Ben ongesteld na 2 maanden. Dit is de 4e keer in 2 jaar!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Het enige suuuuuper voordeel was dat ik maar 1 dag(!!!) ongesteld was, met de pil is dat soms wel 10 dagen...

Ben ondertussen weer begonnen, zou ook niet zo goed weten wat in plaats van de pil zou kunnen nemen..
Mijn ongesteldheid had ik trouwens helemaal geen last van, lichter dan met pil, duurde maar 3 dagen in totaal en had 1 keer een héél klein beetje buikpijn wat iets van 2 minuten duurde ofzo.
Mijn eisprong daarentegen voel ik wel heel erg en het houdt een dag aan. Echt als een steek die er de hele dag zit en als ik buk voel ik het nog erger. Heb dus meer last van mn eisprong dan van menstruatie.
:
F_Orumster schreef:De microgynon heeft een anti-androgene werking. Mensen met teveel mannelijke hormonen kunnen haarverlies krijgen (daarom worden sommige mannen kaal, vaak hebben die overbeharing op rest vh lichaam). Ik wordt dus ook kaal, als ik die pil niet gebruik. Overbeharing valt achteraf gezien mee, al was ik het daar niet mee eens en heb ik vreselijk veel plaatsen laten IPL-en dus nu vooral kaal
Rowdine schreef:F_Orumster schreef:De microgynon heeft een anti-androgene werking. Mensen met teveel mannelijke hormonen kunnen haarverlies krijgen (daarom worden sommige mannen kaal, vaak hebben die overbeharing op rest vh lichaam). Ik wordt dus ook kaal, als ik die pil niet gebruik. Overbeharing valt achteraf gezien mee, al was ik het daar niet mee eens en heb ik vreselijk veel plaatsen laten IPL-en dus nu vooral kaal
Ik kan dus echt een stuk behaarder worden nu ik gestopt ben?