhoehaha Ik heb mezelf al 100x op de foto proberen zetten maar het lukt niet zo heel goed
Heb ook heel weinig foto's van toen ik nog dik dik was, maar zal er dit weekend eens foto's van maken.
Ik ben nog steeds aan de flink mollige kant, maar ondertussen ben ik wel gezond dik
saroanda
Geplaatst: 14-06-12 10:18
Goed hoor chipieke, mag je echt wel trots op zijn! Ik ben ruim 2 jaar geleden tijdens mijn zwangerschap meer dan 30 kilo aangekomen wegen zwangerschapssuiker. Ik heb nog steeds 10 kilo te gaan.
Goed chipiekie! Hoeveel wil je er nu nog af of was dit je streef gewicht?
Mijn lijstje voor vandaag:
O: 1/4 eiwitshake kom yoghurt met zoetstof. T: Niks M: 1 Rundervink met ketchup
14:00 werken en heb daar 4 pauzes.
P1: waarschijnlijk halve eiwitshake P2: appel of niks. P3: ander helft eiwitshake P4: weet ik nog niet.
Als ik thuis kom mischien nog een gekookt eitje.
Op zich heb ik veel eet momenten dit bevalt mij goed kleine porties zodat ik geen honger krijg.
Anne_mieke88
Geplaatst: 14-06-12 12:39
beter lekker lang er over doen meer kans dat het eraf blijft...vaak is het een hele levensstijl veranderen
Mijn lijstje vandaag, beter als gisteren in ieder geval..heb geprabeert overdag meer voedsel er in de gooien. Ook al is de ochtend nog te mager...maar er is iig vooruitgang
O: kuipje activia 0% T: vezelrijk cracker met honing L: meergranentosti met alleen kaas T: 2 crackers met zuivelspred T: Appel A: gekookte aadrappels, sperziebonen en een worstje...ik hou aan 1/4 aardappels, 2/4 sperziebonen en mijn stukje vlees...ik eet hier wel mosterd bij maar dat is niet zo vet en 300 ml halfvolle melk
ik heb gekozen voor smiddags 2 keer tussendoor eten..anders weet ik dat ik met het avondeten ga schanzen
Nu heb ik overdag 926 kcal en mijn avondeten 1.019 kcal ...Ik weet niet ik heb telkens het gevoel dat ik voor mijn avondeten teveel kcal uitreken maargoed ik heb nu dus 1945 kcal en verbruik vandaag incl. slapen 2000 kcal... Ik denk dat ik even ga kijken of ik nog naar de sportschool ga vanavond...want wil wel 300 kcal meer verbranden dan dat ik eet...
@caj2008: ik wil er nog zéker 20 kwijt Als het kan, graag 30 dan
monique1983
Geplaatst: 14-06-12 12:48
chipieke dat is wel goed idd
ik heb zelf en vreselijk huid overschot maar dan niet omdat ik gewoon dik geweest ben maar heb en 2ling op de wereld gezet tja en was formaat kamer olifant toen
maar had altijd broek maatje 38 40 en ging ineens daarna 50 52 maar ja die huid komt helaas dan ook bij mij zonder ingreep niet meer goed
dat heb de dokter al gezegt al ga ik 24 uur na de sportschool komt het nog niet goed zonder buikwand corectie helaas werkt bij me verzekering niet mee en krijg ik het dus niet
vandaar me poging tot afvallen zo dat ik mischien aan die 6 centimeter huid over hang kom en dat ik smet plekken ga krijgen
caj2008 ze zijn vreselijk streng overal helaas dus overstappen gaat ook niet werken zit bij vgz zou niet weten welke verzekering makkelijker zou zijn er over
komt omdat het eerst uit het pakket gehaalt is en daarna onder strenge eisen terug er in gezet maar ja ik ken er gewoon helaas niks aan doen
maar beperkt je in zoveel dingen dat overhangende vel maar we gaan nu eerst maar eens proberen 10 kilo kwijt te raken nog streven na 20 kilo en dan gaan we gewoon nog en keer proberen
saroanda
Geplaatst: 14-06-12 13:01
Bekend probleem Monique. Ik heb ook echt heel veel vel over, maar het is voor de verzekering niet erg genoeg... Als ik ooit ergens 4000 euro vandaan kan halen weet ik wel wat ik ermee zal doen.
caj2008
Geplaatst: 14-06-12 13:02
Jeetje wat stom zeg je hebt toch niet gevraagt om een tweeling. Nou ik hoop dat je het haald. Je moet natuurlijk niet heel mager worden om die 6 cm te halen.
monique1983
Geplaatst: 14-06-12 13:03
4000? voor wat ik zou moeten ondergaan kwam het op 6000 a 7000 bijna zeiden ze totale buik wand corectie incl navel
Ik ben vanmorgen vergeten te wegen aangezien ik werd wakker geschud door me broer dat de computer het niet meer deed -.- Had net een leuke droom beetje jammer weer...
Nu morgen maar weer wegen ga dan mijn lijstje posten :p
Gefeliciteerd Chipieke! 50 kilo, echt een super prestatie! Ik merk dat ik nu ook weer hard ga. T-shirts die eerst aan de strakke kant zaten, zitten nu een stuk losser. Sommige kledingstukken worden al echt aan de grote kant. Ik merk ook wel een nadeel aan het niet wegen, en dat is dat ik niet precies weet met welke snelheid ik afval. Het mag bij mij best wel een beetje langzamer denk ik. 2 á 3 kg per maand vind ik een goede richtlijn Of ik moet met centimeters aan de gang gaan. Ik ben naast het aanpassen van mijn eetpatroon ook 3x per week aan het hardlopen dus ja dan wil het wel Al bouw je daar weer meer spieren mee op en zijn spieren natuurlijk zwaarder dan vet.
Zo irritant is dit altijd. Ik sta normaal gesproken tussen kwart voor 8 en kwart over 8 op. Mijn rooster was dit blok vrij relaxt en zelfs op vrije dagen sta ik om die tijd op zodat ik in een ritme blijf. Nu moest ik vanmorgen al om kwart voor 7 op voor school en het resultaat is vervolgens dat ik de he-le-dag honger heb
Ik ga slecht vandaag. Al 1273 calorieën gehad na het middageten... Wel vanochtend avondeten (macaroni) gehad. Vanavond sla, maar ook heel veel lekkers met visite erna, oh ik baal. Misschien nog even hardlopen als ik ergens tijd ga vinden
gaat goed hier ..... blijf zo door gaan iedereen!!!...
saroanda
Geplaatst: 14-06-12 17:51
Tot nu toe erg weinig gegeten vandaag, ben echt niet lekker en hang de hele dag al een beetje rond de bank. Wacht nu totdat vriendlief thuis is, dan kunnen we gaan eten. De mannen krijgen draadjesvlees met broccoli en gekookte aardappels, ik hetzelfde zonder de aardappels. Verder vandaag alleen maar 450gram magere franse kwark op en wat kaas.