Ik vind alle light limonades op een bepaalde manier zooo'n nare smaak hebben.. Kan niet uitleggen wat precies, maar vind dat echt jammer! Van verschillende merken heb ik framboos/aardbei gehad. Zou sinaasappel dan beter zijn?
O, kellogs met havermout L. 1 boterham met gebakken eitje en 2 bh met pure hagelslag T. Zonnatura noten reepje À kip kerrie met rijst en alpra soja toetje T. Banaan
Ik heb carvan puur fruit, maar ik drink dat alleen in de zomer in het weekend en zeker niet in de verhouding dat op de verpakking staat.
Ik heb gegeten: O. Snee roggebrood met zuivelspread light T. 2 manderijnen L. Snee notenbrood met fricandeau, mueslibol met eru 5% T. Banaan A. 50 gram pasta, bleekselderij en 2 eieren
Beweging: 6km hardlopen tussen de banaan en het avondeten.
Ben nu 'verslaafd' aan de slimpie limonda. Vind het helemaal geen straf meer om geen cola te drinken, heb niet eens meer de neiging
Momenteel is er bij mij zo'n 5 kilo af. Het is een beetje lastig schatten door de kapotte weegschaal Maar wil eigenlijk ook niet meer teveel op de weegschaal staan. Wil in ieder geval door tot ik weer ruim onder de 70 weeg, en die 70 is bijna in zicht
Mootje
Geplaatst: 02-03-12 09:54
Ik was maandag -6.0 kg in 6 weken.... Het liefst heb ik er nog 16 kg af
Ik ken dat slimpie helemaal niet De aanmaaklimo van cereal vind ik iig niet lekker!
Dreamy
Geplaatst: 02-03-12 10:43
Nou die twee kilo die eraf was zou er nu precies weer aan zijn! (had toen wel bij vriendlief gewogen ) Woog weer precies 83 kilo (en 3 dagen terug dus ook precies!). -3.6 nog maar afgevallen in 4 weken nu? Had gehoopt nu echt de 5 te hebben bereikt
Ik ben nu 9 kilo kwijt, maar sta nu stil. Deze week ook iets minder goed bezig geweest. Dus vanaf maandag ga ik er een tandje strenger tegen. Zijn we maandag 7 weken bezig Mo?
Jantine, klopt Ben je al begonnen met de mountainbike trouwens?
Dreamy
Geplaatst: 02-03-12 10:51
Ja, oke dat wel das nog aardig wat trouwens. Moet wel zeggen dat ik al wat blijer word van het in de spiegel kijken! Bij mij zie je het als eerste in mijn gezicht! En bij jullie?
Waar is slimpie te koop ook al weer? Ik heb gister gegeten: O:Twee volkoren boterhammen met light pindakaas L: Bruine pistolet met hete kip en ananas A: Tortillini met bolognese en een beetje kaas (julia's) Verder eindelijk weer even goed buiten geweest! Heb ruim een uur door de stad gewandeld met vriendlief savonds. Smiddags ook geprobeerd maar toen werd ik niet lekker, maar na twee paracetamol en even liggen is t weer bijgetrokken.
Ik ga zo even kijken wat we in huis hebben voor vandaag en ik ga heel actief heel mijn kamer opruimen.